Half 3 hmmm hoop dat ik dan klaar met mijn wer ben.
fargo
Geplaatst: 02-03-15 13:59
Vannacht heeft het bij ons aardig geplensd en het waaide ook enorm rond ons huis. Net iets te luidruchtig om lekker te kunnen slapen. Gaat om half 4 nog een van onze katten wat jankerig zitten blaten in de gang .. Maar het is hier nu nog droog, we zullen wel zien wat er vanmiddag weer allemaal aan gaat komen.
Oh die katten van ons waren ook zooo vervelend. En door het weer met geen 10 paarden naar buiten te krijgen.
Agossie
Geplaatst: 02-03-15 14:02
Paard krijgt vandaag vrij, dus maakt op zich niet uit wanneer ik ga. En ik ben toch niet helemaal lekker, dus doe het maar rustig aan vandaag. (doe ik anders nooit... )
Katten van mij zijn binnenkatten en wilde vanochtend graag even in de tuin!
Blij dat ik paard al gedaan heb, maar hier is het nog best redelijk weer komen wel steeds meer wolken. Wel werken vanavond dus dat word weer vliegeren met hekwerken.
Rienn
Geplaatst: 02-03-15 14:37
Agossie schreef:
Paard krijgt vandaag vrij, dus maakt op zich niet uit wanneer ik ga. En ik ben toch niet helemaal lekker, dus doe het maar rustig aan vandaag. (doe ik anders nooit... )
Katten van mij zijn binnenkatten en wilde vanochtend graag even in de tuin!
Beterschap.
Rienn
Geplaatst: 02-03-15 14:45
Vanmorgen scheen echt heerlijk het zonnetje, nu is het alweer een tijd bewolkt en trekt de wind weer aan. Ook viel er net wat regen. Code geel is ook weer afgegeven....
Poging tot longeren gedaan in de storm........ geen succes met jonge smurf en harde wind.. . Ze heeft iig even een lekker galopje getrokken muts op en sjaal om maar die wind kwam overal doorheen. Nog wel droog hier.
Net toen de paarden buiten stonden even een hele heftige bui... Harde wind, harde regen en nog hardere hagel. De straat zag wit! Nou ja... Waardeert madam het ook weer om binnen te staan.