Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Izabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 23:01

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 23:24

Vandaag op mijn blog: [url=https://zevenvragenperweek.wordpress.com/2015/03/04/februari-favorieten/url]

Iedereens blog weer bij gelezen maar te lui om overal een reactie achter te laten.

Vond de post over 50 shades of grey erg interessant om te lezen maar bemoei me verder niet met de discussie gezien ik de boeken niet heb gezien of de film heb gezien.

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 03:41

Izabelle schreef:
Pff, jeetje wat gaat het hard hier, ben al bezig met het lezen van een aantal artikelen maar het zijn er nogal wat :=
Dingen die wij de laatste dagen hebben gepost;
Video favorieten van de maand februari het is een beetje een melig zooitje geworden maar goed :')

Je link doet het niet.

corrina1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 09:42

happypaardje schreef:
Haha, dat roze ontsmettingsspul is echt een drama inderdaad! Ik vond dat insmeren met babyolie en dan wassen met koud water nog het beste werkte, misschien kun je dat nog proberen. ;)
Wel goed om te horen dat het nu weer beter gaat! Hopelijk kun je nu gewoon rustig gaan opknappen!

Bedankt voor de tip! Maar met koud water klinkt wel erg koud... Brrrrr. Het zit namelijk echt vanaf net onder m'n kin tot halverwege m'n borsten zeg maar haha xD

En ik merk nu al dat ik minder pijn heb dan voor de operatie. Ben nog steeds misselijk maar kan wel veel met m'n arm.

Wat betreft wat het meeste hits krijgt, bij mij toch wel de meeste persoonlijke dingen. Zoals over mijn paard (wat ik niet echt had verwacht) en over m'n sleutelbeen :P lekker dramatisch dus.

Ik ben bezig een soort huisstijl te photoshoppen voor m'n blog, maar ben nog niet echt tevreden, zal het straks laten zien.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 10:58

corrina1994

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 11:24

Dankje, komt goed :) zal zo wel wat schrijven hoe het was in het ziekenhuis: vermoeiend :z

Leuke souvenirs! Echt gaaf! Ik wil ook naar Harry Potter World :')

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 11:49

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 11:56

Yasmine schreef:
Ik weet ook wel ongeveer wat goed gaat werken. Persoonlijke stukjes of echte verhaaltjes, daar krijg ik vaak de meeste reacties op. Gelukkig, want dat schrijf ik ook het liefste :D
Ik net zo :j
Gave souvenirs zeg! Ik neem van elke vakantie altijd een magneetje mee naar huis :') Over verzamelwoede gesproken...

corrina1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 12:00

Haha herkenbaar, die magneetjes, ik ken veel mensen die dat doen :P ik neem altijd voor iedereen iets mee (broertje,zusje, moeder, halfbroer, vriendje) dat is een beetje gewoonte hier. We gaan ook niet vaak met zijn allen op vakantie dus in de zomer heeft iedereen dan leuke souvenirs voor elkaar :P uit verschillende landen.

Vraagje: Wat vinden jullie de maximale lengte voor een blog? Ik heb namelijk een stuk geschreven over een goeie stal vinden voor je paard maar daarin wilde ik ook schrijven over de plek waar mijn paard staat en waarom hij daar staat (2,5 uur van mijn huis) Maar nu wordt het zo lang dat ik overweeg dat in een aparte post te doen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 12:05

Ik neem ook altijd een magneetje mee, altijd leuk om herinneringen op te halen als ik iets uit de koelkast pak :D

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 12:53

Magneetjes doe ik ook! En voor mijn moeder altijd een potlood, want ze vindt het leuk om tijdens het verbeteren (ze is leerkracht) herinnerd te worden aan vakanties :D

MariaMaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 12:55

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 12:58

Leuke blogs weer! En interessant over die unieke bezoekers..
IK kom er alleen niet uit met Google analytics.. Kunnen jullie me helpen? Als ik kijk naar mijn overzicht kan ik geen bezoekers vinden, alleen 'sessies' etc.. Heel irritant ik kan het ook niet aanpassen maar wil zo graag weten wat mijn unieke bezoekers zijn :P

Edit: Ik heb alles al afgegoogled naar tutorials erover oid. Maar overal zitten ze al in het programma met bezoekers en ik krijg dat niet ingesteld.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 13:47

Souvenirs ben ik gek op. Ik neem altijd een magneetje mee voor aan de koelkast.

