Waarom is liefde nou zo moeilijk?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yannicke

Re: Waarom is liefde nou zo moeilijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 19:32

Ik wil er sowieso nog een keer over praten, over hoe en waarom. Nu hem nog zover krijgen, want als ik er over begin dan is het toch zo van: waarom, dat heeft toch geen zin. Nou ja, voor mij wel! Zo kan ik het beter verwerken. Het is net alsof het hem niet interesseert wat het allemaal met mij doet.

Als hij voor mijn neus zou staan met een ikwiljeterug-verhaal, nou dan lig ik zo weer in zijn armen denk ik. Clown Wel na goed gepraat te hebben, dat dan weer wel. Maar nee zeggen? Dat kan ik niet, ondanks alles.

naath

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-08 19:34

Yannicke schreef:
Ik wil er sowieso nog een keer over praten, over hoe en waarom. Nu hem nog zover krijgen, want als ik er over begin dan is het toch zo van: waarom, dat heeft toch geen zin. Nou ja, voor mij wel! Zo kan ik het beter verwerken. Het is net alsof het hem niet interesseert wat het allemaal met mij doet.

Als hij voor mijn neus zou staan met een ikwiljeterug-verhaal, nou dan lig ik zo weer in zijn armen denk ik. Clown Wel na goed gepraat te hebben, dat dan weer wel. Maar nee zeggen? Dat kan ik niet, ondanks alles.

Ach meisje, dat wou ik ook.
Jongens zijn niet zo willen het niet. Niet aan beginnen. Je maakt het voor hem moeilijker maar ook voor jou. Het is heel moeilijk heb het er zelf ook nog moeilijk mee maar laat het voor wat het is. Over is over, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan. Vragen worden toch niet beantwoord want je BLIJFT met vragen zitten. Wacht gewoon af wat de tijd met je doet, en je zult zien .. uiteindelijk komt alles weer goed!
Succes!

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 19:37

Idd, mannen willen nooit praten.

Yannicke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 19:38

Ja dat weet ik ook wel, maar toch. Ik weet het niet. Hij wil ook vrienden blijven, maar daar merk ik maar niks van. Het is dat ik hem toevallig gisteren heel even op het werk heb gesproken, maar het was niet de jongen die ik ken. Opeens heel macho, heel ruig doen. Scheve mond Ik snap het niet, echt niet.

Ik laat hem gewoon lekker met rust en ik zie wel waar het uit komt. Gewoon me van mijn leukste kant laten zien wanneer ik hem zie (op het werk). Meer kan ik niet doen.

naath

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-08 19:40

Wat je hem moet laten zien is dat je ook kan leven zonder hem.
Doe ik ook, hij denkt zelfs dat ik een ander heb nou opeens begint hij weer te praten en alles. Haha.

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 19:41

naath schreef:
Wat je hem moet laten zien is dat je ook kan leven zonder hem.
Doe ik ook, hij denkt zelfs dat ik een ander heb nou opeens begint hij weer te praten en alles. Haha.

Haha mannen zijn zo raar!
Heb ik ook altijd.. is het over.. zien ze je ook echt niet meer staan.. maar zodra je een ander hebt.. poehh dan praten ze je de oren van je hoofd. *LOL*

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 20:04

Yannicke schreef:

Ik snap volledig wat je bedoeld hoor!
Ik wil ook gewoon nog een keer praten.
Als hij zo volwassen kan zijn om bepaalde dingen te doen, kan hij ook volwassen genoeg zijn om andere dingen af te ronden.
Als je hem uitlegt wat je dwars zit, en hem op zijn gevoelens aanspreekt, hem een schuldgevoel aanpraten, denk dat je dan een heel eind komt. Laat het nog een poosje rusten, en spreek hem er dan op aan!
Echt rot als iedereen in je relatie gelooft, en het zomaar afgelopen is. Boos! Mannen..

