Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Raja schreef:Je kan toch op MP aangeven dat ze vanaf een bepaald bedrag mogen bieden?
Waarom stel je dat dan niet in?
Krijg je ook geen onzin biedingen...
joyce2 schreef:Ik lees hier best vaak dat mensen laten bieden op hun advertenties en dan hele lage biedingen gelijk verwijderen. Ik laat ze altijd staan, want hoe langer je advertentie op marktplaats staat, hoe meer mensen geneigd zijn lager te gaan bieden, omdat ze verwachten dat je er na een tijd heel graag vanaf wil. Door die lagere biedingen erop te laten staan, kan een ander alleen nog maar er overheen gaan en soms ontstaat er dan zo'n spelletje waarbij ze tegen elkaar op gaan bieden, wat nog best leuk uit kan pakken!
Girlgamer schreef:joyce2 schreef:Ik lees hier best vaak dat mensen laten bieden op hun advertenties en dan hele lage biedingen gelijk verwijderen. Ik laat ze altijd staan, want hoe langer je advertentie op marktplaats staat, hoe meer mensen geneigd zijn lager te gaan bieden, omdat ze verwachten dat je er na een tijd heel graag vanaf wil. Door die lagere biedingen erop te laten staan, kan een ander alleen nog maar er overheen gaan en soms ontstaat er dan zo'n spelletje waarbij ze tegen elkaar op gaan bieden, wat nog best leuk uit kan pakken!
Ja ik begrijp je punt heel goed, maar heb toch een keer een ruzie gehad met een hardnekkige bieder.
Had er net een groot beeld van Link (uit the Legend of Zelda) op gezet toen iemand 1 euro bood. Beeld is 100 euro waard. Dus ik had het bod verwijderd. Toen weer een bod van 1 euro, ik er weer afgehaald en zo een paar keer heen en weer. Toen mailde hij waarom ik zijn biedingen steeds verwijderde. Ik heb gezegd dat ik het sowieso niet aan hem verkoop, wat hij ook bied. Was er helemaal klaar mee.
Raja schreef:Je kan toch op MP aangeven dat ze vanaf een bepaald bedrag mogen bieden?
Waarom stel je dat dan niet in?
Krijg je ook geen onzin biedingen...
snottebel schreef:Je hebt er echt vreemde figuren bij hoor.
Ik wilde laatst graag een hele serie dvd's kopen via MP bel ik iemand op en ik bied de prijs die ze had neegezet "op bieden vanaf" en zegt ze door leuk dat alles niet weg gaat voor zeker het dubbele..
Zet er dan geen prijs bij..
Zo ook mijn trailer verkopen, beste man had een bod gedaan, nou prima kom maar halen.
Staat ie voor de deur, begint ie de trailer af te kraken en bied ie 50 euro minder.
Ach.. weet je wat.. doe maar 50 euro minder, was helemaal klaar met die man. Weg ermee!
Had het slot eraf gehaald zodat hij een proefrit kon maken, vraagt hij nadien, krijg ik dat slot er ook bij?? anders wordt ie straks misschien gestolen..
Dat is jouw probleem, wil je hem hebben, kost je dat 50 euro!![]()
Zonder slot vertrokken, de krent hihih