fjordjes schreef:En daarna dansjes en drankjes doen
En daarna naar huis, naar me hubbie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
elnienjo schreef:Daarom zou ik dus graag de landelijke rustdag op zondag weer zien terugkeren. Geen winkels open op die dag. Horeca houdt doorgaans ook 1 a 2 dagen de tent gesloten door de week, dat moet voor winkels ook gangbaar worden. En dat kan alleen door verboden om grote ketens hun voorsprong te ontnemen.
Sherivey schreef:Veel voor je klanten over willen hebben snap ik. Maar waar houdt het op?
Ik werk zelf in een winkel. We zijn tot 20u open. Op zondag tot 19u.
En nog zijn er mensen die op het laatste moment (5 minuten voor sluiten) komen winkelen en daar niet genoeg tijd voor hebben.
En dan nog beledigd ook, wanneer verzocht wordt de aankopen af te ronden omdat de winkel gaat sluiten.
elnienjo schreef:Daarom zou ik dus graag de landelijke rustdag op zondag weer zien terugkeren. Geen winkels open op die dag. Horeca houdt doorgaans ook 1 a 2 dagen de tent gesloten door de week, dat moet voor winkels ook gangbaar worden. En dat kan alleen door verboden om grote ketens hun voorsprong te ontnemen.
purny schreef:Sherivey schreef:Veel voor je klanten over willen hebben snap ik. Maar waar houdt het op?
Ik werk zelf in een winkel. We zijn tot 20u open. Op zondag tot 19u.
En nog zijn er mensen die op het laatste moment (5 minuten voor sluiten) komen winkelen en daar niet genoeg tijd voor hebben.
En dan nog beledigd ook, wanneer verzocht wordt de aankopen af te ronden omdat de winkel gaat sluiten.
Aan de andere kant. Als een winkel tot 8 uur open is, verwacht ik er ook dat ik tot 8 uur terecht kan.
Maar ik snap hoe irritant het is als mensen na 20.15 nog aan het winkelen zijn.
Sherivey schreef:rien10 schreef:Linked in is Facebook voor grote mensen geworden.
Ik open Linked In weer eens, maar wow, idd