Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tigress schreef:Dat mn ex nog een hele tijd met mijn gevoelens heeft lopen spelen, nu doorgaat met een nieuwe vlam...en dan vervolgens op facebook op iemand antwoord (die er niks van snapte...want ze had toch al met mij?) Dat het al een hele tijd uit is.
Verdikkeme, 8 weken is geen hele lange tijd, zeker niet als je me nog wel hoop hebt gegeven in die tussentijd, meerdere malen![]()
Ik hou me er maar aan vast dat ik hier sterker uit kom dan dat ik denk
Tigress schreef:Dat mn ex nog een hele tijd met mijn gevoelens heeft lopen spelen, nu doorgaat met een nieuwe vlam...en dan vervolgens op facebook op iemand antwoord (die er niks van snapte...want ze had toch al met mij?) Dat het al een hele tijd uit is.
Verdikkeme, 8 weken is geen hele lange tijd, zeker niet als je me nog wel hoop hebt gegeven in die tussentijd, meerdere malen![]()
Ik hou me er maar aan vast dat ik hier sterker uit kom dan dat ik denk
Giolli schreef:Als je niets hoort zou ik morgenvroeg een berichtje sturen dat je er van af ziet of iemand anders hebt gevraagd... Weet ze ook direct dat je hier niet van gediend bent... wat onbeschoft zeg.
SavannahNx schreef:Ik heb haar nu ook echt ONLINE gezien op app en toen ik begon te typen toen ging ze meteen offline.. Sneu.. ik heb alleen gezegd: “ik ga er maar vanuit dat het niet doorgaat. “ en dat is alle moeite die ik eraan ga verspillen. Jeetje wat baal ik van deze actie weer..
tylando schreef:SavannahNx schreef:Ik heb haar nu ook echt ONLINE gezien op app en toen ik begon te typen toen ging ze meteen offline.. Sneu.. ik heb alleen gezegd: “ik ga er maar vanuit dat het niet doorgaat. “ en dat is alle moeite die ik eraan ga verspillen. Jeetje wat baal ik van deze actie weer..
Lekker laten barsten.. er komen vast wel leukere vriendinnen op je pad
Steeph schreef:Maar dat is toch raar als dat alleen rechts is?