Ik zat vandaag in de trein (nu net, ) en die kwam vast te staan achter een kapotte trein, hoera
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Daar heb ik opgezet dat ik de informatievoorziening bij vertraging vaak karig vind en dat de trein (vooral de lightrail) vaak erg smerig is. Ben benieuwd of ze er ook echt iets mee gan doen!
, maar dat was omdat ze uitstappers totaal geen ruimte gaven.
Daarnet nog, man was druk aan de foon en had geen tijd om te wachten. Heb net zo lang voor zijn neus gestaan totdat hij een stapje opzij deed
. Ik kan het ook nooit laten een opmerking te maken als je niet eens eerst kan uitstappen 
) gekregen die ik mag besteden bij Hispeed
Yeah

Amper vertragingen enzo 
) en we moesten overstappen op Weesp. Toen ik net de trein uitstapte werd er al gefloten bij de trein die ik moest hebben. Snel een sprintje getrokken en de trein in gesprongen (
) maar een vrouw na mij en moeder zat vast tussen de deuren. Haar vriendin kon haar gelukkig naar binnen trekken. Ik snap niet dat er al zo snel wordt gefloten, terwijl die man best zag dat iedereen nog aan het overstappen was
Misser schreef:Ik mocht laatst een enquete invullen in de trein, over de NS. Daar heb ik opgezet dat ik de informatievoorziening bij vertraging vaak karig vind en dat de trein (vooral de lightrail) vaak erg smerig is. Ben benieuwd of ze er ook echt iets mee gan doen!