wat is jouw gênante moment?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 15:27

Owww die ankerliften... :D
Ik was met een vriendin aan het snowboarden.
Op een gegeven moment komen we bij een ankerlift die we moesten nemen omdat we anders niet meer thuis zouden komen.
Nou, wij met z'n 2en op 1 zo'n anker. Mijn god, de 1e keer vielen we tegelijk uit de lift omdat we wiebelden.
Oke, poging 2. Weer samen 1 anker. Het begin gaat goed! Toen moesten we over een pad met onwijs veel hobbels, we vielen en knalden vol met onze hoofden tegen elkaar :')
Wij weer naar beneden, poging 3! Even uitrusten, nu gingen we apart. Zij eerst, ik daar achter. Ergens onderweg begint ze weer te wiebelen en ze valt heel zacht uit die lift. Maar ze gleed keihard naar beneden, VOL tegen mijn benen aan, wat deed dat zeer zeg, zo'n snowboard tegen je schenen... Wij weer door de dikke sneeuw tussen de bomen door, omlaag naar het begin van de ankerlift.
Poging 4. Weer apart op zo'n anker. Moeten we over een blauwe helling heen. Alle skiërs kwamen van links naar rechts. Dus wij zijn daar, hopen dat iedereens ons ziet maar JAHOOR het was weer raak want een skiër skied voor ons langs waardoor wij allebei weer begonnen te wiebelen, en daar lagen we weer naast de lift.
Poging 5... We waren het nu écht zat, waren doorweekt van de sneeuw, moe, klam...
Wij weer de lift in. omhoog. Gaat goed.... Tot het laatste stuk. Net voordat we boven waren was er ineens een heel stijl bergje. Ik val maar iklaat NIET los! Ik had het zo gehad, ik werd de laatste paar meter door de sneeuw gesleept hahaha.
O man, wat waren we moe maar wat hebben we gelachen!

corientjuhh

Re: wat is jouw gênante moment?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 15:45

In de eerste klas (was nogal een ettertje haha)
Met gym 1e les er direct uitgestuurd zijn samen met nog iemand :P

Onder duits (was 1e lesuur dus was opening en gebed)
Ik moest echt heel nodig een knetterende scheet laten
Ik inhouden
Was net op t moment zeg maar dat je voor jezelf moest bidden
Moest ik niezen HATSJOEEE PPRRRFFFTTTT
Tegelijk... dus ik hopen dat niemand t had gehoord
Jahoor heb t t hele jaar nog moeten aanhoren

En paar lessen verder ging docent tellen in t duits
Zes lijkt op sex
Dus ik zo iets te hard sex hahahahahahaha
Nou t hele jaar door als hij een getal met 6 erin in t duits opnoemde stopte hij
SEX HAHAHAHAHA (klas ook dubbel) en ging die verder (klas was ook direct stil dan)
Heerlijk
4 jaar later kwam ik m tegen
Hij wist me naam nog en wat er allemaal in de 1e klas gebeurd was :P

En eind vorig schooljaar
We hebben niet zo'n leuke docent op school
Dus hadden we t over m en ik zo HI HA HONDENLUL
Liep die net achter ons langs
Docent: pardon?
Ik: knalrood eh niks hoor meneer
Gelukkig wist die niet dat t over hem ging

Henkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 16:31

Wat een geniale dingen komen er langs... Sommige zijn wel echt erg... :D

Mijn vriend had laatst ook een domme actie.
Mijn ouders waren op vakantie en hadden een mail gestuurd naar wat familieleden, collega's en ons over hun reis. Vriendje stuurt een redelijk persoonlijke mail terug (loopt stage bij mijn vaders werk), maar naar reply all. Dus.....

CoSnuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 17:44

Ik vandaag... net boodschappen gedaan. Stap de auto in gooi de deur dicht en rij weg.

Hoe ik het toch voor elkaar krijg maar goed:

mijn jas zat niet lekker en ik bewoog even wat en er werd aan me haar getrokken.
Zat gewoon mijn staart (van me haar) tussen de deur |o
Hoezo dom! Dus auto stoppen... deur los haar naar binnen en weer verder. Oooh voelde me zo dom hahaha
Ik dacht vjieuw ben in een plaats waar ik nooit kom dus mensen kennen me niet hahaha

Al pratend heb ik de deur dicht gedaan en heb dus de andere kant op gekeken vandaar dat me haar nog aan de deur kant bungelde haha.

