Het afrijstress en rijles topic 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-10 14:58

Komt goed morgen Liesje! :D

Miriam91

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 15:47

Ik heb net mijn rijbewijs opgehaald :D Ga gelijk vanavond een stukkie scheuren *\o/*
Succes voor degene die vandaag theorie moeten!
En balen zeg Rebel_Jits... Al vanaf november bezig pfff :(:)

SuperLiesje

Re: Het afrijstress en rijles topic 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 15:50

Ik hoop heel hard dat in Leeuwarden wel alles doorgaat :P

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-10 15:52

Ligt er veel sneeuw dan?

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 15:53

HEHE

ik heb mn datum :):)

2 maart mag ik :D Wel een stuk later dan gepland maar dat is even niet anders...

En mocht zelf m'n tijd kiezen, heb 9:50 gekozen leek me wel fijn net na de spits. W

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 15:57

Jetske schreef:
Ligt er veel sneeuw dan?

ongeveer 5 cm denk ik :j Maar in kleine straatjes wordt niet gestrooid in Leeuwarden, heel stom :=

_Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 15:58

Hier (rotterdam) ligt gelukkig helemaal nix..

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 16:06

Er ligt idd weer aardig sneeuw.. zit ook allemaal weer vastgevroren op de weg (de kleine weggetjes dan) maar ik heb nog rijles vanmiddag dus ga meteen vragen hoe het ervoor staat!!

Rianne heb jij alweer een nieuwe datum?

Carlijn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 16:13

Heeft hier niet iemand de CD-rom met examenvragen om te oefenen voor mij die ik kan overnemen? [want nieuw zijn die nog rond de 25 euro!]

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 16:19

Nee sorry, heb alles gewoon online geoefend :j

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-10 16:20

Hopelijk gaat het gewoon door Lies! Laat het me weten eh. :)

Ik heb morgen weer rijles. :):) Het afrijden komt steeds dichterbij, mag volgende week dinsdag afrijden. :D

Stephaniiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 16:27

Carlijn__ schreef:
Heeft hier niet iemand de CD-rom met examenvragen om te oefenen voor mij die ik kan overnemen? [want nieuw zijn die nog rond de 25 euro!]

Ik kan thuis wel even kijken.. heb een cdtje (gekopieerd) daar staat de versie van ANWB op en nog 1tje..

zal even vragen of ik die mag doorgeven :P

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 16:29

Spannend Jetske!
Gefeliciteerd Mirjam91!

Nou, vandaag was de les weer rampzalig. Niet dat het erg slecht ging, maar hij kan alleen maar foute dingen zeggen. En ook alles weer met een geirriteerde stem. Had hij gezegt dat ik linksaf moest, vraag ik het voor de zekerheid nog even na vlak voor het stoplicht, zegt die: 'Moet je luisteren hè, wat had ik nou gezegt dan?' met een stem waar ik kippevel van krijg. Dit is 1 voorbeeldje van de 100. Heb 2 uur lang met tranen in mijn ogen gereden. Heb me natuurlijk groot gehouden, maar daar betaal ik geen 1.250 voor.
Maar toch, ik weet niet hoe ik het aan de rijschool moet brengen dat ik dolgraag een andere instructeur wil.

Stephaniiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 16:30

gewoon even opbellen en zeggen dat je je niet helemaal op je gemak voelt zo... en dat je graag een andere lesser wilt proberen :)

heb ik ook gedaan :=

tis niet leuk om met een slecht gevoel te moeten rijden, dan ga je autorijden niet leuk vinden en dat moet je niet hebben, je moet er wel plezier in hebben :)

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 16:48

millennium schreef:
Spannend Jetske!
Gefeliciteerd Mirjam91!

Nou, vandaag was de les weer rampzalig. Niet dat het erg slecht ging, maar hij kan alleen maar foute dingen zeggen. En ook alles weer met een geirriteerde stem. Had hij gezegt dat ik linksaf moest, vraag ik het voor de zekerheid nog even na vlak voor het stoplicht, zegt die: 'Moet je luisteren hè, wat had ik nou gezegt dan?' met een stem waar ik kippevel van krijg. Dit is 1 voorbeeldje van de 100. Heb 2 uur lang met tranen in mijn ogen gereden. Heb me natuurlijk groot gehouden, maar daar betaal ik geen 1.250 voor.
Maar toch, ik weet niet hoe ik het aan de rijschool moet brengen dat ik dolgraag een andere instructeur wil.

