Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bello2005 schreef:ik weet niet of het hier al bekend is.
ene danielle b, is momenteel in (ergens in afrika ) verkoopt chiwawa's.
ze wilt deze honden voor 180 euro op de , hoe zei het noemt, vlieger zetten.
wanneer je meer puppies wilt kopen betaal je maar 160 euro
ze moet vanalles van je weten en je moet het geld eerst overmaken en dan word de pup per vliegtuig op gestuurd.
TRAP HIER NIET IN...
ze typt gebrekkig nederlands en haalt alles door elkaar,,
wees voorbereid..
Sammie schreef:Oplichter zei ik mbt dat jurkje voor mijn dochter. Dit is inderdaad onbeschoft, als je al iets geaccepteerd hebt en de koper dat hebt laten weten dan is het in principe verkocht. Iemand die zich daarna nog meld heeft pech en niet andersom.Maar iemand die zijn spullen verkoopt aan iemand met een hoger bod is geen oplichter, hoogstens onbeschoft.
ze moet vanalles van je weten en je moet het geld eerst overmaken en dan word de pup per vliegtuig op gestuurd.
TRAP HIER NIET IN...
wees voorbereid..
LCharlotte schreef:Ja ik heb nog wat gehoord van die mensen. Kreeg een reactie: "Ja, het is nou eenmaal zo." Haar man reageerde nog op zijn mail dat ze niet goed gecommuniceerd hadden en dat het jammer was. Ik zou dan toch die ander bellen en zeggen dat je een fout gemaakt hebt en dat de vrouw al akkoord was met een ander. Maargoed, daarna kreeg ik weer een mailtje van zijn vrouw met een link van dezelfde wagen maar dan in Noord Limburg dus ik heb daar op geboden. Nu hopen dat dat wat word!
TRAP HIER NIET IN...
wees voorbereid..