Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Gelijk maar effe doorsluizen voor ik in de verleiding kom... Wilawander schreef:Ik heb het eindelijk binnen en zelfs nog iets meer als verwachte n de volgende dag gelijk een brief dat ik een groot deel van de zorgtoeslag van 06 mag terug betalen. GGRrrr.
) anders was het niet zover gekomen. Muluna schreef:Wilawander schreef:Ik heb het eindelijk binnen en zelfs nog iets meer als verwachte n de volgende dag gelijk een brief dat ik een groot deel van de zorgtoeslag van 06 mag terug betalen. GGRrrr.
zorgtoeslag ook zo iets vreselijks, ik kon ook gedeelte zorgtoeslag 2006 én 2007 terug betalen. Kwam neer op zo'n EUR 1500.- bij elkaar. Ook om niet vrolijk van te worden... Ik hoor het zó ontzettend veel om mij heen... ik heb het al die tijd niet door gehad (logisch) anders was het niet zover gekomen.
Vind het absurd dat ik al die tijd teveel ontvang, hier niets over te horen krijg en hun wel opeens bedenken: héej die persoon heeft veel te veel gekregen. Als zij daar toch inzage in hebben waarom dan niet betijds hiermee komen i.p.v 3 jaar later? Of ben ik nu té kortzichtig?

Letizia schreef:Ik heb uit ellende m'n zorgtoeslag maar stop gezet, kon het steeds terug betalen
Marilla schreef:Verdorie!!![]()
Ik kreeg in januari een brief dat ik recht had op geld terug *en voor mij was het nog een leuk bedrag* en dat ik het formulier in moest vullen. Dus ik ingevuld en stiekem beetje rekening gehouden met dat geld. Krijg ik vandaag een brief dat ik 0 euro terug krijg!! Als ik dat had geweten had ik het nooit ingevuld, want dat deed ik nooit. Verdorie, ik baal als een stekker zeg!