Ik heb net geboden op een Eskadron polo pad met bandages. Nu maar hopen dat ik ze win.
Lotte_Wessel
Geplaatst: 02-06-11 21:15
MelanieB schreef:
Moonfish, ja zit hier redelijk dichtbij
oehh.. kun jij dan niet een kentaur singel meenemen voor me van dressuur maat 60 en dan betaal ik jou aankoopprijs + verzendkosten en dan verzend jij het naar mij
Lotte_Wessel
Geplaatst: 02-06-11 21:17
ik ga naar bed.. super veel hoofdpijn! lees morgen alles bij
Nog een ebay-tip voor dames die het bieden niet kunnen laten: gebruik auctionsniper. Je moet je eerst aanmelden met je ebaynaam en inlog. Dan voer je het objectnr in en de maximumprijs die je wilt betalen. Auctionsiper biedt in de laatste drie seconden deze prijs. Gaat de veiling al eerder over jouw bod heen, dan krijg je een mailtje en kun je evt je bod aanpassen. Voordeel is dat de prijs niet zo snel opgedreven wordt, dat je minder snel geneigd bent om meer te betalen dan je in je hoofd had én je hoeft niet wakker te blijven voor veilingen van ebay.com, die soms midden in de nacht aflopen Ik heb nog nooit paardenspullen gekocht, ik koop wel al jaren havaianas bij een braziliaanse ebayman, speelgoed veel via .uk, sportkleren via .de en sportschoenen via .com. Zelfs met de verzendkosten erbij scheelt het nog tientallen euro's op bv asics, ik heb zojuist een paar asics 2150 gekocht voor 66euro incl verzenden ($92, waarvan $32 S&H...)
@ _Saar: Dat is Hardcosta! Ik bestel vaak met vriendinnen of collega's. Mail hem wat je wil kopen, dan past hij de verzendkosten aan. Auctionsiper is echt een aanrader, scheelt je veel tijd ook.
Gaat dat dan niet zomaar op dingen bieden die je niet wil? Ik ben altijd een beetje huiverig voor dat soort dingen. Ik ga even op zoek naar Hardcosta dankjewel!
Tally_Ho
Geplaatst: 02-06-11 22:21
Neeee dat kan niet. Je voert het objectnr in + je maximumbod. Ik maak er indien nodig (veilingen die 's anchts aflopen) al jaaaren gebruik van. Ïk mis bij ebay.nl trouwens de mogelijkheid om een "best offer" te plaatsen, op .de en .com bestaat die mogelijkheid wel. Dan heb je helemáál het idee goedkoop uit te zijn Ik heb niets nodig maar al die paardenspullen die in dit topic voorbij komen maken wel nieuwsgierig haha!
Ik voel me steeds meer een leek.. Best offer?? Wasda?
Tally_Ho
Geplaatst: 02-06-11 22:45
Dan biedt de verkoper een object aan met een vaststaande prijs. Daaronder staan twee knoppen: Buy it now" en "best offer", je kunt het object meteen kopen tegen de gestelde prijs of een bod uitbrengen. je bod is bindend, dus wil de verkoper het object voor jouw bod van de hand doen, dan ben je dus verplicht om het object af te nemen tegen jouw bod. Even zoeken: http://cgi.ebay.com/NATURAL-HORSE-STAR- ... 1c1b70cd95 hier heb je een voorbeeld.
Ik raad jullie aan om het browser Google Chrome te gebruiken. Erg handig voor Ebay! Ze bieden altijd aan om het te vertalen, dan vertalen ze gewoon alles op de site en staat het in het nederlands, echt super
Die vertaler vind ik niet zo best, vertaald iets te letterlijk waardoor er wat anders staat soms Mn engels is goed genoeg en kan ook best duits. Zolang het maar geen frans moet zijn
oehh.. gisteren stom hier en daar op geboden, blijk ik echt een geluksdag hebben gehad, want keek net even en opeens stond er nog 1 object te betalen (had er ook al 1 betaald). Blijkt dat ik een knalgroen hoofdstel + bit gewonnen heb HAha.. mijn moeder echt van WAT?! wat is dat nu weer..
MelanieB
Geplaatst: 03-06-11 13:00
Soms is het best wel klote dat je biedingen niet kunt verwijderen
Pasje03
Geplaatst: 03-06-11 13:07
Hallo, ik meld me ook in dit topic. Net pas begonnen met Ebay naar aanleiding van dit topic Weet een van jullie of die ruitershop Klawunde ook naar NL verstuurt? Ik bied trouwens voornamelijk op dekjes (kun je nooit genoeg van hebben )