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 19:03

Whahahaha, dat heb ik ook eens gehad, maar dan tussen het raam :')
Mijn haar was tussen het raam gewaaid, die dicht gedaan en dan willen uitstappen -auw- :P

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 20:52

Sunrise_ schreef:
Aantal jaren geleden onder de godsdienstles tegen het meisje naast je zeggen dat ze niet moet verklappen hoe de film afloopt omdat het kijken dan niet meer spannend is.

De film ging over het leven van Jezus. |o

_/-\o_ :') :') :') :') :')

Klijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 22:38

Hihi, mag ik er ook één van m'n moeder plaatsen, ja mag wel he O:)
Mijn moeder tankt nooit. Echt, nooit. Als zij de auto leeg heeft gereden kan m'n vader komen opdraven om hem weer te vullen. Daar is een reden voor...
Lang lang geleden ging ons mamsje eens wèl zelf tanken, maar, blijkbaar was het toen nog zo dat de pomp niet vanzelf afsloeg, als de tank vol was (ik weet 't niet precies, was er zelf niet bij natuurlijk :+ ).
Dus ja op een gegeven moment was de tank toch vol. En ons mam dat ding maar vasthouden (misschien zat er een klem op ofzo). Benzine stroomt langs de auto over de grond, en zij in paniek roepen; hij stopt niet meer! Mama met d'r uber hippe schoenen in een plas benzine. Daar konden de zolen niet tegen :roll: Dus die smolten als een soort pannenkoeken onder haar schoenen uit :):)
En ons pap maar lachen, rotzak ;)

Als het verhaal niet helemaal klopt moet m'n moeder zelf maar even een rectificatie plaatsen :D

CoSnuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 09:48

Ooooooh ik heb weer een domme van gisteravond!!!!

Staan lang een p plaats bij een pomp.... Stap uit bah honden poep!! IEEE
Ik dacht even na de wc en proberen met wc papier het eruit te krijgen.
Een vriendin van mij was al naar de wc.
twee deuren en er staat een polo voor die deur vol met mensen.
Je raad hem al.

Ik trek de wc deur open en dacht huh?? Ooooh ik sta in de mannen wc.
Die mensen in die auto zagen dit al gebeuren die wijzen en lachen.
Ik dacht nou ik doe net of ik dat niet zie en loop heel normaal na de volgende deur.
Ik die de deur open en heb me voet er nog voor staan. BAM!!! knal zo tegen de deur aan.
Heel normaal nogsteeds loop ik naar binnen en zeg: Oooooh dit geloof je niet sta ik in de honden poep gatverdamme!
Kwam er heel iemand anders uit die wc.... die vriendin was al terug gelopen via de andere kant.
En dit meisje stapte in die auto die er voor stond.

Ze zullen echt wel gedacht hebben nou die is echt knettergek hahaha oooog wat erg!

arankeng

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 15:53

Oh wat een verhalen komen hier langs :+ , ik ben super goed in mijzelf voor gek zetten!

Ik gister alleen thuis, muziek knal hard in een super vrolijke bui als een mongool te dansen. Komt me kroeg maat net binnen lopen wat ik niet merk dus dans rustig door en kom er pas na 5 minuten achter. |o

Fiets ik met een vriendin naar huis van school. Denken wij dat we alleen zijn dus beginnen KEIHARD te gillen, fietst opeens een leraar met een rotgang voorbij. Volgende morgen in de klas vertelt hij het mooi aan iedereen! :oo

Loop je op het station, gaat er iemand keihard op zijn plaat waardoor ik helemaal in een deuk lig. Val ik achter over zo met mijn kont in een plas! En iedereen begon keihard te lachen!

Dacht ik dat mijn vader verder opstond, ren ik naar hem toe en vlieg om zijn nek. Draait de man zich om, is het mijn vader niet! :oo

zuperzmoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 16:09

Haha echt geniaal topic dit _O-
Ben zelf blond dus ook redelijk wat blunders, trekken aan deuren waar duwen op staat, altijd tegen de stoep aan fietsen enzo.

heb ook een keer gehad toen het heel erg vroor, we fietsten naar school (ik met drie vrienden) we gaan de bocht voor onze school om maar daar ligt dus een laagje ijs wat wij niet doorhadden. ik fietste achteraan voor mij twee mensen en iemand voorop, eerst donder ik heel charmant om die twee mensen voor mij kijken om en donderen tegelijk en daarna valt de voorste ook... en dan net op een moment dat iedereen de bus uitstapt :o

