Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Schaamnaam top 10
3FM dj`s Coen Swijnenberg en Sander Lantinga hebben afgelopen tijd in hun programma “de Coen en Sander Show” een selectie gemaakt van de leukste/beste schaamnamen van Nederland. Nou zeg ik wel leukste. Maar je zal maar zo heten! De Schaamnaam top 10 ziet er als volgt uit:
1. Stanley Messie
2. Coos Busters
3. Anna Nas
4. Wil Krikke
5. Izzy van Gisteren
6. Conny Plassen
7. Meneer K. Bouter
8. Mevrouw Potappel - Stroop
9. Beau ter Ham
10. Trui Halfmouw
Stuk voor stuk hilarische namen. Nou vind ik persoonlijk dat we één naam van onze attum crew wel hadden moeten opgeven. Namelijk Judith van Vuuren.. Nou is dat nog niet zo bijzonder. Maar we raden Judith wel aan heel goed na te denken voordat ze gaat trouwen met Martijn Bal:
Yolien schreef:Citaat:Schaamnaam top 10
3FM dj`s Coen Swijnenberg en Sander Lantinga hebben afgelopen tijd in hun programma “de Coen en Sander Show” een selectie gemaakt van de leukste/beste schaamnamen van Nederland. Nou zeg ik wel leukste. Maar je zal maar zo heten! De Schaamnaam top 10 ziet er als volgt uit:
1. Stanley Messie
2. Coos Busters
3. Anna Nas
4. Wil Krikke
5. Izzy van Gisteren
6. Conny Plassen
7. Meneer K. Bouter
8. Mevrouw Potappel - Stroop
9. Beau ter Ham
10. Trui Halfmouw
Stuk voor stuk hilarische namen. Nou vind ik persoonlijk dat we één naam van onze attum crew wel hadden moeten opgeven. Namelijk Judith van Vuuren.. Nou is dat nog niet zo bijzonder. Maar we raden Judith wel aan heel goed na te denken voordat ze gaat trouwen met Martijn Bal:
Deze mensen bestaan allemaal echt! Is nagekeken door de redactie!!