Baby en kinderkleding

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Keet

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 05:48

Van mij hoeft het niet naar de hk. Zijn al genoeg mama klets topics. Kom hier voor de kleertjes :)

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 08:03

Dat was de dierentuin in Overloon, fijne dierentuin voor dreumes en peuter omdat bijna nergens hoge hekken staan dus ze kunnen veel zelf bekijken. mooi de ah bingo zegels kunnen gebruiken dus we waren voor 16,50 in totaal binnen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 08:04

Ik vind het wel prima, misschien kunnen we beter een afsplitsing maken.

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 08:11

Afsplitsing lijkt me geschikt inderdaad.

Vrijwel iedereen gaat hier eens offtopic, hihi.

MissJeanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 08:43

Stille meelezer meld zich heel even :o . Ik wil steeds wat actiever posten maar blijft er steeds wat bij := .
Hier moeder van een zoon van net 3 en een 4,5 maand oud dochtertje dus kan heerlijk voor allebei shoppen nu *\o/* !
Bij de 20 weken echo kwamen we erachter dat ze een ernstige hartafwijking had ( transpositie van de grote vaten) dus voor mij was de voorpret toen weg en heb ik bijna niks gekocht. Toen ze thuis kwam na de operatie kon ik los gaan haha! Het is af en toe nog wel zwaar allemaal dus shoppen is een goede therapie he <<)
Vanwege alles wat er gebeurd is begon ze wat later met groeien dus ze gaat nu pas een beetje uit 56, maar daar had ik wel veel van dus nu kon ook alles een beetje aan :+
Zou ik ook lid kunnen worden van die facebookverkoopgroep?
Verder lees ik hier graag mee en doe leuke inspiratie op! Zal binnenkort wel wat aanwinsten plaatsen :D

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 08:50

Heftig! Kan me voorstellen dat je hoofd op dat moment even niet naar kleertjes kopen stond.

Had iemand hier die bruine corduroy h&m salopette?

Dagmar80

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 11:31

Thanks allemaal! Wat gaan jullie hard zeg, kan zo moeilijk op iedereen reageren :D

Maar af en toe een beetje een uitstapje naar een ander onderwerp met kinderen vind ik persoonlijk niet erg. Misschien in elke 'off topic post' ook nog iets over kleertjes proberen te posten???

Ik werd op een gegeven moment wel lichtelijk ongeduldig :+ Zo van, nu mag je wel komen hoor... En toen was er even een weekend met fijnere temperaturen, kwam die nóg niet, nee weer lekker wachten tot het wéér heet was :P

@Ryder: hihi, die van mij had ook nog wel langer willen zitten... Zelfs zelf nog even een paar dagen extra gegeven, van het ziekenhuis mocht ik al wel eerder komen voor inleiding, maar aangezien alle condities goed waren vonden wij dat niet nodig.

Back on topic: gisteren online wat leuke dingen besteld :) Gewoon bij de Lidl. Ik had nog vestjes/warme truien nodig in 62-68 (Daniel draagt nu 56-62 en past sommige 50-56 dingen nog, mits wat langer uitgevallen). Mijn vriend zag deze vestjes in de Lidl nieuwsbrief staan, ik heb beide varianten met capuchon gekocht. De blauwgrijs gemêleerde in 62-68 en de gestreepte in 74-80. Twijfelde over beide in 62-68...

En tja, toen hadden ze meer leuks... en ik bestel altijd liever wat extra, verzendkosten compenseren enzo :P Wel jammer dat van de dingen met erg fijne prijsjes hetgeen wat ik het leukst vond natuurlijk weer uitverkocht was... O ja en ik heb er weer een tuinbroek bij :) Een lichtblauwe, vind ik een leuke kleur bij zijn blonde haar en blauwe ogen :)

Alweer wat pagina's terug zag ik ook zo'n leuke combi van een jochie in een Lidl vestje met capuchon.

Heftig zeg een hartafwijking bij je dochtertje! Gelukkig nu alles goedgekomen na die operatie? En lekker, shoppen voor twee kinderen :D

Afbeelding

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 11:36

Moderatoropmerking:
we kregen via TeM wat meldingen dat het offtopic ging, misschien proberen wat eerder al gezegd werd om iig ook wat over het onderwerp te blijven posten als je ook iets anders kwijt wil. En anders toch naar de HK? Ik laat hem voor nu staan

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 11:36

Dat creme kleurige lidl vestje had ik ook. Erg snoepig en helaas maar kort aangehad. ik vind die oortjes erop zo geinig.

Wat mij betreft blijven we lekker een kleding topic. Af en toe een verdwaalde post over iets anders vind ik niet erg, doe ik zelf ook aan mee maar ik vind met name de variatie aan kleding hier erg leuk!