Hollyleaves

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 20:07

Ik moet zeggen dat ik jou actie helemaaal top vindt Nathalie Haha! Hoe hield je t vol? Knap hoor Haha!
Gewoon ook niet antwoorden, sterk hoor Lachen

Wel rot zeg, dat al die jongens zulke rotzakken kunnen zijn Sigaar
En na een week een ander, lekker dan. Hoe lang moet die stagiare daar nog stagelopen dan? Zie je ze dan ook weleens? Dat moet goed pijnlijk zijn zeg Ach gut

Ik was hier al een aantal dagen niet geweest, maar iedereen ondanks alle jongenstoestanden, Vrolijk Kerstfeest! Haha!

Hollyleaves

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 20:07

De meeste kerels zijn echt niet tof zo te horen, ben blij met een lieve. Niet perfect, verre van, maar gelukkig is hij wel lief.
Laatst bijgewerkt door Hollyleaves op 25-12-08 20:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 20:08

Merry Christmas to you too!
Ik pb je ff... Knipoog
De meeste mensen weten het verhaal met betrekking tot dat al. Lachen

UpToDance

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 20:18

Naaaaaaath ben trots op je meis! You go girl. Haha!
Werkt goed hé, dat laten zien dat je ook zonder hem kan leven. Die van mij vond het vreselijk volgens mij! Ik had hem toen aan de telefoon, en we waren gewoon aan het praten. Toen zei ik op een gegeven moment: "Het gaat trouwens heel goed met mij hoor", nou heel verhaal eraan vast gehangen dat ik een andere jongen op het oog had(hihi was niet zo hoor Vork ) en vond meneer toch niet zo leuk. Hij zei daarna ook dat hij me erg miste. Toen hingen we op zegt hij: "Doei lieverd, LOVEYOU" . Nou ik heb opgehangen en me hélémaal rot gelachen! Wat voelde ik me goed, voelde me super. Dat voel ik me trouwens nog steeds, vind het weer heerlijk om vrijgezel te zijn en ben voorlopig nog lang niet toe aan een relatie. En ik moet wel eerlijk toegeven dat ik nog steeds elke dag aan hem denk en hem toch wel mis. Ik mis iemand, maar ik mis hem ook wel. Ik hoef alleen nóóit meer een relatie met hem, ik heb er heel veel van geleerd.

UpToDance

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 20:18

Fijne kerstdagen allemaal. Lovers

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 20:20

Wow, dat is knap zeg!
Wel echt goed van je! Topper! Haha!

UpToDance

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 20:22

Hoe gaat 't met jou Janine? Lovers

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 20:24

Jaaa het gaat goed met me!
Kerstdagen zijn niet helemaal de bom. Maar de zoektocht naar de ware zet zich voort. Wil je het hele verhaal weten, moet je ff in mijn topic lezen. Nagelbijten / Gniffelen

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 20:33

Oooh, 2009 gaat zo'n goed jaar worden! Haha!
Vanavond gaan we naar een van de jongens, gaan we daar zitten. Naar de discotheek, enneuh.. lekker weer terug. Hardstikke leuk dacht ik zo.. Lachen Die jongens gingen we eerder neit veel mee om. Maar zijn wel toffe gasten. En ook nog eens onze oudklasgenoten!

naath

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-08 20:46

Het gesprek is al velen malen verder.
Te lang om in het topic te plaatsen maar ik en Janine hebben op MSN een beetje de dingen besproken en ik denk dat hij het misschien wel meent wat hij zegt (dat hij me mist etc) maar dat hij het op een sarcastische manier zegt omdat hij zich groot wil houden. Nou prima, heb ik alleen niet veel aan. Als hij echt van me houdt zoals hij dat zegt dan kan hij me dat ook laten merken, doet hij dat niet naja jammer dan. Hij weet dat ik moeilijk te krijgen ben dat weet-ie dondersgoed, als hij me echt terug wil (wil hij toch niet, weet ik 100% zeker) dan doet hij maar weer moeite voor me, wat je eens deed kan je nu ook wel weer doen dus Haha!

naath

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-08 21:33

het maakt niet uit wie je bent
ooit zal je huilen om wat het leven je brengt,
dan lijkt het leven nutteloos te zijn
maar onthoud; 'na regen komt zonneschijn'
dus hou je hoofd altijd hoog
pak een doek en dep je tranen droog
reageer niet op mensen die je willen
zien trippen
uiteindelijk ben jij degene die ermee
zal zitten!
dus wat er ook gebeurd laat je niet kennen
maar leef naar de dromen
die de dag morgen zal brengen!

