Wat een prachtige kaart, mooie teksten en veelzeggende foto's.
Bassenqua
Geplaatst: 10-12-10 20:07
Weer rollen de tranen over mijn wangen, ben zwaar onder de indruk hoe haar man/familie en vrienden met haar overlijden om gaan, grandioos, wat moeten dit een sterke mensen zijn en wat hebben ze veel van haar gehouden, diep respect voor dit gezin !!!
pieteritus
Geplaatst: 10-12-10 20:23
Het hele topic heb ik inmiddels doorgelezen en bij de foto van de hindernis achter de poort krijg ook ik het even moeilijk. Vorige maand ben ik mijn broer verloren, ook plotseling, dus ik kan me het verdriet van de ouders en de partner van Nicole levendig voorstellen. Heel, heel veel sterkte aan de nabestaanden.
Ik heb volgens mij nog nooit zo'n mooie bedank kaart gezien,prachtig!!! Ik werd er wel even emotioneel van.
Monnik
Geplaatst: 10-12-10 20:39
Heel mooi....
Onassa
Geplaatst: 10-12-10 20:43
Poehhhhh wat een mooie kaart zeg! En die foto aan het hek.....de tekst.....het blijft onvoorstelbaar. Hartelijk dank voor het delen van deze mooie aangrijpende kaart!
Toevallig vanavond met Nic's vader gekletst; alle blijken van medeleven doen hun enorm goed. Alle berichten worden gelezen en gekoesterd. Vandaag was hun eerste rustige dag, ze vonden het wel relaxed gaan. Vanavand draaide ik een CD van Guus Meeuwis en de regels:
"'k Heb tranen gelachen, onnozel geleefd en ten slotte tevreden het licht uit gedaan."
Deden mij beseffen dat Nic echt rust heeft en dat het goed is.
Ludique96
Geplaatst: 10-12-10 23:22
Jeetje erg!! Heel veel sterkte met familie&vrienden.
vanessakusje
Geplaatst: 10-12-10 23:27
Wat een prachtige kaart, ondankt t grote verlies!
Nogmaals sterkte voor alle nabestaande, vrienden en familie..
Jola
Geplaatst: 10-12-10 23:31
Hele mooie bedankkaart, ik zou haast zeggen typisch Nicole, maar ze had haar karakter niet van vreemden natuurlijk Dankjewel om hem hier te plaatsen, het kost wel wat traantjes maar ik ben blij dat ik hem gelezen heb.
de kaart is super mooi!! ik heb hem in een mooie lijst gedaan met een kaarsje er voor. eerst avond deed ik hem als eerste aan en hij brande bijna een uur langer dan de andere die ik later had aangestoken! toeval bestaat niet zeggen ze
Jet
Geplaatst: 10-12-10 23:50
Wat een prachtige bedankkaart!
Mooie teksten, mooie foto's, familie en vrienden: nog heel veel sterkte!
inderdaad een prachtige kaart! en die hindernis ook erg speciaal... zo mooi.... echt heel erg veel sterkte toegewenst voor alle nabestaanden.. zo jong... TE jong!
(ik wilde alleen graag het artikel teruglezen, wat hier een paar blz. geleden gepost is.. maar krijg dat het niet bestaat... en kan het ook niet terugvinden... iemand die mij daarmee kan helpen???)
dank jullie wel allemaal voor de goeie steun het blijft erg moelijk zo groot verlies,zo jong en snel groetjes mark
Iris1702
Geplaatst: 11-12-10 08:40
Rillingen lopen over mijn rug doordat ik eerst de naam van de poster zag voor ik het bericht las.
De bedank kaart is een 1 woord: prachtig!
Vaak word dat niet meer gedaan zo'n bedank kaart maar denk dat vele hier erg blij mee zijn. Een laatste mooie tastbare herinnering aan Nicole!
Mark wat fijn dat je hier meeleest! Lijkt me bijzonder om te lezen hoe speciaal Nicole hier voor iedereen was. Het besef dat ze er echt niet meer is zal nu pas een beetje door beginnen te dringen nu de rust een beetje wedergekeerd is.... Heel veel sterkte met je grote verlies en hier ben je altijd welkom voor wat steun of troost!