Smerige dingen die je overkomen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MiReRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 00:14

nokie schreef:
Wij hebben hier thuis de regel dat wie het laatste deeltje van de fles frisdrank heeft, geen glas hoeft te nemen en van de fles mag drinken.
Het was zomer en ik had nogal een dorst, op tafel stond een fles cola met nog een klein bodempje in dus ik zet de fles op mijn mond en giet de cola binnen.
Gelijk dat ik slik proef ik een ranzig vieze smaak :r
mijn vader had geen asbak dus had zijn assen van zijn sigaret maar in de fles gedaan, tof!
Ik heb echt nog uuuuren met die ranzig vieze smaak rond gelopen.

Ohhh gelukkig! Ik ben dus toch niet de enige die dat eens heeft meegemaakt.
Vies hè!!!??

Collie2008

Re: Smerige dingen die je overkomen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 09:50

Ik heb wel eens een keer een pak ijsthee naast mn bed gehad...Hoelang hij er stond geen idee, maar het leek me een goed idee er een slok van te nemen toen ik 'snachts met een dikke kater wakker werd...Enniewee, de vlokken dreven erin, echt over datum smurrie....Bah

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 19:58

Ik ben ook wel eens in mijn gezicht geniest door een paard die droes had.. Zat helemaal onder. Jeetje wat voelde ik me toen vies. Gelukkig anderekleren dan die van mijn eigen. Toen alleen omgekleedd en mijn haar en gezicht gewassen. Ook wel een keer dat de abcessen open knalde op je kleden. Nou dan was je wel echt blij dat je een regenbrok en regenjas aan had, tegen besmetting met andere paarden. Echt bahhhh

Die geur van droes vergeet ik ook niet meer.
Heb er ook een verslag voor.school van gemaakt aangezien ik verschillende types droes heb gezien. Zelfs een veulen die twee keer een abcess had gekregen op verschillende plaatsen. En twee weken later. En behoorlijke gaten door abcessen on schouder en boeg.

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 20:02

Bloed van een klant op mn handen. Ik zat overigens toen achter de kassa, dus geen medisch beroep ofzo. Heb mn handen staan schrobben, maar bleef me vies voelen.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 20:03

papagroom schreef:
Ook lekker,,,denken dat het begint te regenen....staat er iemand uit het dakraam te pissen,,,,

:')

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 20:32

Ja pus stinkt echt verschrikkelijk he Cchanny?
Wat ik ook wel een keer had, qua geur dan alleen, was dat we een koe die een baarmoederontsteking had van een afstand al konden ruiken. En dat was dan wel in een drukke koeienstal, waar er dus nog meer stonden. Je rook het over de mest heen. Een heel weeiige lucht is dat.

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 15:06

Niet heel goor.. Maar op een broodje kauwen en in 1 keer een bevroren doperwt tussen je brood hebben.. Doet vooral pijn aan je tanden..

Oooh en vroeger had ik altijd soort van vulling, alleen dan zn soort vulling voor melkkiezen. Dus ik was rustig aan het eten en dan bijt je die vulling er in 1 keer uit. Dat heb ik als kind meerdere malen gehad..

XxSasjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 20:27

Net 10 minuten geleden was ik een perzik aan het eten, Heb ik hem bijna op, zie ik dat hij bij de pit beschimelt is en helemaal slijmerig alsof er lijm tussen zat.
Nu ben ik misselijk :+ (Maar dat kan ook ergens anders door komen want vanochtend moest ik ook bijna kotsen -O- )

Miesjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 23:26

gleed uit over een paar naaktslakken op blote voeten, bah!

zwanepol

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 23:48

Vroeger hadden we een zwarte poes die graag op de stoel in de gang lag waar het altijd een beetje donker is.
Omdat ik eigenlijk nooit een poezenbeest voorbij kan lopen zonder even te knuffelen werd ik een keer bijzonder verrast toen ik de trap afliep en dacht dat onze poes weer op de stoel lag.
Wat bleek, ik stopte mijn neus spontaan in de vieze zwarte stinkende zweet sokken van mijn broer....... :oo :r

Miesjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 23:49

hahahahaha zal niet lekker geroken hebben

zwanepol

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 00:04

Je begrijpt dat ik sindsdien altijd eerst goed kijk voor dat ik poezenbeesten ga knuffelen he, overigens is dit al zeker een jaartje of 30 geleden gebeurd (maar heb er wel een klein traumaatje aan over gehouden) :')

zwanepol

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 00:08

Wat ik trouwens ook vreselijk goor vind en wat me helaas nog wel eens overkomt omdat ik aan een publiekebalie werk, is dat er dan mensen aan mijn balie komen die zo enorm uit hun strot stinken naar drank... Oe, bah, als ze dan weg zijn is het net of ik het nog in mijn longen voel die gore lucht.

