In een werkcollege ook.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KarenQ schreef:Ik zou bedenken wat nu de voordelen zijn van je bulletjournal.
Je geeft al aan, je hoofd leegmaken als je bezig bent. Zou je dat ook hebben met een gewone agenda? Maak je veel gebruik van custom pagina's of toevoegingen zoals trackers?
Als het zo is dat je hoofd leeg raakt van het opschrijven van allerlei afspraken/taken omdat je het dan niet hoeft te onthouden, is een gewone agenda wel net zo handig.
Als je het proces van pagina's maken gewoon leuk vindt, zou ik het niet doen. Je kunt ook terug gaan naar een minimalistische bujo. Of je gewoon realiseren dat ook ben je niet zo creatief (volgens jouzelf!), je doet het maar mooi wel. Genoeg mensen die er niet aan durven beginnen. En je wordt vanzelf beter als je het maar oefent.
Benthhh schreef:Ik ben niet zo heel bekend met bullet journalling, omdat ik bij het zien van de foto's al denk: als ik hieraan begin, raak ik alleen maar gefrustreerd als de mijne niet zo Instagramwaardig is als die van iemand anders, en dat is natuurlijk niet het uitgangspunt.KarenQ schreef:Ik zou bedenken wat nu de voordelen zijn van je bulletjournal.
Je geeft al aan, je hoofd leegmaken als je bezig bent. Zou je dat ook hebben met een gewone agenda? Maak je veel gebruik van custom pagina's of toevoegingen zoals trackers?
Als het zo is dat je hoofd leeg raakt van het opschrijven van allerlei afspraken/taken omdat je het dan niet hoeft te onthouden, is een gewone agenda wel net zo handig.
Als je het proces van pagina's maken gewoon leuk vindt, zou ik het niet doen. Je kunt ook terug gaan naar een minimalistische bujo. Of je gewoon realiseren dat ook ben je niet zo creatief (volgens jouzelf!), je doet het maar mooi wel. Genoeg mensen die er niet aan durven beginnen. En je wordt vanzelf beter als je het maar oefent.
Wat een fijne post, dankjewel!
Ik vind vooral het zelf indelen van de agenda en overige schrijfruimte voor vanalles heel fijn, dus ik denk dat ik het meer gewoon aan hou![]()
Heb mijn nieuwe inderdaad zo minimalistisch mogelijk gehouden, kijken hoe dat me gaat bevallen.
__Sannne schreef:Lestrange01 schreef:Ik ben dus net de game "planet zoo" tegen gekomen en nu wil ik hem gelijk kopen maar ik moet mezelf tegen houden.
Als iemand de game kent en zijn of haar mening wil delen: graag
DOEN. Hij is echt geweldig.
@iedereen die commentaar heeft op mijn pakketje ergenis: ik had er toch bij gezet dat het een first world verwend nest problem is? Ik snap zelf ook wel dat die bezorgers het niet expres doen, sterker nog, ik ga er vanuit dat het zo lang duurt door Zalando en niet door de bezorgdienst aangezien ik normaal gesproken pakketten wel sneller krijg. Maar damn guys, laat me gewoon even klagen joh.