Pff jeetje :(:) dat is echt niet fijn..

Ik vind dat je instructeur je juist zelfvertrouwen moet geven, en door fouten te maken leer je alleen maar sneller

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 16:57

Nou, ik durf geen foutje meer te maken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 17:22

Vandaag opgegaan voor m'n theorie.
1 foutje te veel, bálen ... (Sommige vragen waren ook écht lastig, dat ik dacht van 'daar heb ik niks over gelezen in het theorie boek').
Máár liever 1 foutje dan 20. Deze donderdag mag ik wéér :D !

_Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 17:29

@[naam]: dat had ik ook de eerste keer. Balen is dat!
Succes donderdag!

Chann

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 17:56

Balen [naam], inderdaad succes donderdag weer!

En jeetje millenium, da's echt heel vervelend... Gewoon rijschool opbellen dat je 'n andere instructeur wilt dan, ik denk dat dat genoeg is tenminste. Zo lessen is écht niet leuk nee :n Ik heb het zelf ook even gehad, dat ik 'n paar lessen achter elkaar eigenlijk alleen maar fouten te horen kreeg en niet wat goed ging, maar hij zei het verder op zich wel op 'n redelijk normale manier... Maar ik word dan alleen maar onzeker waardoor er nóg meer fout gaat, waarna ik het idee krijg dat ik helemaal niets meer goed kan doen, etc. Na een paar lessen begon ie ineens weer met complimentjes en ging ik zelf dus ook weer beter rijden, ik merk het zelf, hoe meer complimentjes ik krijg, hoe fijner ik me voel over 't rijden en hoe gemakkelijker het dus gaat. :))

Vandaar dat vandaag m'n les ook weer minder ging, was weer wat onzekerder nadat ik vorige week gezakt ben en kreeg vooral te horen wat er níét goed ging, waardoor de hele les ook niet heel geweldig ging... Maar goed, gaat de volgende keer wel weer fijner dan. :)

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 17:59

Elmira schreef:
HEHE

ik heb mn datum :):)

2 maart mag ik :D Wel een stuk later dan gepland maar dat is even niet anders...

En mocht zelf m'n tijd kiezen, heb 9:50 gekozen leek me wel fijn net na de spits. W

Dat lijkt mij nou ook een fijne tijd :j eerder zou ik ook niet doen ivm spits, en rond 12 uur al helemaal niet omdat dan alle basisschoolkids massaal over straat rennen/fietsen :=

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 18:02

Elmira schreef:
millennium schreef:
Spannend Jetske!
Gefeliciteerd Mirjam91!

Pff jeetje :(:) dat is echt niet fijn..

Ik vind dat je instructeur je juist zelfvertrouwen moet geven, en door fouten te maken leer je alleen maar sneller

Dat is echt poedersuiker ja! Ik zou gewoon je rijschool bellen en zorgen dat je hem niet aan de lijn krijgt!
Mijn instructeur is van het type streng maar rechtvaardig (om maar even in jury termen te praten :P ). Hij zegt het zeker als iets goed gaat, maar geeft ook aan als er dingen niet goed gaan, en bespreekt deze dan uitvoerig. Ik heb het idee dat ik er dan meer op ga letten, omdat hij het wel op een rustige manier brengt :j

Maar soms denk ik ook wel van pff, heb je nou alweer een kritiekpunt? :')

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 18:02

Spreken jullie je instructeur trouwens aan met je of met u?

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-10 18:04

Ik moet om 10:45 afrijden, vind dat ook wel een fijne tijd. :)

Aranel schreef:

Ik mag hem aanspreken met je maar dat doe ik niet altijd. Meestal zeg ik gewoon u. Zo ben ik opgevoed dat ik tegen volwassen mensen u hoor te zeggen. :)

Stephaniiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 18:05

ik zeg ''je'' maar k ken deze man al erg lang en tis een vriend van mn ouders... hij vind dit trouwens ook niet erg ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 18:08

Aranel schreef:

U :Y) Maar dat mág ik niet eens ... Krijg iedere x te horen 'zeg alsjeblieft jij !'
Krijg het er gewoon niet meer uit :=
(Mijn oom en tante zijn goede vrienden van mijn rij-instructeur, mijn ouders kennen 'm dus ook :D )

Tsjah, dat éne foutje was wel balen. We zullen zien donderdag :)