Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 15:12

Fireheart schreef:
LukieBradley schreef:
Gewoon werken denk :') echt de mentaliteit va. Tegenwoordig ~~}>
-

Ja, ze gaan het zelf maar oplossen of gewoon werken _-:(

Wij hebben de regel maand van tevoren vrij vragen = Je leidinggevende regelt vervanging, anders moet je het zelf regelen en is het dus jou probleem als je niet kan :') Ik zou ook gewoon zo'n regel instellen haha.

98xsophiex98

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 15:38

Dat ik 2 tentamens heb gehad, en 2 onvoldoendes.
Nu geen motivatie meer om tentamen 3 te leren omdat het toch wel weer een onvoldoende zal worden.

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 15:58

Dat mn dochter het interessant vond om in der poepluier te gaan graven. Resultaat een peuter die der handen onder de strond had zitten en doodleuk op me af kwam lopen met de mededeling: Kijk mamma, POEP! -O- -O- -O-

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 16:10

Kairos schreef:
Wij hebben de regel maand van tevoren vrij vragen = Je leidinggevende regelt vervanging, anders moet je het zelf regelen en is het dus jou probleem als je niet kan :') Ik zou ook gewoon zo'n regel instellen haha.

Dat is hier ook de regel :j beschikbaarheid instellen wbt schooluren en minimaal 3 weken van te voren vrijvragen als je bijvoorbeeld op vakantie of naar een concert gaat :j

Maar alsnog appen mensen me met: ‘ik kan dan helemaal niet!’

Ik ga het niet voor ze oplossen, maar irritant is het wel :')

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 16:38

Boompje1985 schreef:
Dat mn dochter het interessant vond om in der poepluier te gaan graven. Resultaat een peuter die der handen onder de strond had zitten en doodleuk op me af kwam lopen met de mededeling: Kijk mamma, POEP! -O- -O- -O-

_/-\o_ :') _O-

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 16:40

Katten die gewoon echt niet van het aanrecht kunnen blijven en zo dus vanochtend een bord gesneuveld is. :(

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 16:56

Boompje1985 schreef:

Als mijn eierstokken al niet verschrompeld waren, zijn ze dat nu wel. Mijn hemel wat vies.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 16:59

__Sannne schreef:
Boompje1985 schreef:

Als mijn eierstokken al niet verschrompeld waren, zijn ze dat nu wel. Mijn hemel wat vies.

_O-

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 17:07

__Sannne schreef:
Boompje1985 schreef:

Ach, dieren zijn soms niet anders.

Mijn 4 maanden oude pup besloot gister tijdens de wandeling op de hei door diarree van een andere hond te rollen met kop, borst en tuigje.
Dat was ook erg leuk om schoon te maken - not -O- Mocht ook meteen de vuurdoop doen met haar douchen in m'n up - was haar eerste keer, lol.

Questquedit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 17:19

Fireheart schreef:
Kairos schreef:

Dat is hier ook de regel :j beschikbaarheid instellen wbt schooluren en minimaal 3 weken van te voren vrijvragen als je bijvoorbeeld op vakantie of naar een concert gaat :j

Maar alsnog appen mensen me met: ‘ik kan dan helemaal niet!’

Ik ga het niet voor ze oplossen, maar irritant is het wel :')

Hoeveel weken van te voren hebben jullie het rooster dan online staan?

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 17:25

Morgen is weer eens een feestdag in duitsland.
Dus na de feestdag kunnen de boeren nooit van zijn levensdagen meer voer bestellen.
#wordweerlaatvandaag

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 17:59

_Cassidy schreef:
Hoeveel weken van te voren hebben jullie het rooster dan online staan?

