Volwassen mannen met jonge meisjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nic

Re: Volwassen mannen met jonge meisjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 21:11

suze_ schreef:
een ukje van 18 dat ik denk woei dát ziet er effe erg lekker uit Vingers aflikken Clown en als ik dan heel eerlijk en hard ben, dan zou ik als ik vrijgezel was zon leuk groen blaadje heus wel een keer of wat in mn bed willen, maar niet in mn leven.

er is trouwens ook een nieuwe film uit of komt uit met kate winslet over deze discussie waarin zij een vrouw van in de 30 speelt die een relatie krijgt met een jongen van 17.. wat ik er van heb gezien erg mooi gefilmd Ja

Lijkt me een mooie film Ja Dat doet mij denken aan die foto van mij in Letland in een discotheek na een x aantal wodka's Haha!

Ik plaats 'm hier ff want hij is wel errug grappig, maar dat jochie is volgens mij zeker 15 jaar jonger dan ik Clown

Afbeelding

Gelukkig had ik nog genoeg verstand tussen de door wodka aangetaste hersencellen om te begrijpen dat dit wel heeeeeel erg jong was Clown

*en ik de volgende dag spijt zou hebben

Wat betreft 'geen sex' is mijn ervaring óók geweest, dat je soms in een erg stressvolle periode zit en je aan je partner vraagt om begrip te hebben en te helpen... Maar als je dan na een dag werken thuis komt bij je werkeloze partner en het is een grotere bende dan toen je wegging, plus hij is ook nog eens dronken van de ellende dat ie werkeloos is...
Tja, dat is slecht voor mijn libido.

*edit* jullie gaan zo hard dat mijn posts al gedateerd zijn voordat ze geplaatst zijn Haha! Clown

natural_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 21:12

Klopt en volgens mij was degene die net het hartste riep dat geen sex een rede voor echtscheiding is degene die de man liep te verdedigen tegenover "alleen maar smeren voor een jongere vlam", want dat was alleen maar het gevolg volgens jouw, zal ik nu eens zeggen.. Geen sex (zonder ziektes of iets dergelijks) zal betekenen dat er inderdaad iets niet lekker gaat in de relatie, het gevolg is geen sex en het gevolg van de echte oorzaak zal de rede moeten zijn voor echtscheiding! Niet dat er geen sex meer is, volgens mij is sex ook gewoon lust en is de liefde bedrijven meer wat je doet als je van elkaar houd.. Toch vinden mannen het denk ik net andersom als de meeste vrouwen!

Op het moment hoor ik in de bus opweg naar huis grietjes alleen maar kletsen over sex met die en de week erna sex met die, als het zo gaat dan is het straks alleen maar lust en zullen de relaties inderdaad allemaal stuklopen als er geen sex meer is, of in ieder geval nauwelijks!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 21:12

karin: nee niet omdat het 'hoort'...

... ik krijg blijkbaar niet goed uitgelegd wat ik bedoel Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 21:14

Echwel schreef:
Denk dat je daar pas achter komt als je ouder wordt als je jong bent kun je de hele dag elkaar wel bespringen.
Als je ouder wordt is het gewoon handje in handje zitten op een parkbank vaak al intiemer dan de daad zelf

Op mijn 20ste sprong ik op alles wat bewoog Clown
Nieuwjaarsdag waren we samen wat trainingskilometers aan het maken op natuurijs en ik vind het hemels om dicht achter hem precies in zijn slag mee te gaan en dan het ijs met een noodgang onder je door zien schieten, wie weet doe ik dat nog wel liever met hem dan de liefde bedrijven Haha!

Onassa

Huertecilla schreef:
Als mijn parter langere tijd geen sex zou willen/kunnen delen met mij, dan zou ze erop staan dat ik een minnares zou zoeken.

Hahaha, grappig dat je dit aanhaalt!!! Clown
Dat zeg ik dus ook altijd tegen mijn wederhelft (hoewel ik geen geheel onthoudster ben hoor), maar blijkbaar houdt hij zelfs genoeg van me om dat dus absoluut niet te willen.
Wat ik al zei....een zeldzaam exemplaar met uitsterven bedreigt Haha!