Had zonet ook nog een mooie, mijn moeder had de wc schoongemaakt en de bril dus omhoog laten staan. Ik moet naar de wc, dus ik stap de wc in let niet op trek mn broek naar beneden en zit ineens in de wc pot :)

Maar de grappigste was wel van een vriend van mij, ik fietste met een vriendin en een vriend naar huis. Ineens begon het te regenen ik zeg dus iets van "ah nee het regent." waarop die vriendin zegt "ach je bent toch niet van suiker?" die vriend had het niet goed verstaan en zei zo "oh lekker suiker!" nou wij lagen echt helemaal ik een deuk en moesten hem uitleggen wat er zo grappig was :D (Die vriend en ik waren trouwens ook nog door de klas aan elkaar gekoppeld, wat mislukt is)

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 18:35

Een vriendin had van een vriend een filmpje gemaakt (zéér raar :') ). Ze lieten aan mij zien en op het gekste moment keek er een leraar over onze schouder mee. Ik heb in mijn broek gepiest van het lachen. De volgende dag hadden we les van die man en wreef het er nog in. Arme joongen *\%/*

Muppett

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 18:43

Ik stond vorig weekend erg voor paal. ik was met vriendje op een verjaardag. Ik stond net een interessant gesprek te voeren.met iemand. ik had geen stoel en duwde met mijn kont tegen mijn vriend aan dat hij op moest schuiven zodat ik bij hem op de stoel kon zitten. hij schoof niet op dus ik duwde harder. bleek dat ik tegen zijn oom aanduwde en dat vriendje naast zijn oom zat aan de andere kant. oom kon er ook niet om lachen na een ontwapenende opmerking van mij. gênant!!!

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 18:53

:wave: ja hier...meerdere blunders....met voornamelijk deuren in de hoofdrol

toen ik zo'n jaar of 9 was woonden we in een huis met zo'n glazen achterzijde met schuifdeur erin. Ik die deur open geschoven en de achtertuin ingelopen. Deur nooit dicht gedaan, helaas had mijn zus na zo'n 5 min ofzo die deur weer dicht geschoven. Opeens bedenk ik me iets en draai me om om naar binnen te rennen om dat waar ik aan zat te denken van mn kamer te pakken. Dus kom eraan rennen, wham zo vol tegen die deur omhoog...nooit gezien dat die weer dicht geschoven was. Ben je jezelf aan het oprapen, zie je je ouders en zus met grote schrikogen naar je kijken, zo van; wat deed jij nou dan?

Toen ik 17 was met een stel vriendinnen naar Groningen. Wij op een gegeven moment een dierenwinkel ingelopen. Vriendin 1 wou nog even langer blijven, vriendin 2 en ik na een paar min richting deur lopen om buiten wel op dr te wachten. Waren echt supermelig die dag, dus wij zo lachend en kletsend richting deur, ik druk de klink naar beneden en duw...deur gaat niet open, sterker nog; geen beweging in te krijgen. Dus ik eerst nog eens wat harder duwen; nopes nada geen verandering. Dus ik denk; na ja trekken dus. Dus trekken maar aan die deur. Wat denk je; geen beweging niks. Nou ja had het echt niet meer. Onder tussen achter mij en vriendin 2 al zo'n 3 andere klanten verzamelt die er ook uit wilden.
Dus ik helemaal half in een deuk liggend de zaak nog proberen te redden door er een grapje van te maken en zo half stikkend van het lachen tegen vriendin: help we mogen er niet uit...laat ons eruit!!
Zegt een van die andere klanten; euh je moet duwen hoor, maar de deur klemt zegt dat briefje wat daar op de deur hangt.
:o schaam...nou je kon me helemaal opvegen daarna...en vriendinnen al helemaal.

Of te snel door een deur willen waardoor je benen sneller gaan dan je hand en je dus vol tegen die deur aanloopt, omdat je hand de klink nog niet naar beneden had gedrukt :o

Andere variant is: wel klink naar beneden duwen en deur netjes open duwen, maar vervolgens met zo'n grote en snelle stap er achteraan benen dat je dus mooi die deur keihard uit je hand weg schopt. Zeer pijnlijk voor je vingers kan ik je vertellen.

