Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

meeikk

Re: Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 21:41

met wat hulp van brede jongens een paaltje uit de grond trekken in marmaris, en daarmee uitgebreid gaan staan poseren terwijl aan alle kanten mensen + politie langskwam :')

en een foto willen maken van een mannetje dat in de burgerking werkte, omdat die z'n broek zo hoog had opgetrokken en dat die naar mijn inzien een hele mooie bril op had. maar er niet bij nagedacht hebben dat flits + geluid aanstond, waarna de beste man naar mij toe kwam, NO FOTO, NO FOTO, en ik met mn zatte hoofd, nono, no foto dont want the camera to break :D daarna maar snel de burgerking uit gehaald door vriendinnetje, de foto is jammergenoeg niet gelukt ;(

Klarinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 21:47

Whaha die is echt geniaal xD
Jammer dat de foto niet is gelukt :P

citroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 09:29

Net terug van weekje stappen in Blanes maar de blunders vallen heel erg mee! *D

Heb heel vaak een slapende vriendin van de grond af moeten halen.. Ze wilde even buiten zitten en pof meteen sliep ze! Volgensmij heeft ze die avond 3x liggen slapen zelfs in een discotheek! :oo

Oja we gingen een nachtje naar Lloret.. Kreeg ik van een jongen een shotje ( Absint ) was na 1 shotje meteen aangeschoten! :oo Daarna ook bijna vol onderuit gegaan!

Een jongen in de bus had zo veel gedronken dat die in het trappengat viel! :')

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 19:35

ik heb wel een mooie toevoeging aan het topic,

gisteren was de elf fantasy fair, ik had al twee flessen bier(van 0,5 liter) op en was daardoor wat moediger als normaal:'). midden door het veldje waar alle stands staan loopt een droog slootje, het is vrij diep, en ongeveer 1,5 meter breed. je raad het al, in plaats van omlopen ging ik erover heen springen.

de afzet zelf ging heel goed, mijn voeten waren alleen niet snel genoeg meer voor de landing en ik maakte een woeste faceplant, ongeveer 50 mensen stonden toe te kijken hoe mijn ego werd geknakt :P.

Irisx94

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 20:20

Haha, paar jaar geleden met zo'n belangrijke voetbal wedstrijd ging ik samen met een vriendin naar een stel jongens.. gewoon gezellig maken etc. Zelf kende ik de jongens niet maar mijn vriendin kende ze redelijk goed dus achja, waarom dan ook niet? :D Het begon heel rustig, keertje bier, keertje pisang, keertje safari. Maar goed tegen eind van de middag voelde ik me echt zooo gaar.. maar ik moest naar huis op de fiets omdat ik dus 's avonds nog naar de ponyclub moest. Uiteindelijk heb ik mijn vriendin mee weten te slepen. Maar dat ging me allemaal niet zo goed af. Want we waren nog geen eens 25 meter weg en ik viel van de fiets af met de hoofd op de grond.. auw! Die jongens gelijk komen of er niets aan de hand was.. maar ik stond ook wel weer snel op blijkbaar. Nou we gingen weer verder.. we moesten nog 18 km. dus dat duurde nog wel even. De rest van de rit kan ik me niet echt herinneren, behalve toen mijn vriendin bij haar huis aankwam en ik nog 5 km. moest fietsen. Ik was zo moe van al dat gefiets dat ik even mijn fiets in de berm legde en er naast ging liggen, gewoon even uitrusten :+ Maar al gauw kwam er een auto aan met allemaal kleine kinderen erin, ze vroeg of het ging en of ik van me fiets af was gevallen. Ik zei heel droog ''nee hoeft niet mevrouw, kan het wel alleen af.. eventjes rustig aan doen want heb snel last van mijn botten'' . Toen had ze door dat ik nogal dronken was en zei ze: '' nou oke, ga dan maar snel naar huis, succes nog''. Nouja ik heb dus al mijn moed opgeraapt om op te stappen en de laatste kilometers af te maken. Thuis ging ik gelijk op de bank liggen, hopen dat mijn ouders het niet merkten, voelde me redelijk nuchter maar alles draaide nog wel om mij heen. Nouja avond was aangebroken en had ik les op de ponyclub. Nou je wilt niet weten hoe gigantisch naar dat voelt als je drank op hebt en dan gaat paardrijden, het leek net alsof ik het allemaal niet meer kon, en het ging gigantisch moeilijk. Zei maar steeds als excuus dat ik zere steek in de zij had. Maar gelukkig verder wel overleefd! Maar de volgende dag voelde niet zo fijn aan met al die blauwe plekkken en bulten := Heb er wel wat van geleerd. Mijn pony Sylvana zal ook wel gedacht hebben van ''wtf?'' maar goed :+ heb haar toen zowat niet aan het werk gehad.

Everytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 20:24

Ik heb geen leuke :'). Paar weken geleden was ik op stap, kreeg opeens buikpijn enzo. Viel flauw. Dus iemand mij naar buiten gesleept. Allemaal mensen ja te veel gedronken blabla maar dat was echt niet zo. := Soms heb ik opeens dat ik niet goed word en dan na halfuurtje voel ik me weer prima, maar dat is ook als ik gewoon op school zit oid.. :=

Sasqiua

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 20:27

Wah! Ik weet er ook nog wel een, loei maar dan ook loeihard tegen een STILSTAANDE auto rijden met je fiets.... :')

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 20:34

Sasje_ schreef:
Wah! Ik weet er ook nog wel een, loei maar dan ook loeihard tegen een STILSTAANDE auto rijden met je fiets.... :')

Guilty -O-

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 21:26

Hahaha zo leuk! Ik heb ook nog wel een grappige. Ik was met mijn vriendin op vakantie een weekje op trektocht. Nouja hadden natuurlijk wel wat drank mee, en waren al wat vroeger begonnen. Beetje aangeschoten, en waren dropjes aan het eten. Maar al gauw werden de dropjes ergens anders voor gebruikt :Y) wij met onze aangeschoten koppen, met een vliegenmepper dropjes tegen andermans caravan aanslaan! Mijn vriendin gooide ze op, en ik sloeg ze weg. Als ik raakte wij natuurlijk allebei heeeeelemaal in een deuk! Nou, zo een tijdje door gegaan en nog wat gedronken natuurlijk. En als je veel drinkt moet je ook naar de WC :') Dus wij samen dronken over de camping in het donker naar de wc. Zij eerst en ik daarna. En toen ik op de wc zat kreeg ik de deur niet meer open -O- heb een kwartier op de wc gezeten toen ik eindelijk door had dat ik het slot de verkeerde kant op aan het duwen was 8-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 20:51

Ik had laatst ook een gigantische blunder, feestje van me zusje die voor een tijd naar buitenlandse zou gaan, heel veel vrienden van haar die ik niet kende.
Mijn broertje was even met vrienden naar de burger king en had ik ook nog niet gezien sinds ik er was, dus was al donker en veel mensen stonden buiten, toen zag ik me broertje met z'n vriendinnetje staan knuffelen, dus ik loop er heen en sta achter me broertje te kijken of het echt wel z'n vriendin was voordat ik de verkeerde verras natuurlijk, ja was me schoonzusje, dus ik pak me broertje vast en geef hem vanaf achteren allemaal kusjes in z'n nek en zeg love you, love you (doe ik wel vaker om hem te pesten). Draait hij zich om en ja je raad het al, het was niet me broertje en ook niet me schoonzusje, meisje liep boos weg en die jongen zei dat hij zich erg gecharmeerd voelt maar al een vriendin heeft, oeps!!!
Ben maar even naar dat meisje toegelopen en verhaal uitgelegd, toen kon ze er ook gelukkig heel hard om lachen, later met hun nog even gekletst met een drankje erbij, maar ik schaamde me kapot helemaal omdat na 5 minuten iedereen op t feestje wist wie ik was.

citroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 00:10

Niet van mij, maar toen we afgelopen zomer naar Blanes gingen met de bus was er 1 zo dronken dat die regelmatig naar beneden viel in het trapgat als de bus een klein beetje remde of een bocht maakte *D

Wij zaten beneden naast de wc.. Die begon zo te stinken dat we een memo erop hadden geplakt met erop 'defect' en met een vriendin dr haarspeltje de wc van buiten op slot gedaan! Iedereen met een flink drankje op geloofde t ! :D

Nachtlampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 00:12

Het shirt van een vriend verstoppen achter de partytent en daarna er zelf naast gaan liggen slapen :o

Nwktje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 07:43

Op de trampoline in je tuin wakker worden samen met 2 anderen na het vieren van je verjaardag, en dan vergeet er 1 dat die moest gaan werken dus om een uur of 5 sliepen we en toen ging om 6 uur de wekker, daar ging je nachtrust. Vervolgens ga je naar binnen liggen er 2 op je bank te slapen en 2 in je bed, en heeft je vriendin een korfbal wedstrijd om half 9 gaan we daar met ze allen heen gevolg ik en een andere vriendin waren in slaap gevallen midden op de korfbal.

