Bokker Pollewoppy overleden, bericht van vader blz 38

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

HeleneDas

Re: Bokker Pollewoppy overleden, bericht van vader blz 38

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 17:47

Bedankt Uthrick en de vader van pw!

Echt heel mooi geschreven door haar vader!
Ik wil haar vader en natuurlijk de rest van haar familie\gezin echt heel veel sterkte wensen, en heel veel scces\sterkte wensen met het proberen te verwerken van haar, een bijzonder persoon. Want dat was ze ( al kende ik haar helemaal niet ) haar berichten zaten altijd vol met hulp & liefde hoe moeilijk ze het zelf had,
Lieve Pw. Ik hoop dat je je welverdiende rust hebt gevonden, hoe moeilijk het voor iedereen ook is en zal blijven, hopelijk kan straks iedereen het een plekje geven en jou herrineren als een Lieve meid voor liefde die altijd voor iedereen klaar stond ;) !
Rust zacht lieve PW!~

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 17:51

Heel erg mooi en gevoelig, het stuk van PW's vader, bijzonder dat hij dit heeft willen delen.
Het geeft zoveel meer inzicht in hoe ze zich gevoeld moet hebben ... daar kun je als buitenstaander nooit iets van begrijpen, maar nu wordt zo duidelijk de wanhoop en eenzaamheid beschreven, je voelt het gewoon ...

Familie van PW, heel erg veel sterkte gewenst nogmaals

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 18:14

Wow, ik huil niet gauw om iets op bokt, maar de text van haar vader, wat supermooi!!

Je kunt de liefde door het scherm heen voelen..

Heel veel liefs aan deze bijzondere mensen die haar moeten missen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 18:16

U heeft een hele mooie tekst gemaakt waarin de liefde voor uw dochter ervan af springt en waar duidelijk in te lezen is hoeveel respect u voor uw dochter had. Ik wil u heel veel sterkte wensen met uw verlies.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 18:33

Wat fijn dat het boek niet gesloten is voor ons bokkers en wij de gelegenheid krijgen om een stukje van het afscheid mee te mogen maken.
Bedankt voor de mooie lieve woorden vader van Pollewoppy, ik kan het nog steeds niet geloven dat het zo diep zat bij deze lieve meid.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 18:37

Aan de vader van Pollewoppy, prachtige woorden.....
Zo jammer dat Pollewoppy door haar ziekte, al die liefde niet kon zien....

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 19:00

Wat een prachtige tekst. Heel mooi geschreven, recht uit het hart. +:)+ Diep respect wederom. Voor iedereen een knuffel die het nodig heeft.

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 19:03

daantje ,
het regent en het waait hier nu in het dorp waar jij ook woonde ,
de paardjes staan nu binnen , toch heerst er onder de ruiters paarden en eigenaren een rare sfeer.
iedereen die je heeft gekend en heeft mee mogen maken bedenken toch hadden we echt niks kunnen doen ?
het antwoord is gewoon een hele dikke NEE .
hoe graag we het allemaal ook wilde het lukte ons niet .
Toch heb je oude vrienden en vriendinnen opgezocht de laatste tijd , die hebben op jou manier afscheid mogen nemen , wisten wij veel dat jij dit zo allemaal allang had bedacht.
ik ben blij dat we toch na jaren stilte elkaar weer gesproken hebben , als was het maar over msn en sms , want rijden met je medicijnen mocht je niet .
ik hoop dat zowel je ouders als je lieve zus marielle en je hubbie remco toch vrede kunnen hebben met je besluit , we zullen met zijn allen wel moeten .
dit was jou uitweg jou gedachte en zo moest het zijn .
je bent bij droef en opa en wie weet wie nog meer allemaal ik hoop dat je een goede oversteek hebt kunnen maken en dat je in je koppie de rust heb gevonden die je zocht , die wij allemaal voor je zochten maar nooit hier op deze aarde vonden helaas .
je was altijd druk met de paarden van naber en dat was ook je grote passie ! nou ja naast je hondjes dan he .
blij dat ik je heb leren kennen de 11 jaar terug , sorry dat ik je nu moet missen maar met de gedachte dat jij je daar meer op je gemak voelt en een super cool sterretje zal zijn en enorm hard zal gaan stralen voor een ieder die je hier zo hard mist die gedachte doet me goed .

lieve daan straal meis straal ! wij zullen naar je kijken met een lach en een traan !

dikke kus

Ambiiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 19:11

Kippenvel op mn armen en rillingen over mn rug.. Wat heeft ie dat mooit geschreven. Nogmaals heeeel erg veel sterkte en kracht toegewenst aan alle familie, vrienden kennissen....

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 19:39

Vroeger dacht ik als mensen zelf een eind aan hun leven maakte,wat laf,...
ik weet nu dat er heel veel moed voor nodig is.

Ik heb helaas niet het geluk mogen hebben om Danielle te kennen,maar wat een respect heb ik voor die meid,ik hoop zo met heel mijn hart dat ze nu de rust heeft gevonden die ze zocht en vanaf daar haar familie en geliefden mag volgen.

Lieve vader en familie,het stukje heeft mij heel diep geraakt,ik wens jullie allen heel veel sterkte en moed toe om dit verlies te dragen,...maar ooit zien jullie haar terug,daar ben ik van overtuigd.

Fenna_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 19:53

wauw, wat heeft haar vader dat mooi geschreven.
heel veel sterkte aan familie en vrienden. proberen vrede te hebben met haar keuze.

