Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 16:04

Mijn docent die dingen deelt die hij met zijn ex-vriendin in de dierentuin heeft gedaan, "intieme dingen"... TMI kerel.

In een werkcollege ook. :Y)

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-20 16:23

__Sannne schreef:
Die verschrikkelijke reclame van ABN Amro over beeldbankieren. "Ik wil kleedgeld pleeeeeease." dom kind.

Sowieso die reclames van ABN :+

Foaly

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 16:26

Sowieso reclames :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 16:47

Ik heb mij wel weer genoeg geërgerd vandaag en de dag is nog niet voorbij;

Begon al vannacht dat ik opeens een vervelende steek in mijn hoofd voelde. Even wat oefeningen gedaan en ik voelde gelijk weer een oude blessure in mijn rechterschouder pijn doen en mijn nek voelde heel erg gespannen. Was het al bijna half 3 en nog geen oog dichtgedaan. Ook omdat ik honger had maar niet uit bed wou omdat ik dan weer klaar wakker zou zijn.

Gevolg beroerd vanmorgen en heel erg gespannen. Ik denk dan direct weer dat ik ziek ga worden. Paracetamol erin en toch maar proberen wat met mijn paardje te gaan doen. Heeft gelukkig geholpen.

2de ergernis dat mijn paardje haar hoeven van ellende uit elkaar vallen maar ze te kort zijn om er wat af te halen ( te kort wordt ze heel gevoelig door en kan ze niet meer lopen). Weet niet wat de vorige hoefsmid heeft gedaan maar als ik naar de stand van haar voorste hoef kijk lijkt mij het niet helemaal goed. Nu ben ik op zoek naar een andere omdat mijn huidige smid zichzelf niet kan gedragen online tegen mijn stalgenoten en ik geen zin heb om haar dan nog te laten komen. Kans is dan groot dat er een keer een fikse ruzie ontstaat. En ze zet ook stalgenoten tegen elkaar op. Erg slechte reclame maar vond haar wel aardig overkomen dus best jammer.

3de ergernis een man die voorbij komt fietsen alle ruimte heeft iets mompelt en daarna op de grond spuugt doe even normaal vieze vent. Gaat mijn irritatie direct weer omhoog.

En de laatste boodschappen doen... Ik wil vaak even snel maar dat kan nu natuurlijk niet. Op zich prima maar volgens mij winkelt meer als de helft niet gericht en blijven ze 10 minuten naar een vak staren. En dat je constant moet nadenken waar je gaat staan en of er mensen aankomen.

Zucht en dan moet ik straks nog van 18:30 tot 22:00 naar stage voor een gesprek en om nog te werken. Wordt feest

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 17:05

Dat mijn vermaak me geïrriteerd maakt. r/tokkiefeesboek 8)7 |(

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 17:38

Mijn moeder, ons paard is zeer waarschijnlijk hoefbevangen, maar ze wilt niet dat de dierenarts komt, eerst even aankijken...
Uiteraard ga ik gewoon de dierenarts bellen

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 17:49

De onvriendelijke wiki foto van vandaag

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 18:04

Weatherconfused mensen met dikke kleding, jas etc rondlopen buiten en als gevolg echt mega naar zweet meuren

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 18:05

Dat ik niet op het rooster sta omdat ik stagiaire ben, maar ik daardoor dus ook niet op de lijst sta om af en toe weer naar kantoor te mogen -O-. Manager maar even gemaild, is nog maar 1 maand dus hoop dat ik nog een aantal keer een paar collega's f2f kan zien.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 18:09

Mijn broertje die met veeeel te veel geluiden eet en drinkt....

angrywolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 18:33

Aan mensen die het een goed idee vinden om even 500 Griekse probleemkoters hier naartoe te halen "want ze zijn zo zielig" Heb de bende wat jeugdzorg moet heten helaas van dichtbij mee mogen maken, Al deze koters gaan opvanggezinnen nodig hebben, Er is nu al een gillend tekort van die gezinnen, Jochie op mn werk was nog geen 12 jaar, Arme kind had al 30! verschillende tehuizen/gezinnen gehad, En dan willen ze even 500! Griekse koters hier naartoe halen, Waar moeten de Nederlandse kindjes die hulp nodig hebben dan naartoe? Niet naar naar een opvang gezin, Want die zitten dan al vol met zielige Griekse immigrantjes, Sorry maar word dr echt pisnijdig om.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 19:17

Schoonfamilie ^)

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 19:26

KarenQ schreef:
Ik zou bedenken wat nu de voordelen zijn van je bulletjournal.
Je geeft al aan, je hoofd leegmaken als je bezig bent. Zou je dat ook hebben met een gewone agenda? Maak je veel gebruik van custom pagina's of toevoegingen zoals trackers?

Als het zo is dat je hoofd leeg raakt van het opschrijven van allerlei afspraken/taken omdat je het dan niet hoeft te onthouden, is een gewone agenda wel net zo handig.

Als je het proces van pagina's maken gewoon leuk vindt, zou ik het niet doen. Je kunt ook terug gaan naar een minimalistische bujo. Of je gewoon realiseren dat ook ben je niet zo creatief (volgens jouzelf!), je doet het maar mooi wel. Genoeg mensen die er niet aan durven beginnen. En je wordt vanzelf beter als je het maar oefent.

Wat een fijne post, dankjewel!
Ik vind vooral het zelf indelen van de agenda en overige schrijfruimte voor vanalles heel fijn, dus ik denk dat ik het meer gewoon aan hou :j
Heb mijn nieuwe inderdaad zo minimalistisch mogelijk gehouden, kijken hoe dat me gaat bevallen.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 19:43

De Audible bibliotheek die een storing geeft als ik m'n boeken wil bekijken. Meer mensen die hier last van hebben? -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 20:02

Benthhh schreef:
KarenQ schreef:
Ik zou bedenken wat nu de voordelen zijn van je bulletjournal.
Je geeft al aan, je hoofd leegmaken als je bezig bent. Zou je dat ook hebben met een gewone agenda? Maak je veel gebruik van custom pagina's of toevoegingen zoals trackers?

Als het zo is dat je hoofd leeg raakt van het opschrijven van allerlei afspraken/taken omdat je het dan niet hoeft te onthouden, is een gewone agenda wel net zo handig.

Als je het proces van pagina's maken gewoon leuk vindt, zou ik het niet doen. Je kunt ook terug gaan naar een minimalistische bujo. Of je gewoon realiseren dat ook ben je niet zo creatief (volgens jouzelf!), je doet het maar mooi wel. Genoeg mensen die er niet aan durven beginnen. En je wordt vanzelf beter als je het maar oefent.

Wat een fijne post, dankjewel!
Ik vind vooral het zelf indelen van de agenda en overige schrijfruimte voor vanalles heel fijn, dus ik denk dat ik het meer gewoon aan hou :j
Heb mijn nieuwe inderdaad zo minimalistisch mogelijk gehouden, kijken hoe dat me gaat bevallen.
Ik ben niet zo heel bekend met bullet journalling, omdat ik bij het zien van de foto's al denk: als ik hieraan begin, raak ik alleen maar gefrustreerd als de mijne niet zo Instagramwaardig is als die van iemand anders, en dat is natuurlijk niet het uitgangspunt. :) Ik denk dat in jouw geval een stukje soort-van mindfulness wel kan helpen, dat je jezelf af en toe even blijft afvragen waarom je dat ding eigenlijk hebt: om je hoofd leeg te maken? Dan hoeft er dus niets van creativiteit in te zitten als dat je frustraties oplevert, want dan schiet het zijn doel voorbij, en is een minimalistische aanpak waarschijnlijk een betere optie voor je.

