Ik was met een vriendin aan het snowboarden.
Op een gegeven moment komen we bij een ankerlift die we moesten nemen omdat we anders niet meer thuis zouden komen.
Nou, wij met z'n 2en op 1 zo'n anker. Mijn god, de 1e keer vielen we tegelijk uit de lift omdat we wiebelden.
Oke, poging 2. Weer samen 1 anker. Het begin gaat goed! Toen moesten we over een pad met onwijs veel hobbels, we vielen en knalden vol met onze hoofden tegen elkaar

Wij weer naar beneden, poging 3! Even uitrusten, nu gingen we apart. Zij eerst, ik daar achter. Ergens onderweg begint ze weer te wiebelen en ze valt heel zacht uit die lift. Maar ze gleed keihard naar beneden, VOL tegen mijn benen aan, wat deed dat zeer zeg, zo'n snowboard tegen je schenen... Wij weer door de dikke sneeuw tussen de bomen door, omlaag naar het begin van de ankerlift.
Poging 4. Weer apart op zo'n anker. Moeten we over een blauwe helling heen. Alle skiërs kwamen van links naar rechts. Dus wij zijn daar, hopen dat iedereens ons ziet maar JAHOOR het was weer raak want een skiër skied voor ons langs waardoor wij allebei weer begonnen te wiebelen, en daar lagen we weer naast de lift.
Poging 5... We waren het nu écht zat, waren doorweekt van de sneeuw, moe, klam...
Wij weer de lift in. omhoog. Gaat goed.... Tot het laatste stuk. Net voordat we boven waren was er ineens een heel stijl bergje. Ik val maar iklaat NIET los! Ik had het zo gehad, ik werd de laatste paar meter door de sneeuw gesleept hahaha.
O man, wat waren we moe maar wat hebben we gelachen!