christel1857 schreef:Benfan schreef:@christal, wat loop je toch te miepen meis. In de bijbel staat ook niet een verklaring waarom mij video recorder op gegeven moment uit zichzelf begon op te nemen of af te spelen.. en als je niet uitkeek banden richting je schenen uitschoot. Of waarom gras groen is en de lucht blauw. Dat het niet in de bijbel staat wilt niks zeggen. Moet zeggen dat je een beetje stennis loopt te schoppen waar dat niet nodig is. Je haalt geloof en religie hopeloos door elkaar. De bijbel is geschreven door mensen in een tijd dat ze een totaal andere denkwijze hadden dan nu, waarom zou je mensen daar op aanspreken? of wil je ook een discussie openen over de twilight sage?
Omdat er hier mensen zijn die letterlijk volgens de bijbel leven. En tegen mij zeggen dat god de hele tijd tegen mij praat maar ik mijn deur niet opendoe. Dáárom. En omdat ik het leuk vind om te discussieren. Topic had net zo goed over een slofteugel oid kunnen gaan
Ik heb nog niemand gezien die gezegd heeft dat ze letterlijk volgens de bijbel leeft.
Je moet ook niet discussiëren om te discussiëren...