Jeetje wat een boel kaarten al! Had niet verwacht dat mijn kaart er al tussen zou staan (vrijdag op de post gedaan) maar ik heb hem ook al gespot
JoyCiej007
Geplaatst: 02-08-11 01:22
Ah krijg helemaal kippenvel van die fantastische foto's van een stralende Martine, en de reactie van haar moeder. Dat ze zelfs een poul heeft met familie over de hoeveelheid kaarten. Echt super
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-11 07:04
Gisteravond terwijl Martine even was weggelokt, hebben haar buren snel de tuin en het huis versierd:
WOW wat een mooie actie en reactie, lang leve de postbode dat die nog maar lang aan huis mag komen en niet vervangen gaat worden voor de digitale wereld:)
Brittol
Geplaatst: 02-08-11 08:17
19LindA83 schreef:
ik had er 1 met een golden retriever... maar er staan een heleboel golden retrievers en ik weet niet meer wat die van mij aan het doen was
Die van mij ook, maar die van mij was rare dingen aan het doen met een konijn
Och wat super voor die meid... Dit wordt een dag om nooit te vergeten
jSophiaF
Geplaatst: 02-08-11 08:48
Ik heb mijn kaartje nog niet gespot. Wel wel dat hij aan gekomen is, want ze heeft een uitnodiging gestuurd op me hyves. Had visite kaartje erbij gedaan van me fotoshoot site en haar een fotoshoot aangeboden.
Maar wat loopt ze te glunderen zeg en wat een boel kaarten al. Echt super dat we dit met z'n alle hebben kunnen regelen en Cayenne, super dat je dit hebt willen regelen ( en hele fijne vakantie )
En Martine word nog beroemd zo ... met de krant en TV die er aandacht aan gaan geven.