Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marije__ schreef:Met zwart kan beide ook mooi vieenrose. verder inderdaad wit, creme, blauw..
Ik heb altijd het zelfde probleem.. wanneer iets in is koop ik het niet (waarom weet ik ook niet haha) en dan een tijd later wil ik het.
Komende week ga ik nep kiboots kopen bij avan haren, en wil nog super graag een perzik of licht roze skinny! alleen is dat laatste nergens meer te vinden?! help
Davinia_ schreef:Heeft er iemand ervaring met het bestellen bij Mango?
Vriendin van me had gisteren een geweldig ding aan van de Mango. Maar aangezien ik niet weet of ik binnenkort bij een Mango kom, wilde ik hem online bestellen. Helaas hadden ze hem niet bij de Wehkamp, dus wil ik hem bestellen bij Mango zelf. Zit nog beetje te twijfelen over de maat.
Maar hoe is het bestellen daar en het terug sturen? Las dat je zelf de verzendkosten moet betalen voor het terug sturen en dat ze adviseren dat verzekerd te doen. Zal dit dan erg duur zijn?
En weet iemand hoe de maten vallen van Mango?
Loose schreef:Davinia_ schreef:Heeft er iemand ervaring met het bestellen bij Mango?
Vriendin van me had gisteren een geweldig ding aan van de Mango. Maar aangezien ik niet weet of ik binnenkort bij een Mango kom, wilde ik hem online bestellen. Helaas hadden ze hem niet bij de Wehkamp, dus wil ik hem bestellen bij Mango zelf. Zit nog beetje te twijfelen over de maat.
Maar hoe is het bestellen daar en het terug sturen? Las dat je zelf de verzendkosten moet betalen voor het terug sturen en dat ze adviseren dat verzekerd te doen. Zal dit dan erg duur zijn?
En weet iemand hoe de maten vallen van Mango?
Ik ben echt een Mango-fan, maar heb er nog nooit besteld. Koop het altijd in de winkel. Over het algemeen vallen de maten zoals bij de Zara. In de winkel geven ze als je om een M vraag de M waar DE voor staat, dus de Europese L. Maar vaak heb ik wel gewoon de EU maat bij de Mango die ik anders ook altijd heb, als je een beetje tussen 2 maten in zit zou ik wel de grootste nemen. Wat wil je kopen trouwens?
vieenrose schreef:Hoi, mag ik me ook melden?
Ik heb deze week 2 heel erg leuke skinny broeken gekocht. De eerste is een camelkleurige
Nu was mijn vraag met welk kleur kan ik dit combineren? Ik dacht zelf al aan blauw (navy) en wit natuurlijk.
Past rood?
En voor mijn bordeauxkleurige heb ik dezelfde vraag.. Ook hier kwam ik bij navy en wit :p maar ik kan toch niet steeds bij beide broeken mn witte tshirt/blouse en mijn blauwe blazer erbij aandoen, haha!