Vandaag mijn timberland borgvest en Pan con chocolate trui binnen gekregen. Mooie truien allebei! Bij vente hebben ze nu ook wat small rags, dus daar nog een leuke trui van besteld omdat ik toch ook al pampers ging bestellen daar O:)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 11:59

We hebben een geheime temmert in ons midden. Lafjes.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 11:59

M_i_R schreef:
Dat creme kleurige lidl vestje had ik ook. Erg snoepig en helaas maar kort aangehad. ik vind die oortjes erop zo geinig.

Wat mij betreft blijven we lekker een kleding topic. Af en toe een verdwaalde post over iets anders vind ik niet erg, doe ik zelf ook aan mee maar ik vind met name de variatie aan kleding hier erg leuk!

Vandaag mijn timberland borgvest en Pan con chocolate trui binnen gekregen. Mooie truien allebei! Bij vente hebben ze nu ook wat small rags, dus daar nog een leuke trui van besteld omdat ik toch ook al pampers ging bestellen daar O:)

Leuk! Zijn pampers daar goedkoper?

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 12:03

Was nu 4 pakken van 24 stuks (maat 4) voor 24,- oid.
Smallrags trui is maat 80 maar de broek die ik daarvan besteld had in 86 is huuuuuuge dus ik gok er op dat de trui ook ruimer valt eigenlijk.

Peppertree

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 12:06

O ik ga ook weer even bij Lidl kijken, leuk! Daar vorig jaar een hele lading geshopt maar veel crème/beige en dat kon ze eigenlijk niet hebben wie kleur (nogal wit). Kijken of ze nu ook andere kleurtjes hebben.

Die truien zijn leuk, Dagmar!

Ben geen hele actieve poster in dit topic, maar stoor me absoluut niet aan een keer off-topic. Aan de andere kant, in een HK kun je ook nog gewoon over kleertjes praten toch?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 12:11

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 12:11

Wie zou het zijn >;)

:D

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 12:13

Een aantal meldingen zelfs, nou ze zullen vast goed bedoeld zijn geweest neem ik maar even aan :)
Mij maakt het geen flaus aus waar het staat.

Oei dat zijn enge zaken met een hartje, gelukkig kan je nu wel los *\o/*

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 12:13

Peppertree

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 12:14

Die muts!!

En de hele site trouwens :j

MissJeanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 12:17

Leuke vestjes! Ik hou ook wel van een oortje als ze nog klein zijn <3 . Ik heb voor komende winter m’n zinnen gezet op de roze pluizige met oortjes van Z8 O:) .

En ja qua hart gaat het nu goed, wel heeft ze nog wat last van lichte ritmestoornissen, maar daar krijgt ze medicatie voor. Verder is ze door alles wat sneller overprikkeld en loopt nog een beetje achter met haar eigenlijke leeftijd maar ze gaan ervanuit dat dat wel weer bijtrekt.
Zo ik zal ook niet te veel off-topic gaan gelijk :o

Bayja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 12:20

Heftig zeg van je dochtertje Missjeanny!

Ah leuke vestjes zeg bij de Lidl!

Het maakt voor mij ook echt niet uit waar het staat, de kleding vind ik leuk om te zien maar off-topic dingen ook prima, zo leer je nog leuke uitjes etc :D

Cemlys, sprookjeshof is echt leuk! Dan wonen wij niet ver bij elkaar vandaan waarschijnlijk!

Net via nextdirect nieuwe superstars besteld, zijn ze een stuk goedkoper.

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 12:37

Bah, ernstige aandoeningen zijn altijd vreselijk... fijn dat het nu goed gaat!

Hilarische muts Lieveli *\%/*

Net de nieuwe collectie van Zara gespot *\%/*
Dit setje nog besteld voor deze winter
Afbeelding

En van de H&M voor volgend jaar deze onderweg.

Afbeelding

Edit: en mijn moeder stuurt net een foto van een andere bestelling die net binnenkomt. Mijn berichtje dat ik even uitgeshopt was is alweer zwaar gedateerd.
Laatst bijgewerkt door M_i_R op 07-09-18 12:38, in het totaal 1 keer bewerkt

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-18 12:38

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 12:39

Die huisjestrui van Zara is leuk :D

Had muppertje vandaag een vestje van Oshkosh aangedaan maat 18M (ze is net 8 maanden).... ze krijgt het de hele week elke dag aan ;(

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 12:40

Keet schreef:
Die huisjestrui van Zara is leuk :D

En echt geen geld... 8,- ofzo.

Nu al bijna te klein Keet?

Bayja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 12:44

Dat mutsje is tof :D
Mijn schoonmoeder heeft zo’n mutsje gehaakt toen mijn zoontje geboren was :D

Afbeelding