Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
_Skess_ schreef:Initiatief moet inderdaad van zijn kant komen...ik heb het daarmee wel gehad! Heb genoeg afleiding, maar mis hem wel...

Diablo schreef:_Skess_ schreef:Initiatief moet inderdaad van zijn kant komen...ik heb het daarmee wel gehad! Heb genoeg afleiding, maar mis hem wel...
Ik vind het heel naar voor je, echt waar. Maar als hij het zo vreselijk vond, had hij nu toch allang wel weer contact met je opgenomen?
laat um maar eens zien hoe erg hij voor jou wil gaan 

Hoop het voor je, nare situatie zo.

Noppes schreef:Ik ga met bovenstaande mee!
Vind het een beetje raar dat je zo zegt "Sinterklaas vieren moet wel gebeuren" en " Morgen gaan we wat gezelligs doen"
Net alsof er even wat vervelends is gebeurt en dat jullie nu gewoon weer doorgaan.
Het is niet niks wat hij heeft gedaan hoor. Hoe kun je hem ooit weer vertrouwen zonder dat hij er ontzettend goed z'n best voor gaat doen om jou weer terug te krijgen.
Het lijkt net alsof je een beetje tweede keus bent op deze manier. Kom op hoor, wees hard en laat die jongen eens door het stof kruipen! Hij moet echt weten dat hij jou niet zomaar aan de kant kan schuiven, als het zo makkelijk voor hem is zal dat dan vast nog eens gebeuren.