Wat een super update zeg. Heerlijk dat Ruben nu thuis is. Hoop dat dit nog meer voor zijn genezing doet, lekker in zijn eigen huisje/omgeving. Geniet er maar lekker van.
Hoe gaat het nu met Ruben en jullie? Hoop op een heel positief bericht en dat hij nog lekker thuis is!
Winxz_Bas
Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-09 09:15
het gaat wel redelijk.. helaas een tegenvaller op school gehad omdat ik veelste druk bezig ben geweest met ruben en de pleegkids.. ik heb volgende week toetsweek en hoop zo dat ik over ga.. maar zie er niet veel soeps meer in
Laatst bijgewerkt door Winxz_Bas op 05-06-09 09:30, in het totaal 1 keer bewerkt
En ik hoop dat jij ondanks deze moeilijke tijd , het gaat redden met je school. Heel erg veel succes!!
Winxz_Bas
Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-09 10:19
ik werd een klein half uur geleden gebeld. door mama.. ze moest met ruben weer naar het ziekenhuis.. ik over de rooie naar huis gegaan word er gek van. ruben had alles maar dan ook alles uitgespuugd.. en het is gewoon niet goed. hij is zichzelf ook niet... nu is mama met hem naar Winschoten(sint lucas ziekenhuis) en daar word hij weer opgenomen..
Waarom nou.. ik word er zo G*DVER verdrietig van.. het is niet eerlijk!!!
fojoe
Geplaatst: 05-06-09 10:21
ach nee, net nu het zo goed begon te gaan
xxelviraxx
Geplaatst: 05-06-09 10:27
ow nee zeg, En ik hoopte zo dat hij niet meer naar het ziekenhuis hoefde. Ik hoop dat ie niet heel lang hoeft te blijven. Heel veel sterkte. En ook met jou met je school.
Laatst bijgewerkt door xxelviraxx op 05-06-09 10:49, in het totaal 1 keer bewerkt