Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 16:05

Iruss94 schreef:
MissFloorx schreef:
@Iruss Hoe is het inmiddels met jouw date? Nog contact gehad, en eventuele plannen voor een tweede date? Dat is dus ook de reden waarom ik altijd zenuwachtig ben voor dates, die stiltes... Maar goed zolang ze niet té lang duren :Y) .
.

Even niet meer op bokt geweest maar de tweede date is geweest en de derde date ook al hahah, we zijn gisteren gaan schaatsen. Het is echt een leuke jongen maar ik ben ''bang'' dat ik dadelijk niet genoeg gevoels ga krijgen. En ik zou echt stom zijn om deze jongen te laten gaan. Ik merk wel dat ik lach als ik een appje krijg en dan ik wel vaker aan hem denk. Maarja ik heb nooit eerder echt een date gehad dus zou ook niet weten na hoelang dat zou ''moeten'' komen. Was er maar een simpele regel voor. :')

Dat blijft lastig en puur een gevoel. Ik vind het ook enorm moeilijk! Ik zou er niet al teveel over nadenken, zolang het fijn is om samen te zijn en je veel aan hem denkt, dan lekker blijven daten en dan komt het vanzelf wel. Of niet, en dan weet je dat ook weer :)

MissFloorx ik weet het niet zo goed... ik wist van te voren al dat hij niet mijn type is, en dat was ook zo. Hij komt wat kinderlijker over, ik val meer op echte mannen :+ hij was wel aardig en grappig, op zich klikte het wel, maar kreeg er niet echt gevoel bij. Nu moet ik zeggen dat ik me ook even compleet afgesloten heb voor gevoelens. Ik sta niet heel erg te springen denk ik om een vervolgdate, maar mocht hij het voorstellen sta ik er wellicht wel voor open. Maar tot nu toe niks gehoord en zelf ook niks laten horen haha... dat zegt misschien wel genoeg van mijn kant dan.

Komt ook omdat ex-date natuurlijk vorig weekend ineens weer in beeld was en dat brengt me nog steeds in de war. En knappe kroeg man zit stiekem ook best een beetje in mijn hoofd ondanks geen relatiemateriaal.

*edit* krijg nu net een appje van mijn date van gisteren of ie door is voor de koelkast :+

MissFloorx

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 16:22

Anne, Hmm lastig. Ik zou ga persoonlijk altijd alleen voor een tweede date als de eerste date echt goed voelde maar dat is mijn ding. Maar hoe zit dat nou met die ex-date? heb dat verhaal een beetje gemist volgens mij.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 16:36

Ja ik geloof ook dat ik niet nog een date met hem ga plannen, heb het druk genoeg ook dus zou al niet eens weten wanneer, en daarnaast ook niet echt het idee dat dit verder iets wordt.

Ex-date heb ik vorige week gezien onder het mom van goed afsluiten met elkaar, maar dat maakte van beide kanten juist weer zooooooveel gevoelens los -O- hij zit tot morgen in het buitenland voor zijn werk en we zouden na deze week even contact hebben hoe en wat. Maar diep van binnen weet ik wel, dat als wij elkaar nu weer gaan zien, hij hoogstwaarschijnlijk weer alleen maar wil daten en geen relatie en ik uiteindelijk weer in de kreukels lig, dus ik moet dat eigenlijk gewoon niet doen. Maar het voelde zo fijn en vertrouwd om weer samen te zijn -O-

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 16:51

Nog een date Anne? Maar, man-in-pak was er toch ook nog? En ex-date dus schijnbaar ook?

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 16:56

Ja man-in-pak zie ik niet zo als date eigenlijk, leuk om elkaar zo nu en dan eens te zien maar that's it. Ex date was niet zo de bedoeling weer in beeld te zijn en moet ook gewoon weer uit beeld verdwijnen :=

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 17:00

Nou gewoon jezelf een schop onder je kont verkopen dus ;)

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 17:02

Als je je berichten terugleest, dan zie je ook dat je na je vorige date zei dat ex-date ook een hoop negatieve dingen had. Probeer die ook in je hoofd te houden!