M'n andere schouder begint nu pijn te doen, en ik heb al de hele dag knallende koppijn. :') Heb het idee dat er een hoop stress z'n weg naar buiten aan het vinden is momenteel, want ik loop ook om niks de halve dag te janken, maar ik voel me wel mentaal een stuk beter en helderder, en ik kan ook mogelijk part-time weer even terecht op een renstal tot augustus, net over de grens met Wales. :)

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 20:30

Dat mijn zoon veel te laat werd terug gebracht en dat dat pas werd gemeld nadat hij al een kwartier thuis had moeten zijn. Terwijl ze dus daarvoor ook al wisten dat de bus er niet op tijd zou zijn.
En dat diezelfde bus, dus een plastic afdekflap tussen de bestuurder en de kinderen achterin heeft zitten, maar geen ventilatie meer, dus mijn kind kwam gewoon bezweet die bus uit.

En ik heb een mail gekregen met een bedrag maar ik kom met narekenen op een ander bedrag en baal nu dat ik er niet meteen achteraan kan en tot morgen moet wachten.

Misty444

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 20:30

Dat ik vandaag heerlijk in een brandnetel veld (met korte kleren aan) ben gaan liggen... :+

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 20:34

Korte kleren aan.Dat zeiden de kinderen ook altijd.Heb je veel jeuk?

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 20:48

Mijn dierenarts die dik 2 uur te laat op de afspraak kwam doordat er een communicatiefoutje was 8)7
Daardoor kon ik het postkantoor niet halen waar ik met mijn goede gedrag 3 pakketjes puzzels zou moeten gaan verzenden wat ik aan bokkers had beloofd _-:( vergeef me

Oja en mijn schoenen zijn geleverd bin buren 2 deuren verderop maar raad eens wie er nu niet thuis zijn :+

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 22:04

Dat ik zenuwachtig ben omdat mijn paarden aan huis komen te staan. :=
Jaren van gedroomd en nu is het zover! **\O/**

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 22:12

Nieuw studentenhuis als achterburen. Die hoeven nu natuurlijk allemaal niet naar school en zitten dus regelmatig tot 's avonds laat achter in de tuin te pimpelen met z'n allen. En naarmate de tijd verstrijkt en de drank vloeit, gaat het geluid (van zowel de heren als de muziek) steeds harder.

Ik durf er alleen niet in mijn eentje opaf te gaan en ik heb verder geen contact met de mensen die daarnaast wonen.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 22:28

__Sannne schreef:
Lestrange01 schreef:
Ik ben dus net de game "planet zoo" tegen gekomen en nu wil ik hem gelijk kopen maar ik moet mezelf tegen houden.

Als iemand de game kent en zijn of haar mening wil delen: graag :D

DOEN. Hij is echt geweldig.

@iedereen die commentaar heeft op mijn pakketje ergenis: ik had er toch bij gezet dat het een first world verwend nest problem is? Ik snap zelf ook wel dat die bezorgers het niet expres doen, sterker nog, ik ga er vanuit dat het zo lang duurt door Zalando en niet door de bezorgdienst aangezien ik normaal gesproken pakketten wel sneller krijg. Maar damn guys, laat me gewoon even klagen joh.

Gekocht *\%/*

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 22:41

Alles is even verschrikkelijk ruk. Vriend in een lastog parket, ik in een lastig parket. Veel familie zorgen oo dit moment. Ik wil graag aan mezelf werken maar ik kan de motivatie niet opbrengen om uit te zoeken of het überhaupt financieel mogelijk is op dit moment.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 22:45

Spanningshoofdpijn is welgeteld 1 dag weg geweest. Thanks egoïstische buuf!

Oh en dat ik ontslag wil gaan nemen in de proeftijd van een bijbaantje :+. Voelt erg suf en ben daar niet zo goed in.

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 22:50

Myfairytale schreef:
Dat ik zenuwachtig ben omdat mijn paarden aan huis komen te staan. :=
Jaren van gedroomd en nu is het zover! **\O/**

Geniet er maar heel veel van <3