Echwel

Huertecilla schreef:
[
Als mijn parter langere tijd geen sex zou willen/kunnen delen met mij, dan zou ze erop staan dat ik een minnares zou zoeken. Ik andersom ook.
Sex is een normale levensbehoefte. Voor verschillende personen in verschillende mate.
Ík zou mijn partner sex niet willen ontzeggen omdat ík dat moet verzaken. ik zou die druk niet op onze relatie willen. Laat ze in vredesnaam een minnaar zoeken. Ik zal daar nog bij helpen ook als dat kan. Ik geef haar groot gelijk als die minnaar dan een lekker strak jong, meerderjarig, lijf heeft.

hc
Jeetje wat een rare instelling dat seks het belangrijkste is, ik bouw mijn huwelijk toch veel meer op vertrouwen en vriendschap
En nogmaals ben ik blij dat mijn lief het net zo ziet, het delen van de hobby en kinderen belangrijker is dan dat ik op het moment te ziek ben om zijn behoeftes te bevredigen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 21:17

Citaat:
Als mijn parter langere tijd geen sex zou willen/kunnen delen met mij, dan zou ze erop staan dat ik een minnares zou zoeken.

Goh, wordt je anders te lastig als je niet even van bil kan??? Clown
Tjemig, het lijkt wel of hier een lobby wordt gevoerd voor vreemdgaan en gelijk maar de broek aan de wilgen te hangen als er even geen seks is....

natural_

Zal het ook niet komen doordat de meeste niet in ware liefde geloven het een klik al genoeg vinden om het eeuwige samenzijn elkaar te beloven?

Anoniem

suze_ schreef:
waarom gaan jullie meteen van het slechtste uit? dat hij bedoelt ow mn vrouw is ernstig ziek en kan niet seksen dus ik ga scheiden.

hoeveel vrouwen zijn er wel niet die gezond en al nauwelijks op deze manier aandacht aan hun partner geven?
kan het niet zo zijn dat ook mannen gevoelens hebben en zich erg afgewezen kunnen voelen als intimiteit geweigerd wordt?

wellicht bedoelt hc wel eerder die kant? Pling

hoe zou jij je voelen dan?

En ligt dat dan alleen aan de vrouw?Hoeveel kerels hebben weinig aandacht voor hun vrouw maar willen wel graag sex? En maar blaten dat hun vrouw niets wil......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 21:18

iedereen heeft andere normen en waarden in een relatie. en als een stel zich beide gelukkig voelt bij hun eigen normen en waarden, wie is de buitenstaander dan om daarover te oordelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 21:19

faye schreef:
suze_ schreef:
waarom gaan jullie meteen van het slechtste uit? dat hij bedoelt ow mn vrouw is ernstig ziek en kan niet seksen dus ik ga scheiden.

hoeveel vrouwen zijn er wel niet die gezond en al nauwelijks op deze manier aandacht aan hun partner geven?
kan het niet zo zijn dat ook mannen gevoelens hebben en zich erg afgewezen kunnen voelen als intimiteit geweigerd wordt?

wellicht bedoelt hc wel eerder die kant? Pling

hoe zou jij je voelen dan?

En ligt dat dan alleen aan de vrouw?Hoeveel kerels hebben weinig aandacht voor hun vrouw maar willen wel graag sex? En maar blaten dat hun vrouw niets wil......

Als ik zeg dat er vrouwen zijn die bar weinig aandacht hebben voor hun man, zeg ik daarmee niet dat er geen mannen zijn die dat ook doen Knipoog

natural_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 21:19

Nou suze_ volgens mij doe jij net zo hard mee met oordelen hoor, of zie ik dat als enigste zo?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 21:21

Faye, ik hoorde een kennis van ons, een lompe bouwvakker, een keer in aangeschoten toestand tegen zijn vrouw zeggen: Bek dicht en broek uit!!!
Vent komt alleen thuis om te eten en te slapen overigens, Ik kan niet garanderen dat mijn vriend het had overleefd als hij een dergelijke opmerking naar mijn hoofd had gesmeten!!!

