Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marcella schreef:Ja misschien wel, maar moet ik dan risico nemen om corona op te lopen, want vermoed dat het dan ook niet goed afloop. Ach kan ik wel begraven worden met mooie tanden heb je veel aan.![]()
Marcella schreef:Tja kom al zo min mogelijk in de winkel, want niemand hou afstand. Enige plek waar ik iedere dag (bijna) kom is de moestuin mijn eigen stekje. Huisarts ben ik nu even 2x geweest (alleen longfunctie) en 1x fysio omdat het echt niet meer ging en moet eigenlijk weer naar de fysio.
Medicijnen geef ik gewoon telefoontje en kan het dezelfde dag of dag erna ophalen.
Tandarts kom ik alleen als ontsteking niet meer te harden is.
MyWishMax schreef:Kookaburra schreef:Kaakchirurg zou ik wel aandurven!
Nou dat niet, maar dat heeft niks met corona te maken en alles met mijn angst
saskiaojan schreef:MarcoBorsato schreef:Zelden een glas zo halfleeg gezien als bij jou.
+1
Ik lees meer mee dan dat ik post in dit topic, ik erger me niet zo snel ergens aan, maar ik verbaas me echt hoe sommige echt elk wissewasje aangrijpen om ergens een ergernis over te hebben.... Is het leven dan echt zo zwaar?
Moestuin schreef:Begonnen met een nieuwe poging tot 3 maal per week te joggen. Ben ik vergeten stretchen na het lopen. Een plank komt nog soepeler overeind dan ik momenteel