Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cer schreef:Ach, zweden is gewoon open toch?
Ik las tot mijn verbazing op mn tijdlijn een verslag van iemand die heerlijk in zweden aan het genieten was, want zo lekker rustig..
Nou, daar is op zich niks mis mee, maar als je dan een poos geleden zo vol was van de gezondheid van de aarde en dat mensen VEELs te veel vliegen en zich luxe permiteren, dan denk ik bij het lezen van een verslag 'jij bent echt niet met de auto gegaan, joh'.. Dus iedereen moet rekening houden met elkaar en de aarde, als jij maar lekker op vakantie kan![]()
Dus misschien gaan wij ook wel naar Zweden, ziet er wel uit als een prachtig land
Neonlight schreef:Je weet niet wat ze nog aan cargo hebben op zo'n vlucht, zowel heen als terug.
Cer schreef:Ach, zweden is gewoon open toch?
Ik las tot mijn verbazing op mn tijdlijn een verslag van iemand die heerlijk in zweden aan het genieten was, want zo lekker rustig..
Nou, daar is op zich niks mis mee, maar als je dan een poos geleden zo vol was van de gezondheid van de aarde en dat mensen VEELs te veel vliegen en zich luxe permiteren, dan denk ik bij het lezen van een verslag 'jij bent echt niet met de auto gegaan, joh'.. Dus iedereen moet rekening houden met elkaar en de aarde, als jij maar lekker op vakantie kan![]()
Dus misschien gaan wij ook wel naar Zweden, ziet er wel uit als een prachtig land
Loretta schreef:Is het dan zo moeilijk voor veel mensen om zich thuis te vermaken?
Loretta schreef:Is het dan zo moeilijk voor veel mensen om zich thuis te vermaken?
Electra63 schreef:Loretta schreef:Is het dan zo moeilijk voor veel mensen om zich thuis te vermaken?
Dat is niet moeilijk, ik ben dit jaar ook thuis gebleven tijdens mijn vakantie.
Maar ik hou van vakantie in het buitenland:
Ik hou van de zon, de zee en het strand, dus dat gaat hier nu niet.
Ik hou van terrasje pakken en uit eten gaan, dat kan hier nu ook niet.
Ik knap lichamelijk op, in met name zonnige/warme landen.
Ik heb een heel druk jaar achter de rug met o.a. een verhuizing, ik wil gewoon lekker ff weg van al het klussen/opruimen enz.
Geen huishouden, geen boodschappen doen, dat gaat allemaal gewoon door, ook als je vakantie hebt en je thuis blijft.
Ik heb familie en vrienden in het buitenland, die wil ik ook graag zien.
Maar ook heb ik 2 vouchers voor reeds betaalde, geannuleerde vakanties en die zijn maar een jaar geldig. Inmiddels zijn wij een half jaar verder en gaat de tijd uiteindelijk toch dringen, anders ben ik een paar duizend euro kwijt.
Loretta schreef:Ik had ook wel ergens heen gewild om eerlijk te zijn. Maar ik kan zelf ook wel goed zonder vakantie. Ik heb heel veel paard gereden en thuis heb ik genoeg om handen. Ikzelf ga pas weer eropuit als alles een beetje veillig is.Voor mij is vakantie geen levensbehoefte.
purny schreef:Loretta schreef:Ik had ook wel ergens heen gewild om eerlijk te zijn. Maar ik kan zelf ook wel goed zonder vakantie. Ik heb heel veel paard gereden en thuis heb ik genoeg om handen. Ikzelf ga pas weer eropuit als alles een beetje veillig is.Voor mij is vakantie geen levensbehoefte.
Voor mij ook niet, maar ik heb geen paard waar ik mee bezig kan zijn. Dus ik vind het wel fijn om eens ergens anders op te richten
Fitzroy schreef:Ik ben ook wel een vakantieganger en nu met thuiswerken al helemaal. Je ziet niets meer behalve je eigen huis. Ik ben blij dat ik nog in totaal een week naar Duitsland ben geweest, toch even wat anders.
Ik heb ook nog een voucher liggen maar die ga ik echt wel terugvragen.
purny schreef:Ik wil ook graag weer eens erop uit. Andere omgeving, culturen, eten noem maar op.
En dat gevoel heb ik niet met Nederland.