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 21:21

Echwel schreef:

Jeetje wat een rare instelling dat seks het belangrijkste is, ik bouw mijn huwelijk toch veel meer op vertrouwen en vriendschap
En nogmaals ben ik blij dat mijn lief het net zo ziet, het delen van de hobby en kinderen belangrijker is dan dat ik op het moment te ziek ben om zijn behoeftes te bevredigen.[/quote]

He, jij hebt dus ook nog zo'n exemplaar gevonden???
Zullen in de ogen van de meeste kerels dan wel sukkels zijn Knipoog

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 21:22

Nou Suze heb maar eens een kind of 2 aan je rokken hangen, een parttime baan erbij, het huishouden en een vent die 60uur in de week werkt..
Nou dan kan hij hem echt even tussen de deur stoppen hoor af en toe want als vrouw staat daar op dat moment je hoofd niet naar..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 21:22

natural_ schreef:
Nou suze_ volgens mij doe jij net zo hard mee met oordelen hoor, of zie ik dat als enigste zo?

Ik heb inderdaad een mening over vrouwen die hun man uitmaken voor alles wat slecht is en zelf geen enkele verantwoordelijkheid nemen voor hoe de relatie is gelopen en hun aandeel er in. dat klopt Lachen geldt ook voor de omgekeerde versie trouwens Clown

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 21:23

Nou Onassa hij is beslist geen sukkel, sterker nog veel vrouwen zouden hem zo willen overnemen, gelukkig is hij trouw en houdt hij van mij en ons leven samen

natural_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 21:24

Bek dicht en broek uit? Al was het niet mijn man of vriend geweest, ik denk dat hij liever vanaf zo'n kraan naar beneden was gevallen als dat ik hem het gevoel had gegeven dat zijn benen op een iets pijnlijkere manier gebroken zouden worden! Hihi, tegen mij mogen ze dat dus best zeggen.. Denk dat het wel de laatste keer is dat ze zo'n opmerking ooit maken!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 21:24

suleilitha schreef:
toestand tegen zijn vrouw zeggen: Bek dicht en broek uit!!!
!!!

die opmerking mag alleen gemaakt worden als ik er zelf om vraag Haha! Haha! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 21:26

KiWiKo schreef:
suleilitha schreef:
toestand tegen zijn vrouw zeggen: Bek dicht en broek uit!!!
!!!

die opmerking mag alleen gemaakt worden als ik er zelf om vraag Haha! Haha! Haha!

wilde ik ook net zeggen Huilen van het lachen

als ik dat tegen mn lief zeg is het al gebeurd voor ik met mn wimpers kan knipperen Vork Haha!

natural_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 21:26

@ Suze_; Klopt, ik heb ook mijn mening, maar het is meer nieuwschierigheid als dat ik echt duidelijk zeg wat wel en niet kan! We dwalen nu alleen heel erg af van het onderwerp van het topic!

Misschien slaat het er in zoverre op dat het bij de mannen blijft hangen dat de jonge meiden aan het experimenteren zijn en dus elke dag wel in zijn voor wilde dingen onder de dekens!

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 21:27

suze_ schreef:
Huilen van het lachen

als ik dat tegen mn lief zeg is het al gebeurd voor ik met mn wimpers kan knipperen Vork Haha!

Ook alleen maar als je jong bent geloof me, op onze leeftijd is sokken uittrekken al een marathon ROFL ROFL ROFL

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 21:28

Echwel schreef:
suze_ schreef:
Huilen van het lachen

Ook alleen maar als je jong bent geloof me, op onze leeftijd is sokken uittrekken al een marathon ROFL ROFL ROFL

42 jaar is ie, maar nog altijd jong in hart en ziel ja Haha!

KiWiKo

hihihi nou hier niet hoor echie Lachen Lachen

ben nog steeds verliefd op de balie van mijn ex Lachen Lachen

Onassa

Echwel schreef:
Nou Onassa hij is beslist geen sukkel, sterker nog veel vrouwen zouden hem zo willen overnemen, gelukkig is hij trouw en houdt hij van mij en ons leven samen

Nee, das ook net wat ik wilde zeggen, maar denk dat er menig man is met van die grote bekken, die dat zouden suggereren, snappie?? Knipoog
Tja, die van mij zou ook niet echt lang onder de brug hoeven te slapen als ik hem eruit gooide Knipoog