Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ponylove22 schreef:Suzanne F. schreef:Ponylove, ga jij eens even lekker je pony stable in. Jouw posts zijn het niet eens waard om op te reageren.
Ik ben al bij men pony s geweest
Leuk he veilig achter een schermpje typpen je kan niet iemand persoonlijkheid via een scherm bepalen.En ik mag ook mee typen
Corna is niet besmettelijk die regels hebben geen zin
Ponylove22 schreef:Kinke schreef:ik had ook al een vraag gesteld hierover. Kenmerkend van dit soort accounts is dat je nooit een onderbouwd antwoord krijgt
Heb al de antworden gegeven maar mij zie je niet terug in dit topci
moonfish13 schreef:Ponylove, ga alsjeblieft iets aan je Nederlands doen, dit is écht om te huilen.
Cojona was voor de fun, gemotherapie ook?
Het is chemotherapie.
Verder is het top om te weten dat ik een stom virusje gehad heb begin mei.
Ik heb nog steeds mijn oude zuurstoflevel niet terug en heb nu permanent astmapuffers.
En nee ik hoefde niet opgenomen te worden ik was een milde klant voor Cojona om het in jou termen te houden.
Maar goed om te weten dat het allemaal onzin is, dat scheelt écht enorm!
Mijn huisarts hoorde vrijdag dat ik sinds dat avontuur dus van airco’s en erge emotionele stress, en weersveranderingen benauwd wordt.
Toen keek ze echt van ja die ken ik helaas.
Dat heb ik van alle verkoudheidjes en virusjes in mijn leven nooit gehad kan ik je vertellen.
Ponylove22 schreef:Kinke schreef:ik had ook al een vraag gesteld hierover. Kenmerkend van dit soort accounts is dat je nooit een onderbouwd antwoord krijgt
Heb al de antworden gegeven maar mij zie je niet terug in dit topci
rien10 schreef:bigone schreef:Wanneer ponylove niet haar best doet om expres met schrijffouten te gooien kan ze behoorlijk Nederlands . Heb ook getemd, zal wel een schaduwaccount zijn om de boel eens flink op te naaien.
Jij mag 3 x raden van wie dan.
Ponylove22 schreef:Cookies schreef:Gewoon negeren, trollen vinden het heerlijk als er over hun gesproken wordt. Ze blijven provoceren om aandacht te krijgen. Gewoon laten gaan.
Sterkte met je moeder Purny.
Nogmaals ik ben geen trol