Ik heb ergens in het begin gereageerd Ik moet straks om 8 uur.
Ik vind het rijden nog steeds niet leuk. Leren voor mn theorie krijg ik gewoon niet voor elkaar. Het interesseert me geen moer, kan me dr niet toe aanzetten. Mn instructeur zeurt er elke keer om. Als mensen dan zeggen van goh, als hij al gaat zeuren dan zou dat toch iets moeten betekenen...I know. Iemand tips?
Ik ga straks eens vragen voor het straatje keren. Ik kan het gewoon echt niet. De rest gaat me makkelijk af, ik kijk alleen te weinig volgens hem.
MissBambi
Geplaatst: 07-05-09 20:11
Lessen was goed gegaan van de week.. had alleen een beetje een probleem met links van rechts onderscheiden
Had zin om op de snelweg te gaan, dus vanaf nu is die niet meer eng!
Ik heb vanavond gereden. Ging opzich wel lekker. We hebben spiegelen behandeld. Dat was wel moeilijk. Echt bij elk dingetje; binnenspiegel, linkerbuitenspiegel, linkerschouder, pfff En dan ook nog de rest erbij. Naja dat was wel een beetje rommelig maar verder ging het wel.
En ik dacht, yes hele les de motor niet afgeslagen. Rijd ik onze straat in, en ja hoor.
Ja eigenlijk behandelen we alles heel erg uitgebreid. Gaan we ergens stilstaan en dan pakt 'ie er een map bij met allemaal plaatjes van verkeerssituaties en dan legt hij het allemaal uit enzo. Maarja dan snap ik het wel goed maar in de praktijk is het moeilijker.
Ik rijd in een VW Golf V 2.0 tdi. Rijdt ook heerlijk!
Voor deze week zit het er weer op. Vandaag een korte les Administratie gehad, gelukkig was die érg snel voorbij (ik was wat later ivm opbouwen voor de Hoefslag Horse Expo van dit weekend) en om 21.30u waren we al klaar, ipv om 22.15u. Ik begin wel te merken dat 3 avonden theorie in de week behoorlijk belastend zijn, maar gelukkig zijn we nu halverwege, dus het aftellen is begonnen.
19 mei heb ik mijn intakeles van 2 uur, dan gaan ze bekijken hoeveel praktijklessen ik nodig heb.
Ikke, ging lekker! Nog een paar puntjes verbeteren en dan ben ik klaar voor 3 juni
elinenikita
Geplaatst: 08-05-09 22:11
Joehoe rijles! Ik vind het echt een feestje Ik heb nu 21 lessen gehad en ben aan het herhalen. Hopelijk binnekort afrijden, dan kan ik me aansluiten bij het topic voor mede-stressende- lotgenoten! Nog bijzonderheden over jullie lessen: Ik reed laatst bijna over een té hoge stoeprand heen. Mijn concentratie duurt zo'n 3 kwartier, dan ga ik kletsen en wordt het rijden toch iets minder. Langleve het examen van een half uur!