Mwah, er valt voldoende dat iedereen t glad vind. Ik vind t alleen leuk.
haflingertje
Geplaatst: 19-12-10 18:52
Leliev schreef:
Mwah, er valt voldoende dat iedereen t glad vind. Ik vind t alleen leuk.
Ik ben het met je eens, vind het ook geen enkel probleem.. Maar hier is het zo ontzettend heuvelachtig dat ze straten aan het afsluiten zijn. Auto's glijden er zo weer af.. Dat is wat minder
Zit jij soms op die ene vierkante cm waar geen sneeuw ligt in Friesland? Heb enorm veel kennissen daar en die zeggen het nog rotter te hebben als hier. Die willen ook ruilen, maar dan om wat minder sneeuw te hebben.
enniee
Geplaatst: 20-12-10 11:00
Zooist schreef:
Zit jij soms op die ene vierkante cm waar geen sneeuw ligt in Friesland? Heb enorm veel kennissen daar en die zeggen het nog rotter te hebben als hier. Die willen ook ruilen, maar dan om wat minder sneeuw te hebben.
zit in zuidwestfriesland.... En ik wil sneeuw
Valina
Geplaatst: 20-12-10 12:01
enniee schreef:
zit in zuidwestfriesland.... En ik wil sneeuw
Pak de eerste de beste trein, wèg uit Friesland, en je sneeuwpret zal snel beginnen!
Oh nee,... de treinen rijden niet,.... vanwege de sneeuw!
Vind het echt ongelooflijk dat jij geen sneeuw hebt zeg!
Heerlijk die sneeuw!!! Op mijn werk in Hoensbroek komt de sneeuw mijn snowboots in als ik buiten loop ... En het zijn toch echt geen lage snowboots... Ik heb een foto gemaakt http://twitpic.com/3hoqnk
Ik heb geen foto's gemaakt, maar heb op de A15 wel een vrachtwagen gezien met de voorkant van de trailer richting rotterdam, en de voorkant van de trekker richting nijmegen..
Valina
Geplaatst: 20-12-10 15:01
Knap toch hè, wat die vrachtwagens tegenwoordig allemaal kunnen!