Tja deuren en ik gaan niet echt door 1 deur :D

En dan als laatste (heb er nog wel meer hoor, maar weet zo ff niet meer), niet van mij, maar was er getuige van. Vreemd genoeg weer een deur in de hoofdrol :D
Werkte bij een shell pompstation....zo een vlakbij een woonwijk. Meeste klanten waren dan ook mensen die in de buurt woonden. Was winter en echt hardstikke koud. Dus ik die schuifdeur op dicht gezet en dat die gewoon openschuift als er een klant aankomt. Stond recht tegenover die deur dus was echt niet te harden met dat ding constant open. Nu echter had ik een collega die zo'n leuk thermopak had van de shell, dus ja die had die deur altijd open staan, want tja dat pak hield hem toch wel lekker warm. En die werkte fulltime en ik parttime, dus de mensen daar waren gewend dat die deur eigenlijk altijd open stond. Collega 3 had dan wel geen thermopak, maar die was zo dom om te denken dat die deur open MOEST blijven aangezien collega 1 dat ding altijd open had staan.
Tja als jij wil staan blauwbekken 8 uur lang op je werk, moet je zelf weten, maar ik dus niet.
Dus dicht die deur :D Komt er zo tijdens mijn dienst een jochie van een jaar of 8 de hoek omrennen van de apotheek naast ons, steekt al rennend ons terrein over richting shopgedeelte. En hij rende echt keihard dus zag het eigenlijk al aan komen. Maar was zo geschokt door wat ik al in mn gedachte al helemaal voor me zag dat ik te perplex was om te proberen het kind te waarschuwen door bv met armen te zwaaien ofzo.
Nou kan je vertellen; mijn visioen kwam nog niet eens in de buurt van de werkelijkheid. Jongetje rent keihard recht op die deur af, die niet zo snel open schuift natuurlijk, dus die rent echt voltuit klabam tegen dat raam omhoog. En echt; hij rende zo hard en klap was zo hard, dat die gewoon terug stuiterde. Zo'n meter ofzo...echt ik overdrijf dit niet. Kind draait zich om, rent met dezelfde rotgang de route weer terug uit het zicht de hoek om van de apotheek. Tegen die tijd kon je me na de eerste schok zo'n beetje opvegen (ja gemeen ik weet het, maar echt het was hilarisch om te zien; hij stuiterde, kom op, hoe vaakl maak je dat nu mee? :D )
Na zo'n 5 min komt kind weer de hoek om...netjes lopend dit keer; had zn lesje wel geleerd blijkbaar. Loopt naar binnen, echt knalrode ogen van het huilen wat die dus uit het zicht gedaan had en doet net of er niks gebeurt is en gaat snoep uitzoeken. Echt een dikke bult op zn voorhoofd joh...bijna zo groot als een flink kippenei en knalrood. Wou nog vragen of het wel ging (ja had mn gezicht zodra die de hoek weer omkwam weer tiptop in de plooi), maar hij koos er duidelijk voor om er niet over te willen hebben dus heb hem die extra genante min maar bespaard. Toen die weer vertrokken was, lag ik weer helemaal dubbel vanwege die bult. Ja ik weet; gemeen, maar kon er niks aan doen; het was bijna een laurel & hardy scene zoals dat ging toen

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 19:33

hahahahahahahahaha kan je me even opvegen. ik zie het al voor me zon klein jochie vol tegen de deur!

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 19:44

ja was echt hilarisch gewoon

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 19:48

Oh help, wat een topic. :')

Ik liep vanmiddag door het dorp, voor me loopt een vrouwtje met een hond tussen wat rekken kleding door. Hondje doet poot omhoog en piest vol tegen het kledingrek aan, waar nogal lange kleding hing.. het scheelde een haar of hij had tegen de kleding aan gezeken.
Ik zag het gebeuren, ging vol op de rem en verbijsterd toe. Aan de overkant van de straat was een terras, waar een man het allemaal zag gebeuren en smakelijk zat te lachen. :')

Eigenaresse van hond had niks gezien trouwens.

