Wij werken bij de AH. Dan kreeg je er 1 bij dat personeelsblad.
Lous
Geplaatst: 05-06-10 14:31
Gisteren was ik bij de AH op het station, toen hadden twee werknemers ze ook al. Had nog de neiging om te vragen of ik er misschien ook eentje mocht hebben. Maar dacht nee, staat wel een beetje heel kinderachtig
Nou Mijn moeder gaat nu boodschappen doen bij de AH, dus ik zeg wel alleen het noodzakelijke he, de rest maandag! Zegt ze: hoe oud ben je?
Desty
Geplaatst: 05-06-10 15:55
haha ja, beesies zijn nou eenmaal geweldig ach gelukkig geven mijn vader en moeder daar niet zo veel om! dus ik kan ze mooi sparen maar met 31 miljoen, kan elke nedelander er gemiddeld maar 2 krijgen! dan heb je nog een kwart die geen boodschappen gaat doen bij de AH dus dan heb je er misschien 3 (als ik ze al niet allemaal heb )
Kimberleij
Geplaatst: 05-06-10 16:34
En dan maar hopen dat je in 1 x alle 4 de kleuren krijgt
Ships haal nooit voor 60 euro boodschappen bij appie, gaat mams maar krabbelen op hyves dat ze ze moet sparen voor mij, en niet aan mijn nichtje moet geven haha
mijn buurman komt net terug van de Arena van de wedstrijd van nederland en daar deelde ze grote beesies uit ik mocht hem hebben en voel me nu net een klein kind. geweldig