spannend! je hebt er wel heel veel aan vind ik.. heb nu nog 2 lessen dan examen laat wel weten of ik zak of slaag! maar ze niet wanneer ga nu weer naar theorieles we zijn met examen training bezig
xJurdyWonanx
Geplaatst: 17-02-09 19:31
Ik moet 6 maart op. Heb 25 lessen gehad, heb 3,4 en 5 maart nog les dus.. Heb geen TTT gedaan maarja, slaag ik dan heb ik geluk, slaag ik niet, duurt het nog wat langer
Ik meld me ook even heb binnenkort ook examen nog paar weekjes hoop ook echt dat ik het in één keer haal! weet iemand wat ongeveer het gemiddeld aantal rijlessen is tot aan je examen?
vallyke_91
Geplaatst: 17-02-09 19:32
zo is het vanuit het beetje negatieve punt uitgaan ka het alleen maar meevallen
mmm tjahh dat weet ik dan weer niet! ik denk het eigenlijk niet...het is al vrij gemiddelt dus ik denk dat het er al een beetje ingecalculeerd zit.. maar ik denk ook niet dat het echt uitmaakt... miss. 2 a 3 lessen
nou.. 40 lessen van een uur is hetzelfde als 48 van 50 minuten
Jackyy
Geplaatst: 17-02-09 20:25
Ik mag vrijdag om 8uur weer. Moest eerst 4feb ook om 8uur maar ging niet door wegens sneeuw:( ik zelf heb nu 24 lessen gehad van 1,5uur.
siskeh
Geplaatst: 17-02-09 20:27
tja het is natuurlijk gemiddeld, dus dat maakt ook niet heel erg uit.. overigens denk ik niet dat het heel erg veel uitmaakt qua wat je leert in een les of je 50 of 60 minuten rijd...
HAHHAHA vandaag is de auto weer afgeslagen 1 keer haha stond helemaal voorraaan in de rij maar gelukkig waren de mensen acher me geduldig geen getoer etc. Rijksweg ging ook helemaal goed parkeren ook hahah wat ben ik toch blij me me rijbewijs
renate85
Geplaatst: 17-02-09 20:44
Hidalgo24 schreef:
Vertel eens hoe het is gegaan!
Ging naar mijn idee wel goed....het enige punt wat ze zelf had was mijn snelheid,die mocht wel wat sneller. Zat weer eens niet goed op de borden te letten dus ging 30 waar ik 50 mocht. Maar achteraf vertelde ze me dat ik dat goed heb gemaakt bij het invoegen op de snelweg, want dat ging perfect en met goeie snelheid. Was alleen &%&*^ druk met vrachtwagens Kwa opdrachten had ik alleen inparkeren,stopopdracht en keren op de weg. En verder is de auto in al die lessen nog nooit uitgevallen behalve vandaag Ik wilde in de 3 keren op de weg en dat werkt niet he hahaha Nog een situatie beschijving gehad op het industrieterrein, en daarna door naar het cbr
Had met mijn stomme kop ( of zal het door de medicatie van de dokter komen ) niet eens door dat ik geslaagd was... Toen ze commetaar had op mijn snelheid/sloomheid zakte de moed me al in de schoenen en zat ik al te janken Tot mijn instructeur me vertelde dat ik niet zo raar moest doen want had het gehaald
Hb net ook weer een uurtje gereden. Kan merken dat ik echt begin te zenuwen! 1x in een doodlopend straatje gereden en 1x waar het helemaal niet mag, had de borden gewoon niet gezien...ooo wat erg! Nah jah nu zal ik het voortaan onthouden. pfff.
Renate echt leuk voor je dat je geslaagd bent, ik hoop dat ik volgendeweek ook zo vrolijk kan zijn!
o0marije0o
Geplaatst: 17-02-09 22:05
Even een vraagje. In mijn theorie boek staat: Niemand mag een voertuig besturen na zodaig gebruik van alcoholhoudende drank dat het alcoholgehalte meer bedraagt dan 0,5 promille. Uitzondering, voor beginnende bestuurders geldt een alcoholpromillage van 0,2. Afijn. Nu de vraag van mijn oefen cd rom van de anwb. U pleegt een misdrijf als uw adem per liter uitgeademde lucht meer alcohol bevat dan....antwoord: 220 microgram
Hoe zit het nou? Is een promilage van 0,2 het zelfde als 220 microgram ofzo? Ik voel me even heel dom maar weet het gewoon echt even niet