Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:Word je daar blij van Cowboy?
Ik begreep sowieso het verhaal niet want ken de vrouw van Will Smith niet. Dus begreep het "grapje" ook niet.
Dus even het hele verhaal erbij.
En ik snap nu wel waarom hij idd boos werd.
https://www.ad.nl/show/will-smith-slaat ... ~a0f9d75e/
Annet_Dottie schreef:Huh maar even inhakend op het Will Smith verhaal. Het ene moment lacht hij nog, hij lijkt ook te lachen om de grap over z'n vrouw zoals het in beeld gebracht is en vervolgens stormt hij het podium op. Die overgang volg ik niet helemaal dat je eerst lacht en dan zo boos word. Ik snap overigens z'n boosheid wel maar dacht eerst ook even dat het ingestudeerd was ofzo.
poes schreef:Annet_Dottie schreef:Huh maar even inhakend op het Will Smith verhaal. Het ene moment lacht hij nog, hij lijkt ook te lachen om de grap over z'n vrouw zoals het in beeld gebracht is en vervolgens stormt hij het podium op. Die overgang volg ik niet helemaal dat je eerst lacht en dan zo boos word. Ik snap overigens z'n boosheid wel maar dacht eerst ook even dat het ingestudeerd was ofzo.
Mijn hersenen hebben soms ook een seconden nodig om iets te registreren. Of die vent is zo gewend om zijn gezicht in de plooi te houden. Of het was idd een act. Wie weet?
Annet_Dottie schreef:Huh maar even inhakend op het Will Smith verhaal. Het ene moment lacht hij nog, hij lijkt ook te lachen om de grap over z'n vrouw zoals het in beeld gebracht is en vervolgens stormt hij het podium op. Die overgang volg ik niet helemaal dat je eerst lacht en dan zo boos word. Ik snap overigens z'n boosheid wel maar dacht eerst ook even dat het ingestudeerd was ofzo.
poes schreef:Ik vind het heel dubbel. Ik vond de grap ook echt smakeloos maar iemand slaan is ook geen oplossing. Het verwondert me ook echt want will is ofwel een hele zachtaardige sympathieke man of hij werkt er iig heel hard aan om dat imago neer te zetten. Het moet een zéér gevoelige snaar geraakt hebben.
DuoPenotti schreef:Ik denk idd dat hij eerst de link moest maken hoe de grap bedoeld was.
En dan pas echt beseft wat hij nu bedoelde.
Idd het gezicht van zijn vrouw dan ook ziet.
Dan laat hij het er in eerste instantie bij, maar toen nog de opmerking van de goede grap de bekende druppel was.