Daarvoor vond ik m ook leuk, maar nog zonder de echte kriebels..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Olympia schreef:Ik vind het lastig met mijn date van maandag. Ik denk dat we toch teveel verschillen. Hij vond mij niet enthousiast genoeg blijkbaar, ik kan dat niet. Ik ben liever een beetje voorzichtig en niet meteen van hardvan stapel lopen. En blijkbaar wil hij wel dat ik dat doe. Maar dat ben ik niet/wil ik niet zijn.
Relaxed schreef:Die date van 2 weken geleden kwam vanavond onverwachts langs, hadden toch beide een beetje te snel gereageerd op dat moment.. maar kweenie hoor, hij is echt apart.. mijn kat bijt, dat is een gegeven, ik heb er alles mee geprobeerd, maar hij blijft bijten. Ik waarschuw daar dus iedereen voor, hij kan namelijk ook echt hard bijten. Nou als mijn kat dat bij hem zou doen kreeg ie vliegles... nou toen heb ik gezegd dat hij hier dan nooit weer hoefde te komen. Weet niet zo goed wat ik ervan moet denken. Had zo wel meer verbale agressie dingetjes, niet naar mij, maar over anderen..
kimberly1995 schreef:Nouja is een beetje dubbel.. ik vind het ook niet normaal als het dier van een ander mij bijt/tegen me aan springt etc. Als het baasje er niets aan doet, doe ik het zelf wel, want ik accepteer het niet. En nee, dat is niet schoppen/slaan. Maar bij de springende hond van een kennis die op je af komt stormen doe ik standaard mijn knie naar voor, zodat hij me niet omver loopt. En als hij hapt naar mijn hand, leg ik hem rustig even op de grond tot hij weer rustig is. Ik vind dat gewoon opvoeding.
Maargoed. Als mijn dier iets bij een ander doet wat ik niet accepteer, zorg ik dat ik zelf corrigeer en dan heb je het gezeur niet dat iemand anders je dier corrigeert.
Relaxed schreef:Nog ff afwachten dus Nummus!
Weet je, het gaat niet om dat ie in een fabriek werkt, of een keer een opmerking maakt over "iemand op zijn bek slaan" of mijn kat bedreigt.. Maar het zijn nu allemaal dingetjes bij elkaar dat mij gewoon niet een fijn gevoel geeft en dan kan je beter nu gewoon stoppen. Het lijkt me niet de bedoeling dat ik me al zo snel stoor aan iemand..
lieveli schreef:Snap ik. Persoonlijk vind ik zulke uitspraken echt stuitend en niet getuigen van intelligentie. Mijn man is leidinggevende in een grote fabriek en ik weet dat je om zulke uitspraken ook flink problemen komt.