Als hij voor mijn neus zou staan met een ikwiljeterug-verhaal, nou dan lig ik zo weer in zijn armen denk ik.
Wel na goed gepraat te hebben, dat dan weer wel. Maar nee zeggen? Dat kan ik niet, ondanks alles. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Wel na goed gepraat te hebben, dat dan weer wel. Maar nee zeggen? Dat kan ik niet, ondanks alles. Yannicke schreef:Ik wil er sowieso nog een keer over praten, over hoe en waarom. Nu hem nog zover krijgen, want als ik er over begin dan is het toch zo van: waarom, dat heeft toch geen zin. Nou ja, voor mij wel! Zo kan ik het beter verwerken. Het is net alsof het hem niet interesseert wat het allemaal met mij doet.
Als hij voor mijn neus zou staan met een ikwiljeterug-verhaal, nou dan lig ik zo weer in zijn armen denk ik.Wel na goed gepraat te hebben, dat dan weer wel. Maar nee zeggen? Dat kan ik niet, ondanks alles.
Ik snap het niet, echt niet.naath schreef:Wat je hem moet laten zien is dat je ook kan leven zonder hem.
Doe ik ook, hij denkt zelfs dat ik een ander heb nou opeens begint hij weer te praten en alles. Haha.
Yannicke schreef:Ik wil er sowieso nog een keer over praten, over hoe en waarom. Nu hem nog zover krijgen, want als ik er over begin dan is het toch zo van: waarom, dat heeft toch geen zin. Nou ja, voor mij wel! Zo kan ik het beter verwerken. Het is net alsof het hem niet interesseert wat het allemaal met mij doet.
Als hij voor mijn neus zou staan met een ikwiljeterug-verhaal, nou dan lig ik zo weer in zijn armen denk ik.Wel na goed gepraat te hebben, dat dan weer wel. Maar nee zeggen? Dat kan ik niet, ondanks alles.
Mannen..
Hoe hield je t vol? Knap hoor 

) en vond meneer toch niet zo leuk. Hij zei daarna ook dat hij me erg miste. Toen hingen we op zegt hij: "Doei lieverd, LOVEYOU" . Nou ik heb opgehangen en me hélémaal rot gelachen! Wat voelde ik me goed, voelde me super. Dat voel ik me trouwens nog steeds, vind het weer heerlijk om vrijgezel te zijn en ben voorlopig nog lang niet toe aan een relatie. En ik moet wel eerlijk toegeven dat ik nog steeds elke dag aan hem denk en hem toch wel mis. Ik mis iemand, maar ik mis hem ook wel. Ik hoef alleen nóóit meer een relatie met hem, ik heb er heel veel van geleerd.

Die jongens gingen we eerder neit veel mee om. Maar zijn wel toffe gasten. En ook nog eens onze oudklasgenoten!

De mannen brengen wel wat te weeg hea.. Maargoed, jullie zijn naar mijn idee beter af zonder ze! Er zijn nog duizenden mannen op de aarde en die zoeken allemaal een heel lief meisje, ik weet zeker dat er voor jullie allemaal eentje tussen zit!
! 
Haha, naja je snapt me toch
naath schreef:Ja naja ik heb nu al de 'fout' gemaakt om wel tegen hem te praten heb lang gesprek met hem gehad hoor.
Om hem nu opeens wél te gaan negeren is niet eerlijk tegenover hem, dan had ik dat meteen moeten doen en dat heb ik niet gedaan. Nee ik heb in het gesprek die ik in dit topic heb geplaatst ook al gezegd 'ik dacht dat je klaar met me was, waarom praat je met me'. Of naja iets in die trant. Meneer wou wel tegen me praten ik interesseer hem blijkbaar nog. Nou prima toch heb met allebei vrede. Als hij zegt dat HIJ er klaar mee is, vind ik dat oke, als HIJ aangeeft dat hij nog wel gesprekken met me wil voeren vind ik dat ook oke. HIJ zegt die dingen, IK heb ze nooit gezegd. Vind dat ook niet nodig vind het prima hoe het loopt. Tuurlijk leg ik wel grenzen. Juist op de manier die ik net noemde, dat áls het zo door blijft gaan ik wel aan hem laat merken wat ik wil. Zodra ik geen 'last' van hem heb zal je mij niet horen klagen hoor. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan. Dat jong weet niet wat hij wil, dat is zijn probleem dat moet hij zelf uitzoeken .. nou ben de beroerdste niet om hem die gelegenheid te geven. Door wel of niet met me te gaan praten. Nee hoor lig er niet wakker van. Bedoel ondanks alles is hij toch mijn ex, heb ik lief en leed mee gedeeld. Dus om nou te zeggen dat het gewoon maar iemand is, nee sowieso niet. Dat hij me zonder respect heeft behandeld wil niet zeggen dat ik dat ook meteen moet doen. Laat ik nou 't goede voorbeeld geven toch ofzoHaha, naja je snapt me toch