prompter schreef:Aan mensen die 24 uur per dag besteden aan klagen.
En dat zeg je in het klaag topic?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fleurtjeuh schreef:Schuur_ schreef:Waarom vertel je eigenlijk al aan je baas en collegas dat je op sollicitatiegesprek gaat? Dadelijk wordt het niks. Ik zou het pas vertellen als ik ofwel aangenomen ben ofwel verder zit in de aanwerving, afhankelijk voor wat voor functie je solliciteert.
edit: je hebt toch altijd een opzegtermijn?
Ik heb 1 dag opzegtermijn.
Uitzendcontract
fleurtjeuh schreef:Kookaburra schreef:Het weekend ging zo snel, het is alweer maandag
Ja same![]()
Nu stress hebben omdat ik mn directe collega straks ga vertellen dat ik vanmiddag een sollicitatie gesprek heb. En ik vind haar echt een leuk mens.
Maarja, lange termijn dit werk blijven doen, dan kom ik weer thuis te zitten.
Ik moet na 29 jaar verdorie ook eens voor mezelf gaan zorgen en 1 van de dingen is verder kijken voor een nieuwe baan.
Maarja, ik ben super loyaal, dus ik voel me nu al poedersuiker dat ik hun weer met meer werk opzadel terwijl ik weet hoe druk het is..
Menino schreef:Cayenne schreef:Ik erger me aan mensen die hun broer of zus een sibling noemen
Ik erger me aan het feit dat er geen Nederlands woord is voor sibling.
Ik heb dat woord echt vaak nodig
iirrssjjee schreef:Dat je dan een mail krijgt dat je een bericht hebt in mijnOverheid. Log je in, is het een bericht van UWV en SVB en als je die wilt lezen, moet je inloggen in mijnUWV en in mijnSVB.
Ik blijf bezig
Telpeva schreef:Vanmiddag laat ik een van mijn gerbils inslapen. Je mag het eigenlijk niet zeggen want ze zijn allemaal lief en leuk maar dit is de liefste en echt mijn favoriet.
Oke dat is geen ergernis maar gewoon vet huilen.
Als ik het in een ergernis zou verpakken: vet stom dat knaagdieren nooit oud worden... Ze zijn zo leuk!
Telpeva schreef:Vanmiddag laat ik een van mijn gerbils inslapen. Je mag het eigenlijk niet zeggen want ze zijn allemaal lief en leuk maar dit is de liefste en echt mijn favoriet.
Oke dat is geen ergernis maar gewoon vet huilen.
Als ik het in een ergernis zou verpakken: vet stom dat knaagdieren nooit oud worden... Ze zijn zo leuk!