Zag ik op iemand zijn hyves.

sologirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 23:04

Woooow ik ben door het topic heen gekomen!

God meiden wat een troubles hebben jullie allemaal Ach gut De mannen brengen wel wat te weeg hea.. Maargoed, jullie zijn naar mijn idee beter af zonder ze! Er zijn nog duizenden mannen op de aarde en die zoeken allemaal een heel lief meisje, ik weet zeker dat er voor jullie allemaal eentje tussen zit!

Laat jezelf niet meer zo beet nemen hoor, ze zijn niets meer waard dan een hoopje stront. Stuk voor stuk Knipoog

naath

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-08 23:12

Ja, ik had gister al zo'n uitspraak gedaan in dit topic iets in de trant van: 'Oude liefde roest niet? Dat van mij is niks meer dan een hoopje strond dus hem vergeten doe ik wel.'
Haha. Ach nu begint mijn ex weer tegen me te praten terwijl de laatste keer dat ik hem sprak hij zei dat hij klaar met me was en dat hij als hij me zou zien me kop wel even in mekaar zou tikken.
Ach dacht dat meisjes vaak van stemming verwisselde haha.
Als 't zo door blijft gaan ga ik hem zeggen dat hij maar even duidelijk moet laten weten wat hij wil.
- Wel of geen contact.
- Wel of geen vrienden.
- Of hij wel of niet van me houdt.
- Of hij me wel of niet mist.
Heb geen zin in al die lieve praatjes als 't toch niet waar is. Ben er nou zat van, wil duidelijkheid. Zal hij misschien van schrikken, van wow, ik dacht dat ze wel tevree zou zijn als ik nu weer lief doe. Nou kan ook best verder leven zonder dat hij lief tegen me doet, zijn genoeg lieve mensjes die me die liefde (echt) kunnen geven. Heb ik hem niet bij nodig. Was leuk voor toen, maar oke hij wil verder zonder mij .. so what. Life goes on hoor ook zonder mij, als hij dat niet wil vind ik het ook prima, moet-ie het wel duidelijk zeggen. En eerlijk blijven, heb niks aan het gedoe dat hij zegt dat hij me mist en dit jammer vind terwijl ik duidelijk merk dat dit niet gemeend is. Bah, of opzouten of eerlijk zijn hoor! Ben al genoeg gekwetst. Hij weet niet hoe sterk hij me heeft gemaakt.
Zo, 't is er uit haha Haha! !

sologirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 23:16

Naat (Als ik je zo ff mag noemen hihi) waarom geef je steeds de keuze aan hem? Neem de beslissing zelf, zeg tegen hem dat je geen contact meer met hem wilt ofzo.. Door het hele topic heen heb ik veel gelezen, alles letter voor letter, en die jongen is niks waard echt niet. Maar elke keer weer geef je hem de keuze en leg je hem woorden in de mond.

Zelf kiezen, laat maar zien dat je dit gedrag absoluut niet pikt! Niet aan hem vragen gewoon negeren.

En voor alle andere dames die nog in een dilemma zitten, mijn vader zegt altijd tegen me: "Als je niet gelukkig bent moet je ZELF iets aan de situatie veranderen."

