Ik ga dinsdag maar weer eens langs. Payday! Een van de redenen dat het denk ik altijd vrij druk is bij die in Rotterdam, is omdat er minstens 5 middelbare scholen in de buurt zitten en verschillende MBO's. Dus in de tussenuren en waarschijnlijk na school aardig wat mensen die gaan shoppen.
jawel, maar heb em echt nog neit gedragen. en ken mezelf, als ik het de eerste twee weken niet draag dan draag ik het nooit dus als je'm wil overnemen haha... donkerblauw issie.
Ik ben zaterdag weer even bij de primark geweest. Heb twee pyjama's meegenomen. 1 van de troetelbeertjes/ carebears, zo schattig! en daarnaast hing een roze met zwarte, ook leuk.
Verder niet heel veel gekocht. Een pakje van die ribbelsokken, een grappige uilenhipster en een paar slofjes. En ook nog kerstcadeaupapier met Tinkerbell erop. Heb niet meer boven gekeken, had ik niet zo'n zin meer in en wilde eigenlijk nog wat winkels in het alexandrium zien.
29 euro. voor 20 euro excl verzenden mag je hem van me overnemen, dan moet ik niet naar hoofddorp op en neer het is een maat 40 overigens, valt niet heul groot.
-Leuke sjaal - Hello kitty tshirt - Blousje met shirt er onder(voor mn zoon) - Ribbroekje(zoon) - pyama voor mezelf - pyama voor mn zoon - doosje met Nagelak er in - elastiekjes - Hele leuke onderbroeken - strings - 2 Leuke sierkussens voor op mn kamer - 2 pantoffels(soort halv sok model)
Ik heb dinsdag in Gelsenkirchen een flinke stapel lingerie ingeslagen. Vorige keer dat ik er was vond ik t niet echt wat maar nu hing er echt leuk spul!