offtopic, mooi paard heb je te koop staan trouwens

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Benfan schreef:Nee precies, dat maakt het allemaal wel anders. Dan moet die gast maar gewoon even wachten ipv te zeuren..
Lili schreef:Jeetje peacehorses, heb je nog ergens lol in?
Nee begrijp wel wat je bedoelt, vind de meeste dingen inderdaad ook erg irritant.
Maar bijvoorbeeld je muziek hardop op de fiets .. tja, heb ik niet zo'n moeite mee.
Vaak helpt het al als je iemand er vriendelijk op aanspreekt.
BraveSpots schreef:Vandaag weer gezien, mensen die in de winkel zelf al verpakkingen opendoen (bij voorkeur chips), om een drammend of huilend kind zijn zin te geven. En vervolgens laat datzelfde kind al etend nog een leuk spoor achter die een medewerker dan weer mag opruimen.
Opvoeden is duidelijk niet de grootste hobby van bepaalde mensen.
lelijke_heks schreef:BraveSpots schreef:Vandaag weer gezien, mensen die in de winkel zelf al verpakkingen opendoen (bij voorkeur chips), om een drammend of huilend kind zijn zin te geven. En vervolgens laat datzelfde kind al etend nog een leuk spoor achter die een medewerker dan weer mag opruimen.
hier heb ik ook zo'n hekel aan en dan ligt er weer een papiertje van bijvoorbeeld een snickers op de kassaband... erg genoeg zijn het bij ons niet alleen de kinderen maar ook volwassen die 't snoep al op hebben voor ze de winkel uit zijn...
maarja beter een leeg papiertje dan het ergens tussen de rekken in gooien.... je wil niet weten hoe vaak dat gebeurt...
peacehorses schreef:Lili schreef:Jeetje peacehorses, heb je nog ergens lol in?
Nee begrijp wel wat je bedoelt, vind de meeste dingen inderdaad ook erg irritant.
Maar bijvoorbeeld je muziek hardop op de fiets .. tja, heb ik niet zo'n moeite mee.
Vaak helpt het al als je iemand er vriendelijk op aanspreekt.
hahah, ik heb in heel veel dingen plezier hoor, maar ik erger me gewoon aan de mentaliteit van veel mensen tegenwoordig. En helaas lopen er nogal veel mensen rond op de wereld
ik heb er opzich ook geen moeite mee als het niet zo hard is, maar de muziek op z'n hardst en dan vaak in combinatie met zo'n grote groep kinders die midden op de weg fietsen, daar ben ik niet blij mee. Aanspreken geeft je tegenwoordig alleen maar een regen van scheldwoorden hoor, helaas. Zeker bij de mensen hier in de buurt.
lelijke_heks schreef:BraveSpots schreef:Vandaag weer gezien, mensen die in de winkel zelf al verpakkingen opendoen (bij voorkeur chips), om een drammend of huilend kind zijn zin te geven. En vervolgens laat datzelfde kind al etend nog een leuk spoor achter die een medewerker dan weer mag opruimen.
hier heb ik ook zo'n hekel aan en dan ligt er weer een papiertje van bijvoorbeeld een snickers op de kassaband... erg genoeg zijn het bij ons niet alleen de kinderen maar ook volwassen die 't snoep al op hebben voor ze de winkel uit zijn...
maarja beter een leeg papiertje dan het ergens tussen de rekken in gooien.... je wil niet weten hoe vaak dat gebeurt...
BraveSpots schreef:Vandaag weer gezien, mensen die in de winkel zelf al verpakkingen opendoen (bij voorkeur chips), om een drammend of huilend kind zijn zin te geven. En vervolgens laat datzelfde kind al etend nog een leuk spoor achter die een medewerker dan weer mag opruimen.
Optiwolk schreef:Benfan schreef:Nee precies, dat maakt het allemaal wel anders. Dan moet die gast maar gewoon even wachten ipv te zeuren..
Ik hoop dat hij dat doet, want de paarden waren geen beste vriendjes, zo te zien.
Dus als hij een mogelijk mepje van Ad wil vermijden ...
Dankje
Als je eens wil testrijden of iemand weet ...
Optiwolk schreef:Benfan schreef:Longeer je dan in de bak? waar andere paarden lopen? er is een rede waarom veel stalhouders dat niet willen hebben. Vind het juist eerder asociaal als je dat gewoon doet.. Maar goed.
Ik vind op het moment mijn maag knap asociaal! geef niet goed aan wat ie wil, ziek vanaf donderdag. Als dat rotding nou gewoon eens zei wat ie wou, en wat er mis was kon ik er wat mee, maar nee hoor!!! gewoon niet normaal met me cominiceren en boven alles heb ik al 3 keer een behoorlijke koorts aanval gehad met de nodige draaiende kamers en wiebelbenen (hoe doen ze dat toch? die kamer zo draaien) "gelukkig' morgen naar de huisarts..
Wel, van 19u tot 20u was er een ponyles, en ik stond op het whiteboard met m'n jonge om 20u. Persoon die erbij kwam trouwens niet.
De bak was dus leeg.
Ik sta al tien jaar op dezelfde stal, die maar 10 boxen verhuurt aan eigenaars, dus ben praktisch familie.
Komen ook naar het huwelijk van m'n zus, gingen naar hun babyborrel, etc.
Eigenaar zegt dat hij me na m'n val niet op m'n jong paard wil zien kruipen zonder te longeren, en dat ik dit best in de bak mag. Ik heb dus toestemming, eigenlijk een halve verplichting. En maar goed ook, als hij wat stil gestaan heeft en hij haalt wat capriolen uit, zit ik weer een week aan de pijstillers met m'n ribben ...
Nou heeft die persoon die er bij kwam iets voor of juist tegen me, heb geen flauw idee, maar op de een of andere manier rijdt hij altijd bij mij.
al-tijd. Kom ik expres vroeger, hij ook. Staat hij vroeger op het bord, en ik later, is hij 'toevallig' te laat.
Dus hij wéét dat ik m'n jong paard aan de longe pak, hij wéét dat die ook al eens bokt.
Sja, ik vind het gewoon niet zo netjes van hem...