Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 09:24

hagelslag schreef:
MyWishMax schreef:
Zo naar de tandarts : #) Ik vind dat zo eng. En ik weet al dat er weer van alles moet gebeuren en dan krijgen we weer de discussie over verdoving die niet werkt en dat ik niks kan doen aan die problemen omdat dat bij ziekte hoort...

Aahhh succes

Ik ga altijd met mijn tenen wiebelen zodat ik rustiger word.

En het helpt bij mij dat ze juist accepteren dat ik angst heb en ze hun best doen fatsoenlijk te werken

Helaas werkt dat niet bij mij. Het is al heel wat dat ik überhaupt ga, maar is op het randje van panisch. Niet een beetje eng, maar met beetje pech paniek aanval :+ komt oa door tandartsen die me vroeger niet geloofden. Deze tandarts is fijn, angsttandarts, maar de mondhygiëniste minder en alsnog blijft het dood eng :')

hagelslag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 09:27

Ahwww echt succes.
Ik moet volgende maand naar de kaakchirurg etc om de implantaat vrij te laten leggen en een kroon te laten zetten -O- maaaarr ik doe het omdat ik fatsoenlijk wil kunnen eten

astrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 09:56

Zo naar de tandarts :\ #) Ik vind dat zo eng. En ik weet al dat er weer van alles moet gebeuren en dan krijgen we weer de discussie over verdoving die niet werkt en dat ik niks kan doen aan die problemen omdat dat bij ziekte hoort...
[/quote]

Aahhh succes

Ik ga altijd met mijn tenen wiebelen zodat ik rustiger word.

En het helpt bij mij dat ze juist accepteren dat ik angst heb en ze hun best doen fatsoenlijk te werken[/quote]

Helaas werkt dat niet bij mij. Het is al heel wat dat ik überhaupt ga, maar is op het randje van panisch. Niet een beetje eng, maar met beetje pech paniek aanval :+ komt oa door tandartsen die me vroeger niet geloofden. Deze tandarts is fijn, angsttandarts, maar de mondhygiëniste minder en alsnog blijft het dood eng :')[/quote]

Heel herkenbaar.
Heel veel succes :knuffel:

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 10:04

Mijn angst was terecht. Ben je in de 30 en komen nu verstandskiezen door die er uit moeten... en natuurlijk weer gaatjes. Had al slechter gebit door ziekte maar medicatie hielp ook niet mee.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 11:33

Mijn hond die net met al haar enthousiasme haar hoofd keihard tegen mijn hoofd aan knalt , precies op de plek waar mijn paard dat op dezelfde manier een keer voor elkaar kreeg. Oh daar kan ik echt flink geïrriteerd van worden. Zelfs na 5 jaar blijft die plek zo gevoelig als de pest.

Merexa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 11:38

Een lekke fietsband onderweg naar mijn werk, in de regen. Ik kon dus bijna 4km lopen en was bijna een uur te laat.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 12:36

[***] schreef:
Er werd net op de deur geklopt, echt niet dat ik midden in de nacht de deur open doe ;(

Eigenlijk vind ik dit vrij normaal dat je deur niet open doet. Zou ik ook niet doen gauw.

Ik heb trouwens wel een raampje zitten, maar die zit voor mij te hoog. :')

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 12:55

Mijn ex die me appt :+ of meneer zijn trui opeens nog terug krijgt
Heeeel toevallig zei ik dat maar uh ja ik heb meerdere dingen van hem :') dus hij zegt het gewoon omdat die me of wilt zien of spreken

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 12:57

fotolijstje schreef:
Heeeel toevallig zei ik dat maar uh ja ik heb meerdere dingen van hem :') dus hij zegt het gewoon omdat die me of wilt zien of spreken

Ja, of hij zegt t omdat ie zijn spullen terug wil.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 13:00

Stop je zijn spullen in een doos en zet ze tegen de voordeur en appt het staat klaar.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 13:31

Merexa schreef:
Een lekke fietsband onderweg naar mijn werk, in de regen. Ik kon dus bijna 4km lopen en was bijna een uur te laat.

Dit is by far echt gewoon zuur en het voorbeeld van terecht geïrriteerd zijn :Y) hopelijk wel een beetje opgedroogd?

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 13:32

fotolijstje schreef:

Ik zou mijn trui ook terugvragen als het uit is en je hem had geleend :+ daarna is het :evaw: hoeft niet een excuus om jou te zien zijn

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 13:36

Aan de GGD.. probeer een teatafspraak te maken maar nergens is er de mogelijkheid om te testen later dan 15:30. Ik heb geen rijbewijs dus kan niet zelf rijden, mijn vriend werkt tot 16:30.. En de dichtstbijzijnde testrraat is dik 7 km fietsen, lekker als ik me beroerd voel, gaan we dus niet doen.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 13:43

Jessica_1998 schreef:
Aan de GGD.. probeer een teatafspraak te maken maar nergens is er de mogelijkheid om te testen later dan 15:30. Ik heb geen rijbewijs dus kan niet zelf rijden, mijn vriend werkt tot 16:30.. En de dichtstbijzijnde testrraat is dik 7 km fietsen, lekker als ik me beroerd voel, gaan we dus niet doen.

