suze_ schreef:een ukje van 18 dat ik denk woei dát ziet er effe erg lekker uit![]()
en als ik dan heel eerlijk en hard ben, dan zou ik als ik vrijgezel was zon leuk groen blaadje heus wel een keer of wat in mn bed willen, maar niet in mn leven.
er is trouwens ook een nieuwe film uit of komt uit met kate winslet over deze discussie waarin zij een vrouw van in de 30 speelt die een relatie krijgt met een jongen van 17.. wat ik er van heb gezien erg mooi gefilmd
Lijkt me een mooie film

Ik plaats 'm hier ff want hij is wel errug grappig, maar dat jochie is volgens mij zeker 15 jaar jonger dan ik

Gelukkig had ik nog genoeg verstand tussen de door wodka aangetaste hersencellen om te begrijpen dat dit wel heeeeeel erg jong was

*en ik de volgende dag spijt zou hebben
Wat betreft 'geen sex' is mijn ervaring óók geweest, dat je soms in een erg stressvolle periode zit en je aan je partner vraagt om begrip te hebben en te helpen... Maar als je dan na een dag werken thuis komt bij je werkeloze partner en het is een grotere bende dan toen je wegging, plus hij is ook nog eens dronken van de ellende dat ie werkeloos is...
Tja, dat is slecht voor mijn libido.
*edit* jullie gaan zo hard dat mijn posts al gedateerd zijn voordat ze geplaatst zijn