en een foto willen maken van een mannetje dat in de burgerking werkte, omdat die z'n broek zo hoog had opgetrokken en dat die naar mijn inzien een hele mooie bril op had. maar er niet bij nagedacht hebben dat flits + geluid aanstond, waarna de beste man naar mij toe kwam, NO FOTO, NO FOTO, en ik met mn zatte hoofd, nono, no foto dont want the camera to break
daarna maar snel de burgerking uit gehaald door vriendinnetje, de foto is jammergenoeg niet gelukt

Maar al gauw kwam er een auto aan met allemaal kleine kinderen erin, ze vroeg of het ging en of ik van me fiets af was gevallen. Ik zei heel droog ''nee hoeft niet mevrouw, kan het wel alleen af.. eventjes rustig aan doen want heb snel last van mijn botten'' . Toen had ze door dat ik nogal dronken was en zei ze: '' nou oke, ga dan maar snel naar huis, succes nog''. Nouja ik heb dus al mijn moed opgeraapt om op te stappen en de laatste kilometers af te maken. Thuis ging ik gelijk op de bank liggen, hopen dat mijn ouders het niet merkten, voelde me redelijk nuchter maar alles draaide nog wel om mij heen. Nouja avond was aangebroken en had ik les op de ponyclub. Nou je wilt niet weten hoe gigantisch naar dat voelt als je drank op hebt en dan gaat paardrijden, het leek net alsof ik het allemaal niet meer kon, en het ging gigantisch moeilijk. Zei maar steeds als excuus dat ik zere steek in de zij had. Maar gelukkig verder wel overleefd! Maar de volgende dag voelde niet zo fijn aan met al die blauwe plekkken en bulten
Heb er wel wat van geleerd. Mijn pony Sylvana zal ook wel gedacht hebben van ''wtf?'' maar goed
wij met onze aangeschoten koppen, met een vliegenmepper dropjes tegen andermans caravan aanslaan! Mijn vriendin gooide ze op, en ik sloeg ze weg. Als ik raakte wij natuurlijk allebei heeeeelemaal in een deuk! Nou, zo een tijdje door gegaan en nog wat gedronken natuurlijk. En als je veel drinkt moet je ook naar de WC