Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
millennium schreef:Spannend Jetske!
Gefeliciteerd Mirjam91!
Nou, vandaag was de les weer rampzalig. Niet dat het erg slecht ging, maar hij kan alleen maar foute dingen zeggen. En ook alles weer met een geirriteerde stem. Had hij gezegt dat ik linksaf moest, vraag ik het voor de zekerheid nog even na vlak voor het stoplicht, zegt die: 'Moet je luisteren hè, wat had ik nou gezegt dan?' met een stem waar ik kippevel van krijg. Dit is 1 voorbeeldje van de 100. Heb 2 uur lang met tranen in mijn ogen gereden. Heb me natuurlijk groot gehouden, maar daar betaal ik geen 1.250 voor.
Maar toch, ik weet niet hoe ik het aan de rijschool moet brengen dat ik dolgraag een andere instructeur wil.
Elmira schreef:HEHE
ik heb mn datum![]()
2 maart mag ikWel een stuk later dan gepland maar dat is even niet anders...
En mocht zelf m'n tijd kiezen, heb 9:50 gekozen leek me wel fijn net na de spits. W
Elmira schreef:millennium schreef:Spannend Jetske!
Gefeliciteerd Mirjam91!
Nou, vandaag was de les weer rampzalig. Niet dat het erg slecht ging, maar hij kan alleen maar foute dingen zeggen. En ook alles weer met een geirriteerde stem. Had hij gezegt dat ik linksaf moest, vraag ik het voor de zekerheid nog even na vlak voor het stoplicht, zegt die: 'Moet je luisteren hè, wat had ik nou gezegt dan?' met een stem waar ik kippevel van krijg. Dit is 1 voorbeeldje van de 100. Heb 2 uur lang met tranen in mijn ogen gereden. Heb me natuurlijk groot gehouden, maar daar betaal ik geen 1.250 voor.
Maar toch, ik weet niet hoe ik het aan de rijschool moet brengen dat ik dolgraag een andere instructeur wil.
Pff jeetjedat is echt niet fijn..
Ik vind dat je instructeur je juist zelfvertrouwen moet geven, en door fouten te maken leer je alleen maar sneller
Aranel schreef:Spreken jullie je instructeur trouwens aan met je of met u?