Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 18:43

Hier kwamen de kriebels op date 3.. toen die bij mij thuis kwam koken en dat ook goed bleek te kunnen :+

Daarvoor vond ik m ook leuk, maar nog zonder de echte kriebels..

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 20:18

Ik vind het lastig met mijn date van maandag. Ik denk dat we toch teveel verschillen. Hij vond mij niet enthousiast genoeg blijkbaar, ik kan dat niet. Ik ben liever een beetje voorzichtig en niet meteen van hardvan stapel lopen. En blijkbaar wil hij wel dat ik dat doe. Maar dat ben ik niet/wil ik niet zijn.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 21:01

Olympia schreef:
Ik vind het lastig met mijn date van maandag. Ik denk dat we toch teveel verschillen. Hij vond mij niet enthousiast genoeg blijkbaar, ik kan dat niet. Ik ben liever een beetje voorzichtig en niet meteen van hardvan stapel lopen. En blijkbaar wil hij wel dat ik dat doe. Maar dat ben ik niet/wil ik niet zijn.

Heb je dat ook aangegeven?

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 21:06

Ja al voor we gingen daten. :)

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 22:06

Nou dan moet ie niet zeuren vind ik Olympia. :)

Date duurde maar iets van 2 uur maar was wel heel gezellig. Als ie nog een date wil vind ik dat prima, als ie niet wil, ook goed. Denk dat het qua reizen wel makkelijker is als ie niet wil. _O- Maar toch, ik heb me wel vermaakt, hij hopelijk ook, maar ja nu eerst m'n paranoïde hersentjes maar negeren.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 23:29

Hey, klinkt prima! Ook als ‘oefendate’ toch :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 23:42

Die date van 2 weken geleden kwam vanavond onverwachts langs, hadden toch beide een beetje te snel gereageerd op dat moment.. maar kweenie hoor, hij is echt apart.. mijn kat bijt, dat is een gegeven, ik heb er alles mee geprobeerd, maar hij blijft bijten. Ik waarschuw daar dus iedereen voor, hij kan namelijk ook echt hard bijten. Nou als mijn kat dat bij hem zou doen kreeg ie vliegles... nou toen heb ik gezegd dat hij hier dan nooit weer hoefde te komen. Weet niet zo goed wat ik ervan moet denken. Had zo wel meer verbale agressie dingetjes, niet naar mij, maar over anderen..

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 23:44

Obgeetje. Onderbuikgevoel. Ik houd daar niet van.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 23:58

Ik ga er ff een nachtje over slapen.. :+

_Lina

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 00:28

Ik kom ook even binnenvallen! Sinds een dag of 5 met iemand een match, en ik vond hem eigenlijk wel meteen leuk op de foto (heb ik zelden)
We hebben al een aantal gesprekjes gehad en hebben een aantal raakvlakken, dus ben benieuwd hoe het verder gaat.
Ik heb al even aangeven dat ik wel eens wou afspreken maar daar reageerde die niet echt verder op. Ik dacht al van oke, dit wordt niets.
Maar uiteindelijk bleek hij het gewoon druk te hebben, en hadden we daarna weer een leuk gesprek.
Soms heb ik wel het gevoel dat ik meer ‘praat’ zeg maar dan hij dat doet, of misschien beeld ik me dat in... Zo moeilijk om te weten hoe iemand van je denkt via chat soms... Word er soms gek van :')

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 01:46

Relaxed schreef:
Die date van 2 weken geleden kwam vanavond onverwachts langs, hadden toch beide een beetje te snel gereageerd op dat moment.. maar kweenie hoor, hij is echt apart.. mijn kat bijt, dat is een gegeven, ik heb er alles mee geprobeerd, maar hij blijft bijten. Ik waarschuw daar dus iedereen voor, hij kan namelijk ook echt hard bijten. Nou als mijn kat dat bij hem zou doen kreeg ie vliegles... nou toen heb ik gezegd dat hij hier dan nooit weer hoefde te komen. Weet niet zo goed wat ik ervan moet denken. Had zo wel meer verbale agressie dingetjes, niet naar mij, maar over anderen..

Ik weet wel wat ik daarvan moet denken.

:evaw:

Hoi _Lina! Gewoon zo snel mogelijk afspreken, dan weet je meer :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 08:04

Jullie hebben gelijk hoor, heb het hem al laten weten.. dat is toch ook weer niveauverschil denk ik. Hij werkt in een fabriek en vertelde dus dat ie een collega had bedreigd zijn tanden eruit te slaan :roll: is misschien daar heel normaal, maar ik vind het tokkie :n

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 08:16

Ow wauw als iemand bij mij zou komen vertellen dat die mijn kat vliegles zou geven zou ik hem vliegles geven :+

Ik zeg next! :D

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 08:32

Echt he
Als iemand hier zo praat over een van beestjes
En dat zijn er best wat
Dan is t werkelijk exit
Ook al zou t als grap zijn...

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 08:37

Klinkt inderdaad niet als iemand voor jou Relaxed. Er is niks mis met werken in een fabriek maar wel met dergelijke uitspraken :=

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 08:41

Nouja is een beetje dubbel.. ik vind het ook niet normaal als het dier van een ander mij bijt/tegen me aan springt etc. Als het baasje er niets aan doet, doe ik het zelf wel, want ik accepteer het niet. En nee, dat is niet schoppen/slaan. Maar bij de springende hond van een kennis die op je af komt stormen doe ik standaard mijn knie naar voor, zodat hij me niet omver loopt. En als hij hapt naar mijn hand, leg ik hem rustig even op de grond tot hij weer rustig is. Ik vind dat gewoon opvoeding.