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 00:22

Mayflower_ schreef:
Ik ga mijn verhaal van afgelopen vrijdag niet vertellen, die is echt ranzig. Maar wel van een vriendin :D : Een aantal jaar geleden waren we eens op stap en toen stond ze te zoenen met een jongen. Beiden erg aangeschoten enz. Tot die jongen moest kotsen.. En je raad het al: De inhoud kwam in haar mond terecht! :r Bah!

Oooh do tell :j Vermaak me prima hier! :')

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 00:23

"te ranzig" - maar wel dat kotsverhaal vertellen aan een topic met een aantal kotsfobie-lijdende mensen? :P

Neeeeee, nu wil ik die andere ook horen tenzij het kots is.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 11:43

oh god, totaal vergeten.

vroeger ik was 9 ofzo en onze kat had een schildpadden kleur achtig iets met ook wat rood erdoor.

toen kwam ik een keer in het donder thuis en dacht dat onze kat op de container lag te slapen, maar was er een jager die een konijn voor mijn vader daar had neergelegt....
ik zou haar wel even aaien en dan optillen om mee naar binnen te nemen....

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 11:45

hagelslag schreef:
oh god, totaal vergeten.

vroeger ik was 9 ofzo en onze kat had een schildpadden kleur achtig iets met ook wat rood erdoor.

toen kwam ik een keer in het donder thuis en dacht dat onze kat op de container lag te slapen, maar was er een jager die een konijn voor mijn vader daar had neergelegt....

Zit vol spanning te wachten hoe dit afloopt :D

zwanepol

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 11:47

hagelslag schreef:
oh god, totaal vergeten.

Ha,ha, net als mij een lichtelijk traumaatje over gehouden? Dus in vervolg eerst zeker weten dat het de kat is... ;)

DeniseM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 11:51

Ik had het een paar weken terug: we gingen uit eten en waren in Duitsland.
Nam een salade en ik was bijna klaar met eten, zit er een pluk haar in (een soort klit)!
Wij het daar aangegeven, toen zei die man dat ik kan mijn haar vast moest dragen tijden het eten!
Het was zwart en ik ben harstikke blond!

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 11:59

DeniseM schreef:
Nam een salade en ik was bijna klaar met eten, zit er een pluk haar in (een soort klit)!
Wij het daar aangegeven, toen zei die man dat ik kan mijn haar vast moest dragen tijden het eten!

:') haha maar misschien bedoelde hij ander haar...

Ik had vorige week vrijdag ook wat ranzigs...
We waren ergens wat drinken met vriendinnen, dus een aantal hadden zin in een stokbroodje met kruideboter. Dus ze bestelde het en er kwam een stokbrood met kruidenboter. Dus vriendin die er zin in had begon ethousiast een broodje te smeren en nam er een hap van...dus ze zegt getsie volgens mij is dit geen kruidenboter hoor...dus wij ruiken het rook echt zo vies en zuur getver...
Dus wij de ober aangesproken, dus hij nam het weer mee, kwam hij een nieuwe brengen dus wij ruiken...ja deze is goed...hij vertellen: " ja de kruidenboter die jullie net hadden was al weggegooid en is op 1 of andere reden weer op het aanrecht beland en aan jullie gegeven"

echt zo lekker... :') jammie!!!

ShannonJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 12:05

DeniseM schreef:

Oh getver :r Ik kan echt niet tegen haar in mijn eten. Zodra ik er ook maar 1 vind, kan ik gelijk de rest weggooien want dan hoef ik het echt niet meer..

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 12:26

Sowieso, is het jullie wel eens opgevallen:

Als haar of huid nog ergens aan vast zit (jezelf, een ander, etc.) dan is er niks vies aan (ja tenzij ze zich niet wassen).
Maar zodra het los komt van een lichaam: GATVER.

pony33

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 12:41

Net als nagels :j
kunnen aan je vinger heel mooi zijn, maar zodra ze geknipt worden :r

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 12:49

Ja nagels ook. Bah!

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 21:00

Nemurin schreef:
Ja pus stinkt echt verschrikkelijk he Cchanny?
Wat ik ook wel een keer had, qua geur dan alleen, was dat we een koe die een baarmoederontsteking had van een afstand al konden ruiken. En dat was dan wel in een drukke koeienstal, waar er dus nog meer stonden. Je rook het over de mest heen. Een heel weeiige lucht is dat.

Ja dat stinkt ook echt ontzettnd. Getverderrie.
Na verloop vantijd went het wel.
We moesten het drie x per dag schoon gemaakt worden.
Alleen die geur went gewoon niet...

Bah, dat stinkt ook ja. := zo'n lucht gaat altijd over alles heen.