Ja echt he... hier ook zo. Ik kan zelf niet rijden (of fietsen) omdat ik maar 1 arm kan gebruiken, daarnaast ben ik sinds het weekend zodanig kortademig dat ik ook met lopen na pakweg 30 meter al buiten adem ben en naar adem snak (en dat is een corona symptoom, je zou denken dat ze daar rekening mee zouden houden maar hé!) en ze hebben de lokale testlokatie hier gesloten! dus ik moet dus ook vervoer regelen en potentieel iemand anders die voor mij met de auto kan rijden besmetten om er te kunnen komen :roll: Drama ook om er tussen te komen, ben een tijd bezig geweest voordat ik überhaupt terecht kon voor een test. Ik vind het echt bar slecht geregeld :o

Merexa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 13:45

Rennie89 schreef:
Merexa schreef:

Dit is by far echt gewoon zuur en het voorbeeld van terecht geïrriteerd zijn :Y) hopelijk wel een beetje opgedroogd?

Jahoor! En ik heb gelijk een kop koffie gepakt. Gelukkig heb ik een fietsenmaker bij mijn werk zitten waar ik hem heen heb gebracht.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 13:47

Ben je niet ook zeiknat geworden merexa na zo lang lopen in de regen? wat vies man :knuffel:

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 13:53

Telpeva schreef:
Jessica_1998 schreef:

Ja echt he... hier ook zo. Ik kan zelf niet rijden (of fietsen) omdat ik maar 1 arm kan gebruiken, daarnaast ben ik sinds het weekend zodanig kortademig dat ik ook met lopen na pakweg 30 meter al buiten adem ben en naar adem snak (en dat is een corona symptoom, je zou denken dat ze daar rekening mee zouden houden maar hé!) en ze hebben de lokale testlokatie hier gesloten! dus ik moet dus ook vervoer regelen en potentieel iemand anders die voor mij met de auto kan rijden besmetten om er te kunnen komen :roll: Drama ook om er tussen te komen, ben een tijd bezig geweest voordat ik überhaupt terecht kon voor een test. Ik vind het echt bar slecht geregeld :o

Hier zei die man aan de telefoon dat ook, kan je niet iemand regelen die je kan brengen, dus ik zeg ook, de enige aan wie ik dat kan vragen is zwaar risico patiënt & als die corona krijgt is het gewoon klaar. Dat ga ik toch niet doen.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 13:54

Heel veel bij Bol besteld, bewust bij dezelfde verkoper. Wordt alles alsnog apart verzonden.. ik krijg straks 20 mini pakketjes? :=

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 13:59

Zometeen eens kijken welke bikini ik in mijn huis aan ga doen. :+

Afbeelding

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 14:04

heb bah, das ook niet fijn.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 14:05

PostNL... Gisteren zouden ze het pakketje van m'n man brengen maar werd gewijzigd naar vandaag, vandaag zou ook mijn pakket komen. Was net 5 minuten thuis van het werken en ze stonden op de stoep, ja ik heb 2 pakketjes maar kan die andere niet vinden, wat was het? Dus ik zeg bol.com, gaat ze weer zoeken maar kan m niet vinden, die ligt bij een stapel voor een ander dorp met dezelfde straatnaam.. Ze kwam over een paar uur terug. Moet ik al die tijd thuis wachten, vind het anders zo banketstaaf voor m'n man.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 14:06

DuoPenotti schreef:
heb bah, das ook niet fijn.

Ga spontaan uit de kleren.

Note: normaal laat ik mijn raam open maar ging om 7:30 weg en toen leek het regenachtig en dan regent het naar binnen. :=

Merexa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 14:07

Telpeva schreef:
Ben je niet ook zeiknat geworden merexa na zo lang lopen in de regen? wat vies man :knuffel:

De bui kwam nogal onverwacht omdat ik met een zonnetje van huis ging, maar gelukkig had ik een goede waterdichte winterjas aan. Ook had ik een regenbroek in de fietstas, maar die is ook toe aan vervanging. Het regende zo hard dat het er hier en daar een beetje doorheen ging, maar dat is wel opgedroogd :D
Mijn nette schoenen zijn niet helemaal waterdicht helaas, maar die heb ik onder mijn bureau uit gedaan :o Het was vooral de combinatie met de frisse wind dat het niet prettig maakte, maar ik ben gelukkig wel wat gewend. Ik fiets dagelijks naar mijn werk 11km van mijn huis, dus ik ben gelukkig wel een beetje gewend. Gelukkig was ik al over de helft.

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 14:22

zon, echt waar?
Hier al de hele dag grijs en soms regen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 14:47

Ik ben stikzenuwachtig omdat ik als gastspreker ben gevraagd en ik heb de neiging om alles af te blazen maar daar krijg ik spijt van :+