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 21:02

oooh! en de man van de winkel?

rea

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 21:28

Haha, mijn moeder heeft ook zo'n deurenactie gedaan !
Gaan we samen binnen in een winkel met glazen schuifdeuren. We kijken wat rond, wat aanpassen, weer wat anders uitzoeken, de tijd vloog voorbij. Moeder merkt op dat de parkeertijd intussen verstreken is, dus ik ga vooruit naar de auto, die wat verderop geparkeerd stond. Intussen was het ook al na 18u en sloot de winkel zijn deuren. Zie ik toch dat mijn moeder afrekent, nog linkskijkend dag zwaait en recht op die glazen deur afstevent ... in de veronderstelling dat deze automatisch openschuiven.
Helaas, de winkeljuffrouw had de deur op slot gezet wegens het late uur. En jawel hoor, moeder knalde er vol tegenaan en je zag die deur immens trillen !
Ik kwam niet meer bij, de winkeljuffrouw zat er erg mee verveeld en moeder had een buil.

Het beste was nog dat die winkeljuf de dag erna van die rode stickers op de deuren gekleefd had, zodat je zag wanneer ze dichtgeschoven waren _O-

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 21:32

hahahaha:P

ik had ook een keervroeger op een markt wouik graag een ring,
ik trok aan "me moeders " arm mama! ik wil die die is mooi! maakt niet uit dat ie zo duur is , kan je wel betalen! toe nou ik mag die wel he? voor mijn verjaardag! * "moeder"antwoord niet dus ik kijken , wild vreemde mevrouw. moeder staat achter me vet hard te lachen -:(-

stoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 21:42

Haha, geniaal topic
Wij hadden er net 1, ging met een vriendin chinees halen, dus zij bestellen, combinatie gerecht, bami, loempia, combinatie gerecht, en oja doe maar een portie chinees.. Had ze dus niet door dat ze portie chinees zei, zegt die chinees heel droog, kom maar even mee naar de keuken, op t aanrecht
nou je kon me opvegen, vriendin echt knalrood whahaha

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 21:56

oh bedenk me er nu net weer 1.

Zat in de 2de van de mavo en hadden geschiedenis. Leraar loopt zo tussen de rijen door en stelt allerlei vragen die wij dus moesten beantwoorden. Ik had zo'n pen met zo'n dop die pas echt goed zit als je zo'n klikje hoort. En ik had die dop er niet goed opgedrukt.
Dus leraar stelt een vraag en ik wist het antwoord, dus ik heel enthousiast pijlsnel mn hand in de lucht steken. De hand waar ik die pen in had...vasthoudend bij de dop. Nu ja je raad het al; pen vliegt met een noodgang die dop uit en komt als een speer recht op de leraar af. Rakelings langs zn hoofd. Was net een mini speertje zoals die pen ging.
Leraar heel droogjes; als je een hekel aan me hebt, mag je het ook gewoon zeggen hoor ipv een aanslag op me te plegen.
Nou hele klas dubbel van het lachen natuurlijk

ook een keer de verkeerde klas ingebeent. Kwam er pas achter toen ik al zat en bezig was mn boeken te pakken. Vond het al zo raar dat iedereen zo muisstil was en de leraar me zo aanstaarde...net als de rest overigens....zat ik ineens tussen de brugpiepers terwijl ik in de 4de zat. Nog nooit zo snel een klas weer uitgelopen met een kop als een boei

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 22:03

hahaha, jij hebt echt genante momenten

ansje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 22:06

Hahaha heb nog niet alles gelezen,maar er zitten echt hele leuke tussen!

Uhm tja ik heb ook eens iets heel ergs mee gemaakt(schaamde kapot maar heb toch ook wel erg gelachen.
Ik werkte toen in een kapsalon en ging met een collegatje pauze houden.
We waren aan het kletsen over wat we lekker vonden kwa eten.
Dus ik zeg heel sirieus tegen haar dat ik die dag er voor sperma gegeten heb.
Waarop ze mij verbaasd aan kijkt en zegt, wat heb je gegeten?
Dus ik weer, sperma was echt lekker.
Begint ze ineens heel hard te lachen, en zegt weet je wel wat je zegt.
Dus ik kijk haar schaapachtig aan en herhaalde mijn zin nog eens in mijn hoofd.
Toen viel het kwartje en lachen we helemaal in een deuk!!

Wat ik nou gegeten had:..... Sparibs!! :') :+

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 22:08

hahaha hoorde de salon het ook ?

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 22:11

prugelpiet schreef:
hahaha, jij hebt echt genante momenten

ja helaas zijn mijn blunders gelijk ook echt goed :o
Laatst bijgewerkt door xxCYNNxx op 22-09-12 22:14, in het totaal 1 keer bewerkt