Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eefske schreef:Ik vind het zo jammer dat ik het niet zo veel eens ben met D66 want ik vind Pechtold dé minister president van Nederland
Tallie1979 schreef:Eefske schreef:Ik vind het zo jammer dat ik het niet zo veel eens ben met D66 want ik vind Pechtold dé minister president van Nederland
Nou, dat begin ik dus een beetje met Rutte te krijgen.. Wilders zie ik ook wel als president, maar is in mijn ogen minder symphatiek dan Rutte.
Maar het gaat om het programma.. Misschien moet ik gewoon eens op de nummer 2 van de partij die ik kies stemmen
Heino schreef:Wat mij in dit topic opvalt aan PVV-stemmers:
- Men heeft het gehad met de andere partijen, terwijl een groot deel niets eens de kans gehad heeft te regeren
- Men stemt op de PVV omdat het zulke goede punten heeft en dat men niet zozeer op de immigratiepunten stemt. Waarom dan geen andere partij die dezelfde punten als de PVV heeft, maar dan zonder het immigratie geleuter?
- Men stemt op een partij voor de VRIJHEID, maar wel VOORWAARDELIJKE vrijheid (ik vind het persoonlijk best grappig, die tegenstrijdigheid)
- Men stemt op een partij die vóór democratie is, terwijl de democratie in de eigen partij ver te zoeken is
Echt, ik snap er niks van
Tallie1979 schreef:Polivy schreef:Rutte vind ik zo'n bal...
Ja, en dat heb ik nou weer met Femke Halsema, zo'n eng wijf..
Maar ik stem op een partij, niet op een persoon
Cyntje schreef:Als ik Femke op TV zie dan zap ik zo snel mogelijk over... die manier van praten en die stem... jakkie
Heino schreef:Heino schreef:Wat mij in dit topic opvalt aan PVV-stemmers:
- Men heeft het gehad met de andere partijen, terwijl een groot deel niets eens de kans gehad heeft te regeren
- Men stemt op de PVV omdat het zulke goede punten heeft en dat men niet zozeer op de immigratiepunten stemt. Waarom dan geen andere partij die dezelfde punten als de PVV heeft, maar dan zonder het immigratie geleuter?
- Men stemt op een partij voor de VRIJHEID, maar wel VOORWAARDELIJKE vrijheid (ik vind het persoonlijk best grappig, die tegenstrijdigheid)
- Men stemt op een partij die vóór democratie is, terwijl de democratie in de eigen partij ver te zoeken is
Echt, ik snap er niks van
PVV-ers die hier een reactie op willen geven?