Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SusanH schreef:Toch snap ik wel dat NL niet mee wil werken aan eurobonds. In Zondag met Lubach wordt het heel duidelijk uitgelegd.
SusanH schreef:Toch snap ik wel dat NL niet mee wil werken aan eurobonds. In Zondag met Lubach wordt het heel duidelijk uitgelegd.
bigone schreef:Nederland en meerdere noord Europese landen hebben e afgelopen jaren door bezuinigingen, echt niet alleen op de zorg, hun begroting op orde gekregen en het begrotingstekort zwaar naar beneden kunnen brengen. Ten koste van eigen burgers.
Berdien schreef:Die vraag heb ik niet gehoord? Alleen dat ze vragen of het nu idd te vroeg is om te speculeren over het moment van afschalen van de maatregelen.
karuna schreef:Ja op zich wel, maar je privacy kwa verplaatsing is wel weg. Krijg er meteen een big brother is watching you bij. En google die je locatie gaat opslaan? Ik sta er dubbel in dus
friezenfan2 schreef:Werkt zo'n app alleen is je je locatie aan hebt staan? want die ga ik niet zo maar aanzetten.
mariekeoo schreef:bigone schreef:Vind het idee van die apps heel goed!!
Ik ook! Ben benieuwd hoe ze het willen doen met privacy
_Cathalijne schreef:Ik denk dat HC een beetje wijst naar de niet al te sympathieke houding die Nederland er eerder op na hield (en nog steeds als het gaat omde corona/eurobonds) betreffende de financiele steun van de zuidelijke landen. Omdat in Nederland al die jaren bespaard is, o.a. op de zorg, geen geld wil geven aan zuidelijke landen waar de crisis 10x erger is, maar wel zelf aan moet kloppen bij Duitsland omdat we het niet meer aankunnen?
(lees dit is niet mijn mening, maar denk dat HC hier naar wijst? correct me if i'm wrong).
karuna schreef:Die heb ik dus altijd uitstaan. Deels om die reden deels ivm batterij. Alleen als ik verdwaald ben in het bos gaat hij even aan om de weg terug te vinden.