LynnDenise schreef:http://www.ebay.com/itm/Weight-Loss-Mag ... 885wt_1163
Magnetische ringen voor om je tenen om af te vallen?ik twijfel nog of ik het ga proberen voor 80ct
Als t zo makkelijk zou zijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LynnDenise schreef:http://www.ebay.com/itm/Weight-Loss-Mag ... 885wt_1163
Magnetische ringen voor om je tenen om af te vallen?ik twijfel nog of ik het ga proberen voor 80ct
LynnDenise schreef:Even weer terug naar Ebay hoor..
Wat nou als ik een nieuwe lens bestel voor mijn camera? Zal ik daar dan invoerrechten voor moeten betalen? Kan ik dit ergens vinden?
Citaat:Voor alle commerciële zendingen die een waarde vertegenwoordigen van boven de € 22,- en voor alle geschenken die een waarde vertegenwoordigen van boven de € 45,- betaalt u btw, douanerechten en inklaringskosten.
Hoeveel belastingen (invoerrechten, btw en accijns) moeten worden betaald, verschilt per goederensoort. De belastingen die moeten worden betaald zijn meestal:
Omzetbelasting (19%, 6% of 0% over de waarde van de goederen)
Douanerechten, dit varieert per goederensoort. (Er gelden bijvoorbeeld verschillende tarieven voor de douanerechten van spijkerbroeken, cd's en boeken)
Accijnzen (alleen voor goederen waarover accijns moet worden betaald, zoals whisky en wijn)
SteffiiY schreef:LynnDenise schreef:Even weer terug naar Ebay hoor..
Wat nou als ik een nieuwe lens bestel voor mijn camera? Zal ik daar dan invoerrechten voor moeten betalen? Kan ik dit ergens vinden?
Vanaf waar bestel je het? Op de site van de douane kun je wel een hoop vinden over invoerrechten,
Dacht dat invoerrechten iets van 33% waren?
Donkerblauw schreef:Boven een bepaald bedrag (weet even het exacte bedrag niet uit m'n hoofd) moet je officieel invoerrechten betalen, maar het gebeurd ook vaak zat dat het niet hoeft.
Heb al meerdere keren pakketjes van over de 90 euro uit het buitenland binnengekregen zonder dat ik daar invoerrechten e.d. over moest betalen.
*Edit: gevonden op de site van PostNL:
Citaat:
Voor alle commerciële zendingen die een waarde vertegenwoordigen van boven de € 22,- en voor alle geschenken die een waarde vertegenwoordigen van boven de € 45,- betaalt u btw, douanerechten en inklaringskosten.
Hoeveel belastingen (invoerrechten, btw en accijns) moeten worden betaald, verschilt per goederensoort. De belastingen die moeten worden betaald zijn meestal:
Omzetbelasting (19%, 6% of 0% over de waarde van de goederen)
Douanerechten, dit varieert per goederensoort. (Er gelden bijvoorbeeld verschillende tarieven voor de douanerechten van spijkerbroeken, cd's en boeken)
Accijnzen (alleen voor goederen waarover accijns moet worden betaald, zoals whisky en wijn)