Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mindim schreef:@ nobel, ik ga het nogmaals zeggen. Ik ben niet degene die het afraadt met gevangenen te schrijven. Wat ik erg vind, is dat hun daden worden vergoeilijkt.
Ten tweede weet ik heel goed wat sarcasme is beste nobel, alleen vind ik kindermisbruik niet iets om sarcastisch over te doen.
Ik vind dat er erg lichtvaardig over de daden van de gevangenen wordt gedacht. Ik raad niemand af om te schrijven, maar maak de boel ook niet mooier dan het is. Waar men op selecteert moet men helemaal zelf weten, daar heb ik ook niets over gezegd.
Ik oordeel over de berichten hier, want daarvoor zit je nu eenmaal op een forum.
Gulpje schreef:Mindim schreef:jongens jongens, waar ligt jullie moraal!!!
Moord oke??? Dat vind je niet zo erg? Hemel meid.
@meetje 22, waarom wil hij dat je zowel mooi van binnen als buiten bent? Je vat het wel icht op allemaal, want bovenstaande reactie was ook al van jou!
Het is idd heel manipulerend Amethyst.
SBI heeft met kindermisbruik (sexueel te maken)en wat voor kerel is het die kleine kinderen van straat rooft, volgende keer trakteert hij niet alleen op speelgoed of de macdonalds.
@Eponastable, kinderontvoering en misbruik is idd ook al strafbaar! En tuurlijk ga je daarvoor de bak in, wat denk jij dan!
@Nobel1, kind vond speelgoed waarschijnlijk niet erg nee, maar wat als deze man er iets voor terug wil, is kind dan nog zo blij?
De reacties die ik vooral op de laatste bladzijde lees zijn echt te erg, moord oke, kindermisbruik ooh mwaah. Als je met een gevangene wilt schrijven, wordt dan eerst maar es volwassen. En nee voor een meisje van 15 is het al helemaal niets.
Ik zit me de laatste pagina's al enorm te verbazen over de reacties....het lijkt wel alsof de helft van de reacties van meisjes onder de 16 komen die 'het allemaal wel spannend vinden', terwijl inderdaad de meeste van die mannen voor afschuwelijke dingen vastzitten.
En vinden jullie het echt normaal dat een kerel een kind ontvoerd en meeneemt naar MacDonalds? Het woord ontvoert zegt toch al alles???
anneliesdj schreef:@Mindim; een paar pagina's terug heb je een bericht geplaatst met daarin jouw ervaringen, je eidigt de post met dat je alleen geschreven hebt over de positieve ervaringen, waarom?
Ik zou ook juist graag de minder mooie/leuke ervaringen lezen, zou voor sommigen hier de keuze misschien makkelijker maken.
laura1987 schreef:Waarom mag er eigenlijk niet geschreven worden naar 2 mensen die in dezelfde gevangenis zitten? Vanwege ruzie om de penvriend ofz? (gewoon nieuwsgierigheid, heb besloten om het niet te doen) .
Amethyst_ schreef:Lief blijven voor elkaar
Nogmaals, en dit keer echt met nadruk zodat er niet overheen glezen word; misschien een idee een nieuw topic te openen die overzichtelijker en vollediger is?Graag jullie mening want het lijkt of er gewoon overheen gelezen wordt..
Lusitana schreef:Alleen vraag ik me af of het wat uit zou maken als er niet bij stond wat ze gedaan hadden. Kunnen jullie daar antwoord op geven?
Amethyst_ schreef:Ja het kan welMaar omdat er telkens tussendoor vragen komen wat wat betekend, en naar ervaringen.. Als je een nieuwd topic hebt, kan je álles heel overzichtelijk in 1 OP zetten, en is het meteen duidelijk
anneliesdj schreef:Lusitana schreef:Alleen vraag ik me af of het wat uit zou maken als er niet bij stond wat ze gedaan hadden. Kunnen jullie daar antwoord op geven?
Ik denk dat dat het voor mij makkelijker zou maken. Nu kijk ik ernaar omdat er de mogelijkheid toe is en ik zou me er niet prettig bij voelen om met iemand te schrijven die zit voor iets gruwelijks (even in het midden gelaten wat dat dan zou zijn). Als ik het dus niet zou weten heb je de kans om elkaar beter te leren kennen zonder dat daar iets in meespeelt, mocht het gesprek dan toch ooit op zijn daden uitkomen dan kun je er makkelijker doorheen prikken.
Amethyst_ schreef:Lief blijven voor elkaar
Nogmaals, en dit keer echt met nadruk zodat er niet overheen glezen word; misschien een idee een nieuw topic te openen die overzichtelijker en vollediger is?Graag jullie mening want het lijkt of er gewoon overheen gelezen wordt..
_Tivoli_ schreef:Ik las een profiel van een andere gevangene die letterlijk schreef:
Ik ben op zoek naar vrouwen om mee te schrijven,en in het speciaal lichamelijk en geestelijk mishandelde vrouwen.
Voor mij een grote alarmbel: hij zoekt een nieuw slachtoffer