Glossybox ervaringen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 08:30

Damelza schreef:
Ik heb ook granaatappel. ben benieuwd :)) hoeft niet perse lekker te ruiken, als het maar werkt :P

De geur bleef best n poosje om mee heen hangen :') dus ik werd er echt n beetje misselijk van _O-

Overigens ben ik dol op granaatappel, dus ik kon de geur ook helemaal niet plaatsen :')

Willeke_

Re: Glossybox ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-14 00:13

Hee allemaal! Ik heb me een tijdje terug afgemeld voor de boxen omdat m'n kastjes begonnen uit te puilen. Inmiddels is de voorraad al weer redelijk gekrompen (mede dankzij mijn vriend die voetencreme en dagcremepjes begint te jatten :j )

Ik heb de laatste pagina's teruggelezen maar lees eigenlijk alleen over de inhoud en de producten. Welke box is nu het leukst? En wanneer ontvangen jullie de boxen?

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 00:15

glossybox 3de week v/d maand. Trulyyours is er mee gestopt volgens mij :)

Ligt er een beetje aan wat je wil denk ik.

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-14 00:24

Thnx voor je snelle antwoord!

Ik zag het net op de site van TY idd. Jammer, die heb ik als laatste gehad en vond ik het leukst.

Het leukste vind ik een box met cremepjes, niet alleen maar make-up. Lekker veel afwisseling!

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 00:55

Dat is glossybox wel een goede. En TY (ik las op hun FB dat dat ze zijn overgenomen en vanaf feb weer opnieuw gaan versturen.)

Glossybox vind ik alleen wel tegenvallen de laatste tijd (vooral veel samples en 'free/not for sale' products). In Feb krijg ik mijn laatste box van hen (6mnd abbo afgesloten). Maar ik denk niet dat ik 'm ga verlengen. Even Toos Doosloos voorlopig :D

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-14 00:59

Bedankt voor je tip :-) Ik ga de Glossybox proberen en een keertje de VIPbox (€5,-), kennen jullie die ook?

Haha, waarschijnlijk heb jij inmiddels ook uitpuilende badkamerkastjes??

Wat doen jullie trouwens met de boxen zelf? Tot nu toe staan ze bij mij opgestapeld. Door alle frisse kleurtjes ziet het er leuk uit maar ik doe er verder niks mee. Iemand leuke tips?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 03:41

Ik gooi ze eigenlijk altijd gelijk weg.. Ben nu gestopt met alle boxen omdat ik het 9 van de 10 keer troep vind, of hele kleine samples van dingen die ik dan heel fijn vind en vervolgens nergens kan kopen. Of alleen via het internet maar dan wel met verzendkosten vanuit Amerika. Word daar alleen maar hebberig en naar van. Alle samples van dagcreme, voetencremetjes en speciale deo's die ik niet gebruik heb ik aan mijn vriend gedoneerd, ruikt hij lekker en hoeft hij geen geld uit te geven.

Ik stop het geld wat ik op een gegeven moment in dat soort boxen ging stoppen veel liever in fijne producten waar ik goed advies over kan krijgen in de winkel. Kreeg op een gegeven moment in de glossybox allemaal troepjes voor vettige huid terwijl ik zelf een hele droge huid heb. Vind dat echt heel zonde want dat betekent bij mij gewoon een enkeltje prullenbak.

Sanny_lief

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 06:30

Ik heb even de eerste drie en de laatste drie pagina's gelezen. Heb het idee dat veel mensen ondertussen afgehaakt zijn omdat de producten te vaak een sample zijn of gewoon niet interessant. Klopt dat? Of zijn er mensen die nog steeds met veel plezier de box ontvangen.

Ik wil het wel proberen maar heb weinig zin om onzin producten te ontvangen. Ik ben wel geïnteresseerd in shampoo's, andere haarproducten, nagellakjes en make up. Minder in dagcremes omdat ik een lastige huid heb die in net op orde heb met Dermalogica.

Ben benieuwd!