MissFloorx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 17:05

Een ex is niet voor niks een ex... ;) Ondanks dat er vaak genoeg nog onbeantwoorde vragen e.d. over blijven na het daten is het vaak beter om dit te laten rusten en door te gaan naar een nieuw iemand. En aangezien je genoeg keuze hebt, geniet lekker van deze nieuwe mannen die je waarschijnlijk betere dingen te bieden hebben dan een ex-date waarmee het niet werkte uiteindelijk.

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 17:09

Yonker schreef:
Nou gewoon jezelf een schop onder je kont verkopen dus ;)

En anders zitten hier genoeg vrijwilligers om je daar mee te helpen natuurlijk :+
Hoe moeilijk het ook is voor je

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 17:10

Ja echt hoor Anne je maakt het jezelf zo onnodig moeilijk..... probeer nou eens te genieten van de tijd zonder zo’n lapswans. Blok hem, verwijder zijn nummer en probeer hem te vergeten!

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 17:29

Ex-date lekker ex-date laten inderdaad. Afspreken met een ex eindigt toch altijd weer hoe je het niet gepland had (in bed dus), zeker als er nog gevoelens zijn. Je maakt het jezelf alleen maar moeilijk door nu weer af te spreken.

Over rokers gesproken, een (vaste) roker zou voor mij ook echt een afknapper zijn. Met ex hier te vaak heibel over gehad. Gelukkig is mijn vriend iemand waarvan ik 100% zeker weet dat hij niet gaat roken :D

Ik vind mezelf irritant worden op mijn roze wolk. Gelukkig zit mijn vriend op precies dezelfde roze wolk. Elke vrije minuut van de dag willen we met elkaar doorbrengen, normaal ben ik echt helemaal niet zo, en ik roep ook tegen hem dat ik mijn eigen leven ook wil behouden. Maar jeetje wat zijn wij erg soms :') . Zegt niet trouwens dat we onze vrienden vergeten hoor! Absoluut niet, ik kan prima 1 op 1 met vrienden afspreken, doe ik ook regelmatig (oke nu niet, want nu zit ik even gehandicapt thuis) maar ik word vervelend van mezelf. Misschien komt dat nu ook wel omdat ik teveel vrije tijd heb.

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 17:47

Colien ik zit echt helemaal met jou op 1 lijn! Ik wordt ook behoorlijk gek van mezelf dat ik nergens anders aan kan denken, hij heeft dat gelukkig ook dus dat scheelt weer <3

Anne bento ik ben echt super nieuwsgierig naar je veel te knappe man! Wil je niet een fotootje delen in een pb? :o

Ik zou een vaste roker ook echt afslaan maar dat is voornamelijk omdat ik bang zou zijn zelf op een dag weer in de verleiding te komen. Ik heb ongeveer 9 jaar gerookt en ben nu zo’n 4 jaar gestopt en ik ben mezelf er heel bewust van dat het altijd weer fout kan gaan. Gelukkig rookt mijn huidige vriend niet! :D

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 17:55

Ik sla een verstokte roker ook meteen af omdat ik niet een asbak wil likken en ik ook niet vroegtijdig mijn partner wil begraven omdat die te stom is om gezond te leven.
Simpel :+

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 18:06

Ohh jullie hebben allemaal zo gelijk... -O-

Colien, heerlijk om te lezen! Fijn toch zo'n roze wolk! Denk dat er een hoop hier (ik sowieso haha) jaloers op je zijn, lekker van genieten! Maakt de periode dat je thuis zit ook wat minder vervelend :D

Pascalle90 zal ik later even doen haha..