Liezja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 20:50

Uiteraard herrinner ik me niet alles meer :') Maar ik weet nog wel toen ik samen met mijn beste vriendin helemaal dronken was gegaan op een feestje van een vriendin van ons. Er zaten best wel nette jongeren tussen en zaten lekker te kletsen binnen onder het genot van een colaatje, terwijl wij bezopen in de tuin lagen... :o Ik kon mijn sigaretten nergens meer vinden, dus ik rende naar de woonkamer en schreeuwde, ZIJN ER NOG PEUKEN HIER?! Daarna viel ik ontzettend hard tegen de kast aan waardoor alle boeken eruitvielen. De volgende dag bleek ook dat iedereen zijn sigaretten in het keukenkastje had gelegd omdat ik ze gewoon afpakte van onbekende mensen. :')

Was ook een keer met wat vrienden opstap en moesten een stuk lopen om naar de volgende kroeg te gaan, dus ik slenter er echt als een schildpad achteraan en kwam toen opeens op het idee om op iemands rug te springen, vervolg; ik sprong ernaast en toen was mijn knie helemaal kapot. _O-

Liezja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 21:08

Vriendin heeft ook een keer jankend aan de weg gestaan terwijl ik op de grond zat en niet meer kon opstaan, vriendin had ook aardig wat op, dus stond daar maar een beetje te janken. Toen er politie aan kwam schreeuwde mijn vriendin dat ze weg moesten gaan en dat we 16 waren, dus mochten drinken. Ze heeft zelfs uitgebreid mijn id kaart uit mijn bh gepakt om te laten zien dat ik 16 was. _/-\o_

redbutton

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 21:42

Wij hadden een keer na een feestje dat we in de auto stapten en we reden weg, en ik en een van mijn vriendinnen waren best zat en zij had een jongen leren kennen op dat feest en ze was met hem aan het whatsappen, zegt ze ineens door de hele auto: hee jongens, verjaardag, schrijf je dat met 1 of met 2 d's :') de rest in de auto kijkt haar echt zo aan van: wtf zeg jij nou.. zegt ze: oo laat maar , denk dat het een domme vraag was.. je kon me oprapen..
we hebben haar de volgende dag ook echt een hele dag gewhatsappt: hee verjaardag....

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 22:14

Sasje_ schreef:

Daar heb ik geen drank voor nodig hoor :')

Ik vind dit trouwens een geweldig topic haha :+

Nrkee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-12 19:26

Elise95 schreef:
Sasje_ schreef:

Daar heb ik geen drank voor nodig hoor :')

Ik vind dit trouwens een geweldig topic haha :+

Idd, gebeurd mij ook regelmatig als ik nuchter ben :')

Everytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 22:00

Haha mij ook idd!

Ik zo wat doet die auto hier?
Me zusje zo; ehm die staat daar geparkeerd? :+

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 02:50

Mijn vriendin had van het weekend ook nog een mooie :')

Vraagt ze naar aanleiding van een herten waarschuwingsbord opeens heel serieus, "waarom zou een hert hier over willen steken?"
Ik: "Om aan de overkant te komen?" :+

Daar heeft ze vervolgens zeker een half uur om moeten lachen... het blijft toch leuk als zeventienjarige meisjes drinken :')

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 15:24

Omvallen en mijn vader meenemen en dan eindstand samen op de grond stukgaan van het lachen..

Ik ben al nooit zo heel handig, maar met een paar glazen op.. oeioeioei :')

Nrkee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-12 21:00

Afgelopen donderdag opstap dacht ik dat ik een beroemde zanger zag in de shoarmatent. dus ik maar bezig blijven tegen hem: " ik weet het zeker jij bent een beroemde zanger.. maar ik kan er ff niet op komen welke zanger precies.. je hebt zo'n bekend gezicht " etc etc dus hij zo: " ja welke beroemde zanger ben ik dan volgens jou?" Ik : "wacht ik kom er zo op terug" om naar buiten te lopen en mijn vriendinnen te roepen (ik dacht misschien herkennen zij hem..)
Lopen ze mee naar binnen, ik hem aanwijzen en het verhaal uitleggen..
Zei mn vriendin: "Uhm.. Noortje da's geen beroemde zanger das gwn de gast die je navelpiercing heeft gezet een tijd terug.."

