_Emma_ schreef:Hahahaoefen je dan ook op de openbare weg?
Ik heb wel in mijn vriends auto geoefend, parkeren enzo, maar in een straatje waar nooit iemand komt en dan vond ik het altijd heel eng, bang dat er politie kwammaar gelukkig hoeft dat niet meer want ik heb vrijstelling yeeeah.
Ja, maar dat mag hier in België met mijn soort voorlopig rijbewijs. Met eender wie die meer dan 8j z'n rijbewijs heeft. Erg handig, we gaan vanavond nog een keer 2 mogelijke examenparcoursen rijden en dan nog wat door de kleine, moeilijke wegen in de stad.
Paula schreef:Ik heb één keer wel een stuk gereden over de openbare weg maar doe het nu nooit meer. Geen zin om iemand anders aan te rijden en dan de rest van mijn leven schulden af te moeten lossen.
Ja idd, dat is natuurlijk wel het gevaar. Ik mag ook enkel met geldige begeleider rijden, dus één van m'n ouders moet er altijd naast zitten. Nu had m'n moeder vanochtend haar pols verstuikt waardoor ze niet kon rijden, dus ik ging gewoon - zoals altijd - zelf naar stal rijden met haar naast mij. Zegt ze dat ik maar alleen de auto uit de garage moet rijden, want ze wou er niet naast zitten