Maargoed. Als mijn dier iets bij een ander doet wat ik niet accepteer, zorg ik dat ik zelf corrigeer en dan heb je het gezeur niet dat iemand anders je dier corrigeert.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 08:47

Onze ene kat is heel angstig voor vreemden en heeft wat borderline. Zodra er mensen bij ons komen dan zeggen we dat ze uit kan halen als diegene haar wil aaien en dat ze haar beter gewoon met rust kunnen laten. Gaan ze dan nog aaien dan is het hun eigen risico hoor :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 08:55

Sorry maar als iemand een bijtende kat heeft dan kan je die opsluiten als je bezoek hebt toch. Ik laat me niet zomaar bijten. _O-

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 09:01

Fabriek niks mis mee toch. En ik heb ook wel eens gemeld dat ik iemand vol op zijn smoel wilde meppen. Omdat hij bleef treiteren. En oeps als klein meisje dat ook daadwerkelijk gedaan nadat ik was lekgeprikt met een passerpunt. _-:( en soms flap je dingen eruit. Terwijl ik een erg vredelievende persoon ben. Zelfs gv hebben ze op de fabriek (hihi) eens moeten tegenhouden om te voorkomen dat ie erop zo klappen in zijn jonge jaren toen hij nog haar had. Hij slaat niet eens een mug dood en is de meest zachtaardige stabiele persoon die ik ken zo ongeveer daarin maar een collega bleef bezig met provoceren ondanks meerdere malen waarschuwen :') .en bijtende beestjes (heb zelf twee minder aardige honden, die gaan toch wel even achter een extra deur bij bezoek). Ik meld ook aan de kleine tut wel eens dat ze vliegles kan krijgen. Ben toch goed opgevoed, vloek niet eens zelfs eigenlijk en ben geen tokkie of zo. :n

Tussen zeggen en doen zit een groot gat en het hangt af van de toon waarmee het gezegd wordt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 09:04

kimberly1995 schreef:
Nouja is een beetje dubbel.. ik vind het ook niet normaal als het dier van een ander mij bijt/tegen me aan springt etc. Als het baasje er niets aan doet, doe ik het zelf wel, want ik accepteer het niet. En nee, dat is niet schoppen/slaan. Maar bij de springende hond van een kennis die op je af komt stormen doe ik standaard mijn knie naar voor, zodat hij me niet omver loopt. En als hij hapt naar mijn hand, leg ik hem rustig even op de grond tot hij weer rustig is. Ik vind dat gewoon opvoeding.

Maargoed. Als mijn dier iets bij een ander doet wat ik niet accepteer, zorg ik dat ik zelf corrigeer en dan heb je het gezeur niet dat iemand anders je dier corrigeert.

Sorry hoor, je wil niet weten hoe vaak mijn kat vliegles van mij heeft gehad en evenzoveel tikken op zijn kop.. Ik ben echt geen softie daarin en vind het ook echt niet leuk dat ie soms ineens echt hard bijt.. Meestal is het speels als ik zit te aaien, maar hij kan het ook echt uit het niets doen.
Maar dat een ander, ondanks mijn waarschuwing, dat nog eens dunnetjes over wil doen... No thanks.. Ik waarschuw iedereen van tevoren en ook nog eens als ik zie dat ie wil gaan bijten.. Duw hem ook echt wel eens bij mensen weg als ik inschat dat iemand ervan kan schrikken. Maar een ander hoeft hem geen vliegles te geven ;)

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 09:06

Nou afgezien van dat katten die bijten verhaal vind ik het niet ok als iemand vaak aggressief praat over anderen, of dat nu katten of mensen zijn. Dat geeft bij mij ook een onderbuik gevoel... ;)

Hier nog niks gehoord van date. Zal wel druk aan het werk zijn... :') Of het beviel echt niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 09:18

Nog ff afwachten dus Nummus!

Weet je, het gaat niet om dat ie in een fabriek werkt, of een keer een opmerking maakt over "iemand op zijn bek slaan" of mijn kat bedreigt.. Maar het zijn nu allemaal dingetjes bij elkaar dat mij gewoon niet een fijn gevoel geeft en dan kan je beter nu gewoon stoppen. Het lijkt me niet de bedoeling dat ik me al zo snel stoor aan iemand.. ;)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 09:24

Dat klopt ook. :j Is ook de manier waar op iets gezegd wordt en met welke uitstraling

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 09:45

Relaxed schreef:
Nog ff afwachten dus Nummus!

Weet je, het gaat niet om dat ie in een fabriek werkt, of een keer een opmerking maakt over "iemand op zijn bek slaan" of mijn kat bedreigt.. Maar het zijn nu allemaal dingetjes bij elkaar dat mij gewoon niet een fijn gevoel geeft en dan kan je beter nu gewoon stoppen. Het lijkt me niet de bedoeling dat ik me al zo snel stoor aan iemand.. ;)

Snap ik. Persoonlijk vind ik zulke uitspraken echt stuitend en niet getuigen van intelligentie. Mijn man is leidinggevende in een grote fabriek en ik weet dat je om zulke uitspraken ook flink problemen komt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 09:48

lieveli schreef:
Snap ik. Persoonlijk vind ik zulke uitspraken echt stuitend en niet getuigen van intelligentie. Mijn man is leidinggevende in een grote fabriek en ik weet dat je om zulke uitspraken ook flink problemen komt.

Nou dat vind ik dus nog het domste, hij had dit tegen zijn chef gezegd en heeft nog geen vast contract :') En zo had ie al eerder een verhaal dat ie met gedonder bij een bedrijf weg moest.. Dan vallen er ineens wel wat stukjes op hun plaats :+