Dus ik duizend maal excuses, die gast vroeg of ie alsjeblieft zijn pizza mocht opeten nou onderhand na alle 'commotie' :')

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 22:05

al ,redelijk veel dingen meegemaakt, ik ben nietecht de braafste om het zo te zeggen.
deze is wel redelijk erg!
we gingen op 3 daagse met het jeugdkoor, a onze "leider" (ze is 19) zou een dagje later komen en gaf de leiding aan L voor die ene dag en nacht, a zou er 's morgens zijn. alcohol en alles was verboden.
nou, wat denk je dazt er gebeurt met 20 jongeren tussen 15 en 23 alleen op weekend, waarvan de leider voor die avond echt superlief is en alles toelaat??
Na het nachtspel L overtuigd om de enige 2 jonges samen met nog 3 meisjes tevoet ene nachtwinkel te gaan laten zoeken, voor wat drank enzo... Ok, L akkoord, die had ookwel zin in een feestje.
ondertussen wij kampvuur gemaakt enzo, komen die 5 na een uur terug met zakken vol drank. Een feestje dat dat werd! tot plots A langs ons stond. Wij dachten dat we aan het dromen waren dus doen lekker onozel tegen haar (was blijbaar al 7 uur 's ochtens).
zij ons allemaal 1 voor 1 in ons bed gelegd. om 9 moest iedereen eruit. Iedereen met hoofdpijn aan het ontbijt.
Eerst een hele preek van A dat de volwassenen de minderjarige hebben laten drinken. En toen kijzielig een hele preek voor L.
L is kijgevoelig en echt superlie, toen heeft iedereen het echt voor L opgenomen, gezegd dat we van haar eigenlijk niet mochten. en dat we haar hadden uitgedaagd om mee te doen enzo..
man, A is nog lang lastig geweest! maar het was wel een geweldig weekend

Sammy_xxs

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 22:19

Oh ik heb toen ik 16-18 2 achterlijke dingen meegemaakt :o
Ik ben ook echt heel erg als ik dronken ben, wil echt aandacht van iedereen!

Zo heb ik een keer een nachtje op t politiebureau geslapen, omdat ik de discotheek niet naar binnen mocht omdat ik te dronken was, hele heisa gemaakt met de uitsmijters deed echt rare dingen bij ze ( zo ging ik een paard aaien ( van de politie) en ging daarna met mn mauw in de uitsmijter zn gezicht smeren en zei ik lekker he ruiken paarden heerlijk :+ En bleef ik zeiken waarom ik niet naar binnen mocht, uit eindelijk ging ik dus huilen! En werd ik echt boos en toen had de politie me maar meegenomen :o Mn vader was niet te genieten de volgende ochtend :7

En zo was ik een keer dronken, waren we onderweg naar huis aan t lopen, ging ik weer zomaar huilen en schreeuwen ( voor mn vriend wegrennen) had ik mn hakken uitgetrapt en rende ik op blote voeten verder. Op een gegeven moment had mn vriend me eindelijk te pakken ( die wou me gwn onder bedwang houden stelde me zo erg aan) ging ik zitten op de grond en schreeuwen en huilen. Kwam allemaal politie op ons af ( we waren met en groeppie) dachten ze dat ik werd mishandeld ofzo :+

Dit waren wel de ergste 2 en de laatste was ook wel echt mn wake up call, never meer zoveel drinken!
Nu ken ik gelukkig mn grenzen, en ben ik gewoon aangeschoten en dan ben ik gewoon vrolijk en dans ik de hele avond en hou ik van iedereen :+

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 19:01

Blooopers, ik graaf weer even in mn geheugen,

Van mezelf, vol op mn bek gaan terwijl we nog niet eens uit waren, maar nog gezellig bij iemand thuis zaten, tja, die halve fles razz en het kingsen gingen niet helemaal goed, needless to say dat ik maar niet meer uitgegaan ben :+

Een sigaret verkeerd om willen aansteken, lucky for me had ik de aansteker niet vast en de persoon die dat wel had zag het op tijd :+

Laatst met personeelsfeestje is er 1 iemand de groep kwijt geraakt op de fiets, half lam een straat ingefietst zomaar, iemand kon zn fiets niet meer vinden voor de deur, vervolgens viel ze na 300 m fietsen tot 2x toe op 50m.

Ken ook al meerdere mensen die tegen paaltjes aangefiets hebben. :P