Zorgen dat je gelukkig bent is niet de taak van andere mensen, maar die van jezelf Knipoog

naath

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-08 23:25

Ja naja ik heb nu al de 'fout' gemaakt om wel tegen hem te praten heb lang gesprek met hem gehad hoor.
Om hem nu opeens wél te gaan negeren is niet eerlijk tegenover hem, dan had ik dat meteen moeten doen en dat heb ik niet gedaan. Nee ik heb in het gesprek die ik in dit topic heb geplaatst ook al gezegd 'ik dacht dat je klaar met me was, waarom praat je met me'. Of naja iets in die trant. Meneer wou wel tegen me praten ik interesseer hem blijkbaar nog. Nou prima toch heb met allebei vrede. Als hij zegt dat HIJ er klaar mee is, vind ik dat oke, als HIJ aangeeft dat hij nog wel gesprekken met me wil voeren vind ik dat ook oke. HIJ zegt die dingen, IK heb ze nooit gezegd. Vind dat ook niet nodig vind het prima hoe het loopt. Tuurlijk leg ik wel grenzen. Juist op de manier die ik net noemde, dat áls het zo door blijft gaan ik wel aan hem laat merken wat ik wil. Zodra ik geen 'last' van hem heb zal je mij niet horen klagen hoor. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan. Dat jong weet niet wat hij wil, dat is zijn probleem dat moet hij zelf uitzoeken .. nou ben de beroerdste niet om hem die gelegenheid te geven. Door wel of niet met me te gaan praten. Nee hoor lig er niet wakker van. Bedoel ondanks alles is hij toch mijn ex, heb ik lief en leed mee gedeeld. Dus om nou te zeggen dat het gewoon maar iemand is, nee sowieso niet. Dat hij me zonder respect heeft behandeld wil niet zeggen dat ik dat ook meteen moet doen. Laat ik nou 't goede voorbeeld geven toch ofzo Huilen van het lachen Haha, naja je snapt me toch Lachen

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 11:32

Goodmorning.
Het was gisteravond ERRUG leuk...
De leuke boy was er ook... en het was raak!

naath

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-08 17:12

Pff trapt ie me weer de grond in he.
Komt hij online heeft hij iets in zijn 2e naam bijgezet:
het is vies en is bruin rara wat is dat (A) een pin
pinda .. ik dus en bedankt :S

Voelde me altijd al onzeker hierdoor maargoed.
Toen we nog een relatie hadden zei hij altijd dat hij vond de meeste mooie meisjes vaak donker (indisch) zijn.. zijn ex was ook indisch en nu opeens dit.
Damn ..

Cherrypop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 17:27

naath schreef:
Ja naja ik heb nu al de 'fout' gemaakt om wel tegen hem te praten heb lang gesprek met hem gehad hoor.
Om hem nu opeens wél te gaan negeren is niet eerlijk tegenover hem, dan had ik dat meteen moeten doen en dat heb ik niet gedaan. Nee ik heb in het gesprek die ik in dit topic heb geplaatst ook al gezegd 'ik dacht dat je klaar met me was, waarom praat je met me'. Of naja iets in die trant. Meneer wou wel tegen me praten ik interesseer hem blijkbaar nog. Nou prima toch heb met allebei vrede. Als hij zegt dat HIJ er klaar mee is, vind ik dat oke, als HIJ aangeeft dat hij nog wel gesprekken met me wil voeren vind ik dat ook oke. HIJ zegt die dingen, IK heb ze nooit gezegd. Vind dat ook niet nodig vind het prima hoe het loopt. Tuurlijk leg ik wel grenzen. Juist op de manier die ik net noemde, dat áls het zo door blijft gaan ik wel aan hem laat merken wat ik wil. Zodra ik geen 'last' van hem heb zal je mij niet horen klagen hoor. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan. Dat jong weet niet wat hij wil, dat is zijn probleem dat moet hij zelf uitzoeken .. nou ben de beroerdste niet om hem die gelegenheid te geven. Door wel of niet met me te gaan praten. Nee hoor lig er niet wakker van. Bedoel ondanks alles is hij toch mijn ex, heb ik lief en leed mee gedeeld. Dus om nou te zeggen dat het gewoon maar iemand is, nee sowieso niet. Dat hij me zonder respect heeft behandeld wil niet zeggen dat ik dat ook meteen moet doen. Laat ik nou 't goede voorbeeld geven toch ofzo Huilen van het lachen Haha, naja je snapt me toch Lachen

Wanneer had je dan een lang gesprek met hem gehad ?