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 09:50

Ik ben ook gestopt met de GB. Idd omdat er veel producten in zitten die ik dan fijn vind maar die hier nergens te krijgen zijn of zo duur dat ik ze nooit kan betalen in full size :')

En ook veel wat niet bij mn huid past :n

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 12:28

Het zijn geen onzinproducten (alhoewel die mascaragevalletjes vond ik wel erg onzinnig :') ), maar er zitten idd wel eens flinke missers in. Als ze je bij GB vragen om een profiel in te vullen en ze sturen je vervolgens 45+ producten op terwijl je nog geen 30 bent, of vettige huidproducten en je hebt een droge huid enz. dan denk ik het mijne van dat soort profielen..

Het valt mij wel op dat de prijs van de box de laatste tijd echt laag is. Dus heel veel samples, sachets of minis en een nagellak, lipstick of een bodylotion als fullsize. Ik weet haast wel zeker dat die samples, sachets en mini's ofwel gratis worden gedoneerd of tegen lage prijs opgekocht. Daarnaast kopen ze ook restproducten op. En vandaar dat je soms een masker hebt met alleen met Chinese tekens of je kan het alleen bestellen via een Amerikaanse sites.

Ik heb het idee dat de kwaliteit de laatste tijd minder wordt. En dat merk je al aan een TY die stopt en wordt overgenomen. Een GB die stopt met het magazine. Geen idee waar dat aanligt, trouwens. Want er is niet heel veel meer concurrentie bij gekomen naar mijn idee?

Maar ik heb de dozen besteld omdat ik het gewoon leuk vind, niet om echt te kijken wat geweldig is om het vervolgens te gaan kopen :))

Die doosjes heb ik bewaard omdat ik ze misschien kan gebruiken bij het verzenden van spullen. Nog niet gedaan trouwens :')

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 12:42

Nou zo'n mini als die laatste benefit porie smurrie, dan denk ik echt van nou dat kan ik gewoon niet fatsoenlijk testen. Ik wil iets gewoon en aantal dagen achter elkaar kunnen proberen en dat wil dan echt niet.

Vond de eerste 2 boxen erg leuk, daarna ging het bergafwaarts (heb er 5 gehad)

Ik gebruik een deel van de dozen voor mn makeup en nagellakjes, de andere staan inmiddels op de zorgboerderij waar ik werk :)) eentje voor bingo prijsjes en eentje voor de nagellakjes voor de meiden die op zaterdag komen :D

Sanny_lief

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 21:55

Hmmmm, dan laat ik het even zitten. Dan vind ik het wat zonde van mijn geld. Ga het toch niet voor de mooie doosjes doen denk ik. :D

Bedankt voor de reacties!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 15:42

Voor de mensen die een sample van de Porefessional gekregen hebben: is er iemand die hem niet gebruikt en hem aan mij zou willen sturen?
Natuurlijk betaal ik de postzegel ;)

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 18:56

Ik ben ook lid van Glossybox. Vind hem tot nu toe altijd heel leuk, maar ik lees vooral op de facebook pagina van Glossybox dat veel anderen niet (meer) tevreden zijn. Ik heb echter nog geen problemen gehad met de levering oid. Ik krijg vaak producten die ik zelf nooit zou kopen, maar als ik ze dan heb getest ben ik er heel tevreden over. Afgelopen keer bijvoorbeeld een konjac spons gehad, wat een geweldig product!

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 18:59

Anc schreef:
Voor de mensen die een sample van de Porefessional gekregen hebben: is er iemand die hem niet gebruikt en hem aan mij zou willen sturen?
Natuurlijk betaal ik de postzegel ;)

Heb jij toevallig de broar vital oil uit 1 van de boxen? Dan zou ik mijn Poreprofessional wel willen ruilen.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 19:01

Roosch schreef:
Voor alle volledigheid, deze zoek ik, in het roze:
[ Afbeelding ]

Ik had zelf de rode bij de Glossybox gekregen, maar zijn er ook roze uitgegeven? Kan iemand mij hier een antwoord op geven? :D

Oooh die zoek ik ook. Vriendin van me had hem idd in het roze, hij is mooi (mocht m een keer opdoen met uitgaan)! <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 19:04

Nee, sorry, die broar olie heb ik niet.

