nouja ik heb in een schoenenwinkel gewerkt, misschien dat het daar ook aan ligt Lichtelijk aangestoken met alle middeltjes etc poets mn schoenen ook altijd netjes voor de winten
Aah ik word helemaal geak.! Vandaag bij de bloemencorso had iemand zulke mooie laarzen aan. Iets lichter dan die die ik wil en iets hoger zodat ze iets meer om je kuit aansluiten. En als ik een x 2paar leuke heb gezien weet ik weer niet waarvan die ene zijn. Ik zit al een hele tijd te zoeken en ik kan ze gewoon niet vinden.
oe, die zijn heel apart maar ook wel erg leuk eigenlijk
Talisa
Geplaatst: 27-08-10 17:19
Gave collectie Patricia!! Ik heb vanmiddag even nieuwe suède zwarte hoge laarzen gehaald, altijd handig! (En maar 30e Wel nep suède dan maar oke..) Ze kunnen omgeslagen worden of hoog (maar dan zit ie bij mij echt OP mn knie, vind ik beetje raar, iets te kort voor mijn lange benen ) Vlekjes zijn van de spiegel En achterop zit ook nog zo'n rijtje steentjes.
Laatst bijgewerkt door Talisa op 27-08-10 17:42, in het totaal 1 keer bewerkt
jammer dat die tommys zo duur zijn.. Heb toen straks die Uggs triplet buttons die hoge aan mama laten zien in de winkel, toen ze de prijs zag was het wel duidelijk of ik ze kreeg of niet xD
horsii
Geplaatst: 27-08-10 17:43
En ik wil de uggs classig mini. Alleen nog even een site vinden waar ik de echte kan bestellen.