4 keer afslaan in 14 lessen las ik ergens, doe bij mij maar minstens x3 of zo. Maar ik heb heel weinig gevoel in mijn linkerbeen omdat ik links ben, is mijn smoes dan maar.
nog 1 nachtje slapen, gelukkig mag ik morgen redelijk op tijd afrijden begin wel iets zenuwachtig te worden, maar valt nog reuze mee, had erger verwacht!
VeronicaM
Geplaatst: 30-11-09 21:14
__inge__ schreef:
Oké, nou gelukkig maar ik kreeg trouwens nog een evaluatie formulier via de mail. stonden dingen op waar ik met niet in kon vinden, dat is best wel frustrerend.
oh, ik heb geen evaluatie formulier gehad tot nu toe.
Gefeliciteerd voor de geslaagden! En jammer voor de niet-geslaagden, hopelijk volgende keer beter.
Ik hoor nu eigenlijk mijn theorie te leren (moet morgen half 2 op), maar heb geen motivatie meer. Heb al een aantal oefentoetsen gemaakt en die allemaal gehaald, maar ik moet van mezelf nog even door!
_Denise
Geplaatst: 30-11-09 21:26
Halloo! Ik kom even binnenvallen! Na veel gezoek eigenlijk dit topic gevonden
Zal me even voorstellen Ik ben Denise Verkerk, 18 jaar (13 oktober) Ik heb woensdag mn 7e rijles, wat erg goed gaat. En donderdag heb ik mn theorie examen.
Ik zat trouwens te leren net met zo'n cd'tje van Veka Best. Ik had 5 fout in gevaarherkenning en 6 in de theorie. Dan ben je toch geslaagd? Mijn cd-rom zegt namelijk van niet. Nouja dat zegt ie niet, Maar dat staat er
Joosiien
Geplaatst: 30-11-09 21:30
Dan ben je gezakt, je mag namelijk 5 fouten hebben in de theorie en 12/13 in de gevaarherkenning!
miranda_x
Geplaatst: 30-11-09 22:12
Geslaagden Gefeliciteerrd! Gezakte, Jammer! Hopelijk volgende keer beter!!
Ik heb morgen mijn eerste 'echte' simulatorles. Bij deze rijschool is het zo, eerst in de rijsimulator 3 a 4 keer dacht ik en daarna de weg op. (dat hoort bij het pakket.)
4 keer afslaan in 14 lessen las ik ergens, doe bij mij maar minstens x3 of zo. Maar ik heb heel weinig gevoel in mijn linkerbeen omdat ik links ben, is mijn smoes dan maar.
Mandyy: Ga er met geen verwachtingen naartoe, je kan niet ales direct willen Dit is iets wat je moet leren, paardrijden heb je immer sook moeten leren en kon je ook niet al bij je geboorte!
Louise_G
Geplaatst: 30-11-09 23:28
Hoi allemaal!
Heb na een tijdje zoeken dit topic gevonden Zal me even voorstellen!
Mijn naam is Louise, woonachtig in Alphen aan den Rijn! Ik heb nu 6 rijlessen gehad, wat tot nu toe eigenlijk wel goed gaat! Ik doe een 8- weekse cursus, d.w.z. 2 keer in de week lessen, en die lessen duren 2 uur. Ik heb de afgelopen 2 lessen snelweg gereden, en in Leiden centrum. Ben nu bezig met het bevestigen van het in de dode hoeken kijken en ga donderdag met mijn bijzondere verrichtingen beginnen 18 december staat mijn TTT gepland, en 4 januari is het de bedoeling dat ik mijn praktijkexamen ga halen! ben benieuwd!
Iedereen die nu al geslaagd is, gefeliciteerd! En de anderen, heel veel succes!
_Denise
Geplaatst: 30-11-09 23:29
@Mandyy: Hoezo heb je er geen zin in, toch juist leuk om te leren?
Mandyy
Geplaatst: 30-11-09 23:30
kikkygirl13 schreef:
@Mandyy: Hoezo heb je er geen zin in, toch juist leuk om te leren?
Ik vind het vreselijk. Het is dat ik het nodig heb als ik van de zomer ben afgestudeerd, anders was ik gestopt.