Ah, ik was deze week nog in Finland. Minima rond de -11 en maxima rond de -3. Geen centje pijn, hoewel ik wel blij ben dat we hier altijd een weekje of 4-6 later zijn
Hier wel ietsje sneeuw gevallen volgens mij, maar dat was vanmorgen alweer weg.. Ach en voor vandaag hebben ze het over vanalles wat toch..? Regen sneeuw hagel natte sneeuw.. heerlijk allemaal haha
Rienn
Geplaatst: 25-11-10 10:07
Lachen. Morgen rond 7 uur 's ochtends gaat hier sneeuw vallen volgens buienradar.
Het heeft hier wel wat geregend, maar volgens mij is het nu droog.
mbkaatje
Geplaatst: 25-11-10 10:48
marius schreef:
heb wel zin in een lekkere winter maar dat kwakkelgedoe is niks.. Dan maar net als vorig jaar.. gelijk 30 cm ofzo
Van mij zou dat ook wel mogen, maar het geeft doorgaans zoveel rotzooi op de wegen. En bij mij in de straat wordt het zo'n ijsbaan, dat ik nauweljiks meer met de auto weg durf te gaan. Maar als alle wegen schoon zijn en blijven, mag het van mji gaan sneeuwen.
Hier ook geen sneeuw,regen of wat voor neerslag dan ook. Ook geen ijs op de vijver,lucht is wel licht grijs. Nu zou er dinsdag weer veel sneeuw komen volgens Piet,en zo schuiven we het maar door.Nix geen sneeuw,onzin.