Google Analytics moet je goed instellen en dan kun je er heel veel informatie uit halen. Volgens mij zijn er wel e-books te krijgen waarin het goed uitgelegd wordt.

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 14:23

Hah wat leuk dat er zoveel mensen ook een magneetje meenemen :D Oeh een potlood vind ik ook echt een heel leuk idee!

Vandaag nieuwe blogpost: TAG | Koffie-tag.

De Koffie-tag. Mochten jullie 'm ook leuk vinden om te doen; neem maar over (en laat even weten O:) ).

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 14:26

Souvenirs koop ik altijd, zelfs als ik er bijna geen geld voor heb. Maar ik vind het zonde om geen souvenir mee te nemen als herinnering.
Maar ik heb geen specifieke items die ik verzamel ik neem van alles en nog wat mee XD

Mijn laatste link doet het nu dus bij deze: Februari Favorieten

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 14:28

Ik vind koffie zo vreselijk smerig :=

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 14:31

Yv_ schreef:
Ik vind koffie zo vreselijk smerig :=
:oo

..echt?

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 14:36

Ik ben zelf ook niet gek op koffie. Mijn vriend wel. Ik heb voor zijn verjaardag een keer een volautomaat gekocht en sinds dien heeft hij praktisch aandelen in Simon Levelt. :D
Ik heb heel soms trek in koffie. Dan wel een goede koffie en het liefst zwart of een lekkere cappuccino. :9 Dat gebeurt misschien 2x per jaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 15:22

Ik hou ook niet van koffie, vind het echt onzettend vies.
Tenminste, warme koffie.

Een Frappuccino gaat er wel in, vaak met een extra shot espresso :')

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 16:32

Dames vraagje,

Wat is nou het grootste verschil tussen blogger of wordpress?
Nadelen?

Ik begreep dat je bij wordpress gewoon reclame krijgt die de host bepaald en je er zelf geen reclame op kan zetten en dit kan via blogger weer wel?

Heb al zitten google, al een paar dagen maar dat maakt het helaas ook niet makkelijker :+

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 16:59

De enige reden voor mij om voor wordpress te kiezen is omdat ik het handiger vind werken. Ik heb wordpress gewoon op m'n domein geïnstalleerd, geen idee hoe ik dat met blogger zou moeten doen. Ik heb voor school wel een blogs met blogger moeten maken, maar ik geef echt de voorkeur aan wordpress. Kan er ook niet helemaal m'n vinger op leggen waarom..

Ik gebruik voor reclame gewoon een plugin, en die laat over het algemeen reclame zien op basis van cookies, maar ik heb dan ook geen betaalde reclame (ja, dat beetje dat ik met adsense verdien)

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 17:02

Blogger heb ik geen ervaring mee. WP alleen eigen host de .com versie heb ik geen ervaring mee. Op de zelf gehoste versie kan ik gewoon mijn eigen reclame neerzetten. Ik gebruik eigenlijk alleen adsense, en dan alleen vanaf een bepaald aantal bezoekers want anders schiet het toch niet echt op. Op mijn nagellak blog heb ik hem dus nog niet staan. Op een andere blog wel maar die is ook een stuk groter.

corrina1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 17:34

Ik ben doodop (van een blokje om met de hond) Maar heb uiteindelijk toch een blog geschreven.
Terug uit het ziekenhuis

Zelf vind ik WP er vaak professioneler uit zien. Maar dat kan aan mij liggen :P ik heb ook ooit Blogger geprobeerd maar vond de lay-outs daar minder mooi in.

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 18:34

corrina1994 schreef:
Vraagje: Wat vinden jullie de maximale lengte voor een blog? Ik heb namelijk een stuk geschreven over een goeie stal vinden voor je paard maar daarin wilde ik ook schrijven over de plek waar mijn paard staat en waarom hij daar staat (2,5 uur van mijn huis) Maar nu wordt het zo lang dat ik overweeg dat in een aparte post te doen...

Voor mij ligt het heel erg aan het onderwerp: een tutorial wil ik lezen want ik zoek de info. Die mag dus wel 500-900 woorden zijn. Persoonlijke blogs ben ik vrij snel klaar als die over de 500 komen. Mijn vriendin blogt rond de 300 woorden en dat vind ik zelf heerlijk. Ik wil dan méér lezen.
En verder is het heel persoonlijk. Deze vraag is al eerder voorbij gekomen en iedereen vind weer wat anders fijn.