3 weken, soms 2.5.
Alle tijd dus om vrij te vragen, maar helaas :')

Edit: en bij ons kan je dus pas geen vrij meer vragen zodra het rooster online staat

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 18:51

Ugh mensen zonder verlichting op hun fiets. En dan specifiek mensen die een kind achterop hebben of kind naast zich die óók geen verlichting heeft. Arghhhhhhhh

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 19:22

Dat ik door tentamenstress echt een bejaarde ben geworden. Mijn rug zit helemaal vast, ik heb hoofdpijn en ben constant moe. Help. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 19:27

Als ge 90% niet lust, doe dan ook niet mee aan Komen Eten. 8)7

Asvinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 19:54

Dat mijn zusje zo idioot hard vab stapel loopt en alles tegenwoordig om dr partner draait. 'Ja maar partner vindt dat niet mooi of dat moet ik met mijn partner overleggen'. Hoop toch dat ze snel doorkrijgt dat haar leven nogal voor haar bepaald wordt zo.

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 23:22

Doorgestuurd worden door de huisarts naar de seh. Daar zeggen ze dat mijn internist het maar moet uitzoeken. Wel nieuwe medicijnen meegekregen, maar als het niet werkt de interne geneeskunde bellen.
Fijn als je al weken geen eten binnen kan houden, vreselijk beroerd voelt en steeds hypo’s hebt.. ik weet het ook niet meer. Volgende week eindelijk naar de internist.
Nog paar dagen uit zien te houden -O-

smit_ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 02:53

Dat ik mn vinger vergat weg te halen tijdens tuindeuren dicht doen.....en twijfel of hij wel heel gebleven is |o

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 04:46

Dat ik oud word |o
Maar hakken kan ik beter dan duitsers ~~}> ~~}>

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 09:00

Nayomie schreef:
Ugh mensen zonder verlichting op hun fiets. En dan specifiek mensen die een kind achterop hebben of kind naast zich die óók geen verlichting heeft. Arghhhhhhhh

En dan deze mensen met kind die keihard door rood knallen met kind op de fiets. Doe.normaal.

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 09:17

Dat ik zo in de knoop zit met mezelf dat ik gisteravond gewoon voor het eerst een paniekaanval kreeg. Gelukkig wel een kleintje, maar ik was blij dat m'n moeder erbij was :(

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 09:25

Flying_Angel schreef:
Nayomie schreef:

En dan deze mensen met kind die keihard door rood knallen met kind op de fiets. Doe.normaal.

Kwam hier laatst ook een moeder tegen met twee kinders die overduidelijk levensmoe was. Zonder op of om te kijken stak ze gewoon schuin een drukke straat over (lopend) en 1 vd kinderen had het niet gelijk door dus die rende er een paar seconden later achteraan, ook zonder uit te kijken. Verbaas me er nog steeds over dat daar geen ongelukken bij zijn gebeurd. Als je geen moeder wil zijn, maak dan geen kinderen. :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 09:32

__Sannne schreef:
Flying_Angel schreef:
Nayomie schreef:

Kwam hier laatst ook een moeder tegen met twee kinders die overduidelijk levensmoe was. Zonder op of om te kijken stak ze gewoon schuin een drukke straat over (lopend) en 1 vd kinderen had het niet gelijk door dus die rende er een paar seconden later achteraan, ook zonder uit te kijken. Verbaas me er nog steeds over dat daar geen ongelukken bij zijn gebeurd. Als je geen moeder wil zijn, maak dan geen kinderen. :')

Nou inderdaad. :=
Laatst ook, een vrouw met kind achterop, reed over de stoep om vervolgens de weg op te gaan, onder het genot van een selfie foto of video. Mijn rijinstructeur was woest op die vrouw geworden. :=

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 09:34

Alles voor de likes. :))

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 09:36

Je zou soms echt denken dat het hebben van een kind en dit aan de buitenwereld laten zien soms belangrijker is dat de veiligheid en zorg van het kind.

Zo stond ik ook op het station, vrouw had kind mee, gaat kind knuffelen terwijl ze een brandende sigaret in haar hand naast zijn hoofd heeft.