Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mkango schreef:Zeker omdat ze zelf al aangeeft dat ze mentaal niet in staat is om een kind op te voeden. Dat alleen zou al een reden moeten zijn om naar je ratio te luisteren en niet naar je eierstokken.chanicha schreef:Deksel ik zeg alleen dat een kind van jezelf heel anders is
Dat is nogal een gok
AyDeeDee schreef:Wanneer word het nou een keer ècht mooi weer? Wakker worden, kijk op m'n telefoon en zie gelijk -1. Vraag me sowieso af of mijn weer app wel klopt maar dit geeft me nou niet echt veel zin om m'n bed uit te komenkan niet wachten tot het gewoon weer jurkjes weer enzo is..
Moestuin schreef:Mijn ramenwasser die dinsdag niet was komen opdagen en vrijdag ging komen, is vrijdag ook niet komen opdagen. Vrijdag heeft die zelfs niet verwittigd… Van de 5 afspraken is hij 2 keer geweest. Ik had hem aangenomen omdat hij bij klanten van mij komt en die zijn zeer tevreden. Vandaag ben ik aan het werk bij die klanten en hij komt ook. Heb er gewoon geen zin in. Ben nog te veel gefrustreerd hierover.
fotolijstje schreef:Ik ben zó boos op mijzelf en ook heel verdrietig.
Weer één 1 op mijn cijferlijst, hoe dan?!![]()
Eerste keer kreeg ik de verkeerde datum toegestuurd en kon mijn verslag niet inleveren, nouja vet balen maar so be it en ik kan hem in september in leveren.
Nu voor legal English.. terwijl ik een 8,6 gemiddeld sta voor generiek Engels. Hoe dan?!
Ben echt zo erg aan het huilen, ik voel me zo dom en slecht nu.
Captain schreef:AyDeeDee schreef:Wanneer word het nou een keer ècht mooi weer? Wakker worden, kijk op m'n telefoon en zie gelijk -1. Vraag me sowieso af of mijn weer app wel klopt maar dit geeft me nou niet echt veel zin om m'n bed uit te komenkan niet wachten tot het gewoon weer jurkjes weer enzo is..
Wel zon hier.Maar inderdaad, ZO koud. Vind het voor m'n paard ook sneu want die is al dik een maand in zomervacht en moet dus nu nog steeds onder een deken staan. Zucht.
fotolijstje schreef:Ik ben zó boos op mijzelf en ook heel verdrietig.
Weer één 1 op mijn cijferlijst, hoe dan?!![]()
Eerste keer kreeg ik de verkeerde datum toegestuurd en kon mijn verslag niet inleveren, nouja vet balen maar so be it en ik kan hem in september in leveren.
Nu voor legal English.. terwijl ik een 8,6 gemiddeld sta voor generiek Engels. Hoe dan?!
Ben echt zo erg aan het huilen, ik voel me zo dom en slecht nu.