Goof, helemaal mee eens :+

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 18:46

Ik ben ook jaloers op de roze wolken <3

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 19:03

Goof schreef:
Ik sla een verstokte roker ook meteen af omdat ik niet een asbak wil likken en ik ook niet vroegtijdig mijn partner wil begraven omdat die te stom is om gezond te leven.
Simpel :+

Dat is ook een bewoording :') Ik ben van mening dat ze best kunnen roken maar ik ga mijn eigen gezondheid niet op het spel zetten, en in stoppen heb ik ook weinig vertrouwen door ex :')

@Jaloerse-roze-wolk-mensen jullie mogen de roze wolk wel een weekje lenen :') Hij is echt heel vervelend als je 24/7 aan huis gekluisterd zit zo ongeveer en je dus dood verveelt. Hij word ook hartstikke gespamt in de app omdat ik hem dus mis. En dat terwijl hij helemaal niet van het appen is, fantastisch dit, gelukkig snapt hij me en probeert hij iets vaker zijn telefoon erbij te pakken (zolang hij niet aan het werk is) :')

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 19:57

Roken is voor mij een absolute no go. Zo vies.. Ik rook en drink niet. Dus nou ja. Wil ook geen man die maar bier achterover blijft tikken. Vreselijk!

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 20:24

Hier ook zo'n stel die er niet genoeg van krijgt om bij elkaar te zijn. Kijk er iedere dag weer naar uit om naar huis te gaan.
Vriendlief rookt wel helaas. Hij zocht op Tinder iemand die niet rookte. Ik ben niet fel tegen roken en kan gerust zelf eens een sigaret roken. Maar hij is dus echt verslaafd en daar kan ik minder goed tegen. Zeker omdat hij nu wat gezondheids problemen heeft en gewoon vrolijk door rookt.
Probeerde hem te helpen om te stoppen maar dat werkt niet en wordt het niet gezellig op dus daar ben ik mee gestopt...

Anne bento. En wat nu als ex date gaat zeggen dat hij wel een relatie wil?

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 20:27

Hij zocht iemand die niet rookt maar rookt zelf wel? Die snap ik niet. :D

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 20:30

Ik rook niet en wil liever een man dat niet rookt. Ex-date rookte wel, maar die kon best gemakkelijk dagen zonder een sigaret en rookte nooit als we samen waren dus dan maakt het me niet zoveel uit :)
Maar door mijn astma kan ik niet in de buurt van rokers zitten..

Colin, geniet maar van je wolkje :D

Anne-bento, ik ga mee met de rest. Terug afspreken met je ex-date heeft weinig nut..
Je hebt het trouwens maar druk met al je mannen :') zoiets lukt me niet, ik kan/wil me maar op 1 iemand tegelijk focussen, met meerdere mannen afspreken voelt al aan als bedrog :+

loesje4600

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 20:32

Dames dan heb ik toch echt een probleem zit al bijna 2 jaar op een roze wolk haha van de week nog gehoord dat ik goed verliefd ben op het werk :D

Mijn vriend rookt niet en leeft heel gezond, is nu 4.5 maand op uitzending dus ik ben weer begonnen na 2 jaar gestopt te zijn... naar stop wel weer als hij terug komt,kan gelukkig ook weer heel makkelijk stoppen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 20:35

Jildau schreef:

Omdat als de ander ook rookt het voor hem nog moeilijker wordt om te stoppen? Gokje..

Ik ben niet persé anti-roken, maar lekker is anders.. Scharrel rookt en date van morgen ook, trek ze aan :+

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 20:37

Jildau schreef:

Hij was toen gestopt. Na onze tweede date ging hij op wintersport en toen was hij weer begonnen...
Beetje onduidelijk neergezet haha

MissFloorx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 20:55

Heerlijk iedereen op die roze wolkjes hier! Geluksvogels :D. Ik heb zojuist maar weer tinder gedownload, ben toch wel nieuwschierig wat er nog meer rondloopt en aangezien mijn ijshockeyer niet zoveel aanstalten maakt om een tweede afspraak definitief te plannen helaas.

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 22:24

Anne, ook eens met de anderen, ex is niet voor niets ex, laat je niet in de war brengen door hem! :(:)

Wat roken betreft, ik rook niet, maar vind het niet erg als anderen roken. Als ze maar buiten roken :')