Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 20:10

Zie het zo voor mij: Esaqar, volgens mij zetten we er beter een punt achter.
“Hé joh, dat was mijn tekst!”

Maar toch veel sterkte. Altijd sneu als anderen jou gebruiken.

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 08:24

Nee ik heb niet gezegd dat ik er ook een punt achter wou zetten, heb gevraagd waarom, en dat was ook zo’n poedersuiker reden.

Maargoed, ik ben een leuke vriendin en een verschrikkelijke ex. Hij komt er wel achter. }>

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 08:51

Dat mn ex nog een hele tijd met mijn gevoelens heeft lopen spelen, nu doorgaat met een nieuwe vlam...en dan vervolgens op facebook op iemand antwoord (die er niks van snapte...want ze had toch al met mij?) Dat het al een hele tijd uit is.
Verdikkeme, 8 weken is geen hele lange tijd, zeker niet als je me nog wel hoop hebt gegeven in die tussentijd, meerdere malen -:(-

Ik hou me er maar aan vast dat ik hier sterker uit kom dan dat ik denk :j

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 09:13

Tigress schreef:
Dat mn ex nog een hele tijd met mijn gevoelens heeft lopen spelen, nu doorgaat met een nieuwe vlam...en dan vervolgens op facebook op iemand antwoord (die er niks van snapte...want ze had toch al met mij?) Dat het al een hele tijd uit is.
Verdikkeme, 8 weken is geen hele lange tijd, zeker niet als je me nog wel hoop hebt gegeven in die tussentijd, meerdere malen -:(-

Ik had ook exen waarvan ik dacht dat ik er nooit overheen zou komen. (Eerste liefde) maar toch je komt erover heen en vast een hele andere leuke man tegen! Sterkte de komende tijd. Want moeilijk is het wel. Je kan hem ook maar beter gewoon van je social media verwijderen zodat je ook geen confrontatie met hem en/of zijn nieuwe vlam aan hoeft te gaan en de foto’s enzo te zien.

Herfstdraad

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 11:13

Dat ik even in een gat ben gedonderd omdat ik ben afgewezen voor een functie die ik zo graag zou willen. Wil mijzelf het liefst een schop onder mijn kont geven om vooral niet op te geven en het nog eens te proberen, maar kom dat gat niet uit.

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 14:35

Tigress schreef:

Even een digitale knuffel... ex’en...

Trouwens... kan het zijn dat ik jou laatst (lees: afgelopen maandag) zag in de Lidl? xD

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 21:35

Dat ik morgen met een andere vriendin als waar ik laatst over postte zou afspreken maar dat ik niks meer hoor. Heb al geappt: “zin in zondag! x” en dat was gisteren. Vandaag heb ik geappt: “gaat het nog door allemaal?” En dat was vanochtend en nu in de avond: “ik hoor niets van je, gaat het nog door morgen?”

Wel heeft ze haar profielfoto veranderd dus ze was wel op app geweest. Verder heeft ze de blauwe vinkjes uit dus ik weet niet of ze het gelezen heeft.. Ik baal er toch wel erg van :( Voelt alsof al mn vriendinnen me laten vallen..

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 21:36

En als je even belt? Ik zou ook pissig worden.
Afbeelding

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 21:40

Ja ik twijfel nu dus heel erg of ik zal bellen of niet... Ik heb haar al 2 jaar niet gezien ofzo en donderdag was ze heel enthousiast en ik kom je bij je huis halen en dit en dat en nu hoor ik niks.. Zal ik bellen? Plaatje klopt wel idd..

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 21:53

Gewoon bellen! Dan weet je het en Kun je nog iemand anders vragen!’

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 21:55

Giolli schreef:
Gewoon bellen! Dan weet je het en Kun je nog iemand anders vragen!’

Heb net gebeld, en er word niet opgenomen. Verwacht niet dat iemand 24/7 op zn telefoon zit ik ga afwachten..

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 21:59

Als je niets hoort zou ik morgenvroeg een berichtje sturen dat je er van af ziet of iemand anders hebt gevraagd... Weet ze ook direct dat je hier niet van gediend bent... wat onbeschoft zeg.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 22:07

Giolli schreef:
Als je niets hoort zou ik morgenvroeg een berichtje sturen dat je er van af ziet of iemand anders hebt gevraagd... Weet ze ook direct dat je hier niet van gediend bent... wat onbeschoft zeg.

