Iruss94 schreef:MissFloorx schreef:@Iruss Hoe is het inmiddels met jouw date? Nog contact gehad, en eventuele plannen voor een tweede date? Dat is dus ook de reden waarom ik altijd zenuwachtig ben voor dates, die stiltes... Maar goed zolang ze niet té lang duren.
.
Even niet meer op bokt geweest maar de tweede date is geweest en de derde date ook al hahah, we zijn gisteren gaan schaatsen. Het is echt een leuke jongen maar ik ben ''bang'' dat ik dadelijk niet genoeg gevoels ga krijgen. En ik zou echt stom zijn om deze jongen te laten gaan. Ik merk wel dat ik lach als ik een appje krijg en dan ik wel vaker aan hem denk. Maarja ik heb nooit eerder echt een date gehad dus zou ook niet weten na hoelang dat zou ''moeten'' komen. Was er maar een simpele regel voor.
Dat blijft lastig en puur een gevoel. Ik vind het ook enorm moeilijk! Ik zou er niet al teveel over nadenken, zolang het fijn is om samen te zijn en je veel aan hem denkt, dan lekker blijven daten en dan komt het vanzelf wel. Of niet, en dan weet je dat ook weer

MissFloorx ik weet het niet zo goed... ik wist van te voren al dat hij niet mijn type is, en dat was ook zo. Hij komt wat kinderlijker over, ik val meer op echte mannen

Komt ook omdat ex-date natuurlijk vorig weekend ineens weer in beeld was en dat brengt me nog steeds in de war. En knappe kroeg man zit stiekem ook best een beetje in mijn hoofd ondanks geen relatiemateriaal.
*edit* krijg nu net een appje van mijn date van gisteren of ie door is voor de koelkast