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 19:56

Wat een prachtig gedicht heeft haar vader geschreven!

Nogmaals heel veel sterkte!

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 20:24

Wat een mooi gedicht

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 20:26

Wat een ontzettend mooie tekst. Ik heb overal kippenvel. Nogmaals sterkte, ik heb er de afgelopen tijd heel erg veel aan gedacht.

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 20:53

Kippenvel bij het lezen van de tekst van haar vader!
Vader wat heb ik respect voor jou ik zou het niet kunnen mooie tekst niets is minder waar Jou Danielle was een top meid die het hart op de juiste plek had zitten
En overal en iedereen wou helpen helaas kon ze zichzelf niet helpen :'(

Ik denk nog dagenlijks veel aan haar hoe zij zich op dat moment gevoelt moet hebben etc etc

Nu kijkt ze van boven op ons neer en heeft ze rust
Is ze bij Droef en alle andere geliefde die er helaas niet meer zijn

Ouders en Familie nogmaals namens mij ook jullie heel erg veel sterkte met het verlies van deze top meid!

daffie1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 02:02

Geregeld pollewoppy tegengekomen in topics hier op bokt en stond er altijd verbaast van hoe posietief ze het leven voor anderen inzag en altijd positieve rectie's voor haar medebokkers had, terwijl ze zelf niet lekker in haar vel zat en dus nu geen uitweg meer zag.

Aan de vader van daniëlle wou ik zeggen wat een prachtig verhaal.

Helaas kan ik me uit eigen ervaring precies voorstellen hoe de familie en vrienden zich voelen en wil ze dan ook bij deze de tip geven om altijd te blijven praten ook al doet het pijn. Het verdriet blijft lang, maar uiteindelijk zullen de tranen van verdriet zich afentoe laten veranderen in tranen van het lachen omdat jullie aan de mooie/leuke momenten en opmerkingen van daniëlle denken. Ik weet het het lijkt onmogelijk, ik geloofde het ook niet. Nu 6 jaar later kan ik eindelijk met een glimlach op mijn gezicht aan mijn neef en een vriend terugdenken aan de gekke dingen die we samen gedaan hebben.

Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte met het verlies en het verwerken van daniëlle haar besluit.

Daniëlle: ik hoop dat je je rust hebt gevonden.

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 09:10

met tranen in me ogen het stukje van haar vader gelezen
wat ontzettend mooi, liefdevol, begrip, en verdriet in een mooi gedicht verpakt. Zoveel sterkte aan hun die haar moeten missen

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 09:15

Wat mooi geschreven..
Heel veel sterkte aan haar nabestaanden, hopelijk heeft ze gevonden wat ze zocht.

Freedom1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 10:51

heel mooi geschreven. het uit heel mooi je gevoelens. Toen je dat gedicht voorlas, moet wrsch de hele groep mensen stil geweest zijn!!

ook van mijn kant heel veel sterkte nog het verwerken met het verlies van je prachtige dochter!

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 10:52

Wat mij raakt in uw stukje, vader is dat u ziet hoeveel mensen meer worstelen, angstig zijn en eigenlijk in dezelfde onmacht zitten als uw dochter. En u weet hoe het voelt om er naast te staan, alles te willen doen om te helpen, wetende dat in the end diegene het zelf moet doen.
Uw dochter heeft heel erg veel betekend voor de mensen hier, en heeft denk ik op haar manier bijgedragen aan het "overeind" blijven van een paar mensen. Maar zelf kon ze gewoon niet meer..
Er spreekt zoveel verdriet en eenzaamheid uit uw bericht, eenzaamheid van uw dochter maar als ouder (ik heb zelf ook kinderen) lijkt het me een nachtmerrie waar u doorheen gaat.
Ik kan dan ook niets anders dan u en uw familie ontzettend veel sterkte wensen, en mijn respect uitspreken.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 12:50

baroen schreef:
lieve familie van Daniëlle, bedankt dat jullie dit hier wilde delen, nogmaals heel veel sterkte, ik hoop dat jullie allemaal wat van Daan haar kracht en strijdlust hebben overgenomen om dit een plek te geven, voor haar de rust , voor jullie het gemis en ongewild een nieuw hoofdstuk, dat moet heel zwaar en dubbel zijn. hou elkaar veel vast, blijf dicht bij jezelf, dan zul je ook dicht bij Daan zijn.

Hier wil ik me heel graag bij aansluiten...

ikbenellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 13:03

Zingen zonder woorden..
Doen zonder gevoel..
Dansen zonder beweging..
leven zonder doel..

Stilte, de muziek van de rust..
Maar o wat galmt het toch..
Het is hier stil..
maar niet bewust..

Muziek blijft klinken..
de muziek zonder woorden..
muziek zonder geluid..
maar hij blijft me achtervolgen..
en schreeuwt in mijn oren;
ik wil eruit..!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 18:47

;( Stil en met tranen in mijn ogen lees ik het stuk van haar Vader... nogmaals heel veel sterkte ermee :(:)
En wat een bijzonder concert zal dat gaan worden 18 december
Rust Zacht Daniëlle...

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 22:06

Ik wil de familie van Daniëlle heel erg veel sterkte wensen, wat een verschrikkelijk verlies....

Daniëlle, ik hoop dat je rust hebt gevonden.

_Vanes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 23:38

Pffff,..heftig! :\

Daniëlle, ik hoop dat je nu eindelijk kan rusten....Ik wens haar familie en de mensen die dichtbij haar stonden veel sterkte met dit verlies.... ;(