Ja... Ik vind het wel lastig. Vorige week postte ik ook hier in dit topic omdat ik toen zaterdagavond had afgesproken met een vriendin die telkens er vanaf ziet, maar wel leuke foto’s met vriendinnen erop zette die avond terwijl ze tegen mij zei dat ze “ziek” was. Ik vroeg toen waarom ze op Snapchat wel leuke foto’s met vriendinnen plaatste en filmpjes dat ze aan het dansen was. Ze antwoordde met: “ja ik doe gewoon een beetje alsof ik het leuk heb voor mn volgers maar ik voel me echt niet lekker hoor..” “het is niet de bedoeling dat je denkt dat ik niet wil dat je komt maar ik ben gewoon ziek..” en dan wel foto’s en video’s plaatsen met vriendinnen.. Daarom zei ik ook net “het voelt alsof al mm vriendinnen het laten afweten”. Echt niet leuk dit.. van beide meiden niet.. Die ander heb ik al besloten niet meer te willen spreken en moeite ga ik er ook niet meer voor doen al sinds december deed ik mn best maar telkens liet ze het afweten..

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 22:09

Dumpen die hap! Dat zijn geen vriendinnen joh! Kop op... you deserve better. :*

tylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 22:10

Erg hoor hoe je zogenaamde vriendinnen je zo laten vallen.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 22:20

Ja, erg jammer is het wel.. Thanks both! :)

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 23:28

Ik heb haar nu ook echt ONLINE gezien op app en toen ik begon te typen toen ging ze meteen offline.. Sneu.. ik heb alleen gezegd: “ik ga er maar vanuit dat het niet doorgaat. “ en dat is alle moeite die ik eraan ga verspillen. Jeetje wat baal ik van deze actie weer..

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 23:29

aan dat ik iemand leuk vind maar het ooit ga durven vertellen....

tylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 23:41

SavannahNx schreef:
Ik heb haar nu ook echt ONLINE gezien op app en toen ik begon te typen toen ging ze meteen offline.. Sneu.. ik heb alleen gezegd: “ik ga er maar vanuit dat het niet doorgaat. “ en dat is alle moeite die ik eraan ga verspillen. Jeetje wat baal ik van deze actie weer..

Lekker laten barsten.. er komen vast wel leukere vriendinnen op je pad

Loes1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 23:43

aan mijn thesisbegeleider die mij niet begeleid in het proces maar juist alleen maar afkraakt :(

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 23:48

tylando schreef:
SavannahNx schreef:

Lekker laten barsten.. er komen vast wel leukere vriendinnen op je pad

Zo is het maar net! Dankjewel :*

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 05:28

Nog steeds aan ziek zijn en de twijfel of ik morgen middag even de HAP zal bellen...
Deze nacht al twee keer wakker geworden, zo hard hoestend dat ik bijna over mijn nek ga of in mn broek plas, mijn rechter long doet extreem pijn bij het hoesten (een soort krampachtige pijn) en ik ben er gewoon he-le-maal klaar mee. Ik ben al sinds vorige week ziek en ik wil nu gewoon weer normaal kunnen functioneren en slapen -:(- |(

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 05:50

Zou heel goed kunnen dat je gekneusde ribben heb door het hoesten en dat is niet fijn. :(:)

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 06:03

Maar dat is toch raar als dat alleen rechts is?

_kajo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 06:27

Steeph schreef:
Maar dat is toch raar als dat alleen rechts is?

Nee hoor, is niet raar. Ik ben nu ook wakker door mijn gekneusde ribben. Vorige week zo ontzettend gehoest en daardoor links mijn ribben gekneusd. Het voelde alsof iemand een mes tussen mijn ribben zette bij iedere hoest. Van HA moest ik flink aan de paracetamol, iedere 6 uur 2 tabletten en daarnaast nog 3 x tablet ibuprofen. Ook mocht ik voor de nacht noscapect gebruiken. Dat onderdrukt de hoestprikkel. Dit is gewoon bij de drogist verkrijgbaar, werkt bij mij erg goed.
Wel goed in de gaten houden dat je diep genoeg blijft inademen. Door de pijn deed ik dat dus niet. De kans op een longontsteking wordt dan groter.
Beterschap