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 19:13

Jelleee schreef:
Ik ben ook lid van Glossybox. Vind hem tot nu toe altijd heel leuk, maar ik lees vooral op de facebook pagina van Glossybox dat veel anderen niet (meer) tevreden zijn. Ik heb echter nog geen problemen gehad met de levering oid. Ik krijg vaak producten die ik zelf nooit zou kopen, maar als ik ze dan heb getest ben ik er heel tevreden over. Afgelopen keer bijvoorbeeld een konjac spons gehad, wat een geweldig product!

Hoe gebruik jij die spons? Kon er namelijk niet echt wijs uit worden

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 19:27

volgens mij moet die eerst in t water liggen?

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 19:38

De eerste keer had ik hem paar minuten in een bakje water gelegd tot ie helemaal vol gezogen was. De keren daarna gewoon even onder kraan houden. Ik gebruik hem elke ochtend gewoon met water (je kan hem ook met reinigingsspul gebruiken, net wat je fijn vindt) en dan ga ik over mijn hele gezicht en hals heen. Mijn huid wordt er superzacht van en mooi mat. Ook zijn mn poriën minder zichtbaar geworden.

Je mag hem na gebruik niet uitwringen, wel met 1 hand zachtjes uitknijpen. Aan zijn touwtje laat ik hem daarna drogen. Op internet staat dat je hem ongeveer 1 keer per week in kokend water moet leggen zodat het geen bacterie bom kan worden.

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 14:13

Ik heb 'm vorig jaar ook opgezegd en was aan het twijfelen of ik 'm weer ging nemen maar heb toch maar besloten het niet te doen.. Reden dat ik hem opgezegd had was omdat ik een half jaar naar Amerika ging, en ik had eigenlijk ook weer de planning m weer aan te vragen zodra ik weer in NL was maar toen ik terug kwam kwam ik er achter dat ik zooo veel zooi van glossybox heb liggen dat ik nooit gebruik en dus weggedaan heb.. dan kan ik beter mn geld opsparen en er dingen van kopen die ik wél gebruik.. al vond ik het wel heel leuk om elke maand een 'kadotje' te krijgen :+

Willeke_ schreef:
Bedankt voor je tip :-) Ik ga de Glossybox proberen en een keertje de VIPbox (€5,-), kennen jullie die ook?

Haha, waarschijnlijk heb jij inmiddels ook uitpuilende badkamerkastjes??

Wat doen jullie trouwens met de boxen zelf? Tot nu toe staan ze bij mij opgestapeld. Door alle frisse kleurtjes ziet het er leuk uit maar ik doe er verder niks mee. Iemand leuke tips?

Ik ben helemaal gek van die doosjes.. bij mij zijn ze allemaal in gebruik :+ En ik heb er nog te kort _O-
Ik gebruik ze om spulletjes in de doen, zodat er een onderverdeling komt in mn kast.
(Om een beeld te krijgen, dit is bijv. mn make-up stash *Klik en zo zit die hele kast ingedeeld, allemaal met glossy box doosjes :))

Maar mn doosjes zijn op dus ik zou bijna weer een nieuw abbo afsluiten voor de doosjes _O-

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 14:27

waaak! Hoe kun je zoveel make-up hebben en dan zeggen dat je zut overhoudt van glossybox.. :=

Ik heb nog wel doosjes voor je over hoor :)

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 14:46

Zit bijna niks van glossybox bij.. :") Wat lipdinggetjes en een blush en dan zijn we er denk ik :+
Dat vind ik zo vervelend aan glossybox, dat er zoveel bodycreme inzit altijd.. dat gebruik ik niet want dat heeft mn huid niet echt nodig ofzo.. Als glossybox alleen make-up was zou ik hem weer wel nemen :+

Oh echt? :D Zou ik heeel blij mee zijn :D

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 14:48

Is de VIP box niks voor je dan? Daar schijnt meer make-up in te zitten. Bij Glossy zit idd aardig wat bodylotion en dergelijke smeersels. maar dat vind ik dan weer leuker dan tig soorten lipstick e.d. :D

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 14:50

Oh ga ik eens even naar kijken :D Thanks voor de tip!

Haha, mijn mam is er vooral heel blij mee, gezien ik al die hand en body dingen aan haar geef :'D
Ik hou wel van lipstick zoals je misschien al wel gemerkt had _O-